Ryktebørs

DeletedUser

Guest
TGS ligger an til å vinne Mu!
Ting kan ofg skal dog skje, vi får se ;);)
 

DeletedUser

Guest
dere for satse på det beste, jeg heier på dere alle...
hem, For det mest på TGS :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hadde jeg kunne brukt sitater fra kong H så hadde jeg gjort det
Men de som vinner en verden, ja de er best :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at Nordic planlegger en storoffansiv mot Vu øyene til TGS:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at TGS vubyer IKKE er spionert ihjel med storspioner
Ryktet sier også at Petter4 vet hva han snakker om.. :)
 

DeletedUser

Guest
Når Glory og Spart plutselig ble perlevenner og slo seg sammen dagen før VU og dermed hadde halve verden ca til res sending var det vel matematisk umulig å slå de på "resclicking" og "sluttspillet" var ødelagt.. vi gjorde ett godt forsøk iallefall og vi hjalp Nordic med res men de tapte med noen timer på den avgjørende VU. Nå spørs det om ryktet om offensiv stemmer, nesten ingen gidder å logge på lengre (siden slaget jo egentlig er tapt) og da blir det heller dårlig med angrepsplannleggning oxo (selv om ett siste angrep hadde vært gøy for alle parter (og før offtroppene dør av alderdom og/eller ghosting))
Det heter seg jo at man ikke skal ta seieren på forskudd men her kan vi bare si gratulerer,

God sommer til alle sammen :D ryktet sier at for min egen del er jeg vel tilbake til høsten :p må jo teste ut en server med helter oxo.. :)

JoRa -300 Immortal (fra start til slutt!)
 

DeletedUser399

Guest
Ønsker å gratulere FANT og Frusethenga med seieren. Dere er mine eneste langsiktige kompiser som fortjener denne
seieren!

Synspunkter og meninger

TGS har spilt et råttent spill siden dag 1, rett og slett. No offence, men det er min mening... De har brukt alle alliansene, kun til egen vinning. Paktet først med HG, så når HG brøt pakten, gikk de til Nordic. Den pakten varte lenge.. Og etterhvert fant vi ut at 300 Immortal også paktet med dem. Pakten mellom Spartiate og Nordic varte helt til jeg skulle over til nordic.. Det eneste kravet jeg hadde var at pakten med spartiate skulle brytes, og det ble den. Det gikk ikke mange dager før vi fant ut at Spartiate hadde paktet med både gloryous og 300 Immortal for å knuse Nordic, noe de åpenlyst ikke klarte. De bare heisa meg lengre og lengre opp på forsvarsranken;)

2 dager før VU startet merget gloryous inn i Spartiate, og det er enkelt og greit kun derfor de har stukket av med seieren. Skitten taktikk som jeg aldri kunne brukt til egen vinning.. Det å bare dumpe en allianse etter en annen, å pakte, merge, ha iap med en annen neste dag blir bare tåpent. Menmen, hva har jeg å si, The Gloryous Spartiate vant, nordic tapte med 3 timer.

PS: Vil ikke ha en stor diskusjon på dette. Dette er det jeg mener! Er sikkert ingen i tgs som deler min mening, det er forståelig, og ingen trenger å skrive hvor uenig de er i min mening, skriv heller din mening da:)


På tross av den skitne taktikken vil jeg også si noen positive ord :)

Jeg ønsker å takke Alexandros Megalos for mange hyggelige samtaler og for at hun stolte på meg i alt det jeg sa og gjorde når Honor And Glory gjengen forlot meg.

Jeg ønsker å takke haaste, for mange hyggelige (til tider spydige:p) samtaler mens vi kriget intenst med hverandre. Du har per nå enda det sykeste angrepet jeg har vært borti:)

Jeg ønsker å takke NorthernMarvel, for en skikkelig god sportsånd og godt humør, på tross av at man tar ut hele fs flåten hans. Alltids hyggelig å slå av en samtale med den mannen.


Takk til alle som har vært der for meg gjennom karrieren min. Stilt opp for meg og hjulpet meg i spillet.

Tande, uslåelig mann på taktikk. Kunne skrevet en hel novelle om oss 2. Vanvittig mange opp og nedturer og bråe vendinger;) Men du er en helt fantastisk mann som jeg unner alt godt i fremtiden, stå på, du vil bli savnet!!

City Cruncher.. Traff deg først her på mu, men vi har snakka så mye at man skulle trodd jeg har kjent deg siden jeg ble født. Herregud det har gått mange timer på skype med deg. Vi har snakket om og diskutert alt fra grepolis, til fest, til vitser og andre diskusjoner som ikke har noe på offentlig forum å gjøre:p Stå på med skolen kompis! Du kommer til å gjøre det godt i livet.

Grapono. Traff deg også her inne på mu. Så å si like gammel som meg, og går nøyaktig samme vei i utdanningen som meg (er vel omvendt!?:p) Har blitt jævlig godt kjent med deg på så kort tid. Synd det er over med grepolis.. Blir ikke flere lange diskusjoner om hvor mange katas en offby skal ha, hvor mange fs og blablabla. Du er god mann, husk det! Stå på, så har du fagbrevet om et par år! Kanskje møtes vi i arbeidslivet en gang?:O

Skb08. Mest lojale og pliktoppfyllende mannen jeg har møtt på grepolis. Herregud den mannen holder det han lover!! Står i stor respekt til deg.

Og til resten av gjengen i Nordic Unlimited og Limited Edition. Det har vært en glede å samarbeide med dere alle de siste månene, vil ikke bli glemt de første årene vertfall. Stå på alle sammen!

300 Immortal. Takk for samarbeidet i VU tiden. Dere har hjulpet Nordic betydelig for å klare å slå tgs, men det holdt akkurat ikke, dessverre. En flott gjeng er dere:) Takk for alt

Til syvende og sist sier jeg bare at dette ble nok min siste verden på grepolis. Jeg har altfor mye å gjøre fremover.. menmen, du kan vel ta deg en god faen på at du ser meg igjen. Nikotin er en ting, men det kan ikke sammenlignes med grepolis!


Hawkz out
 

bytting

Well-Known Member
Har forståelse for at du og sikkert andre i Nordic synes det er bittert å tape. Å ikke like å tape er ofte i seg selv et tegn på sunn konkurranseånd, men når apologiaen blir såpass usammenhengende som her føler jeg det er et behov for besvarelse.

Går ut fra at det menes Spartiate og ikke TGS, TGS har opplagt aldri hatt en pakt med hverken Nordic eller HG. Litt vanskelig å få essensen i hva du mener her bortsett fra hvis du mener at pakting i seg selv er en uting. En grei nok mening det, det er derimot ikke noen presedens i grepo for å ubetinget mene noe slikt, blir også vanskelig med tanke på din egen historikk å tilegne deg en slik mening.

"2 dager før VU startet merget gloryous inn i Spartiate," Litt vanskelig å få tak i hva du mener er en skitten taktikk med dette. Går ut fra at du ikke mener at en merge av denne typen er ufair i seg selv, siden dette ville være en absurd påstand fra deg i lys av Nordic unlimiteds tilblivelse.

"Det å bare dumpe en allianse etter en annen" Her må jeg innrømme jeg blir litt i beit for svar ettersom hverken Spartiate eller TGS noensinne har dumpet noen som helst allianse, mulig du ønsker å oppklare.

"De har brukt alle alliansene, kun til egen vinning"
"300 Immortal. Takk for samarbeidet i VU tiden. Dere har hjulpet Nordic betydelig for å klare å slå tgs, men det holdt akkurat ikke, dessverre."
Det absurde i en slik selvmotsigelse taler vel for seg selv. Nevner den likevel i tilfelle du har lyst å utdype.
 

DeletedUser399

Guest
Ønsker ikke å utdype noe bytting. Dette var min mening, og mitt syn på saken. Selvfølgelig sitter ikke du deg ned og sier at du har spilt et skittent spill, helt forståelig.

"blir også vanskelig med tanke på din egen historikk å tilegne deg en slik mening." Den der kan du bare droppe med en gang. JEG valgte aldri å forlate HG. At jeg ikke klarte mer en 2 dager i spartiate kan du takke deg selv for.

Og at jeg brukte benevningen tgs er fordi dere hele tiden har vært spartiate, dere skifta bare navn til tgs. Dere grunnla ikke en ny allianse, så dere er akkurat den samme alliansen, bare at gloryous merget inn til dere, ikke omvendt.

Hadde vinnerne vært verdige hadde jeg absolutt ikke hatt problemer med å si gratulerer til hele gjengen, som var tilfellet når Cosa Nostra vant på kappa.
 
Sist redigert av en moderator:

bytting

Well-Known Member
Ønsker ikke å utdype noe bytting. Dette var min mening, og mitt syn på saken. Selvfølgelig sitter ikke du deg ned og sier at du har spilt et skittent spill, helt forståelig.

"blir også vanskelig med tanke på din egen historikk å tilegne deg en slik mening." Den der kan du bare droppe med en gang. JEG valgte aldri å forlate HG. At jeg ikke klarte mer en 2 dager i spartiate kan du takke deg selv for.

Og at jeg brukte benevningen tgs er fordi dere hele tiden har vært spartiate, dere skifta bare navn til tgs. Dere grunnla ikke en ny allianse, så dere er akkurat den samme alliansen, bare at gloryous merget inn til dere, ikke omvendt.

Hadde vinnerne vært verdige hadde jeg absolutt ikke hatt problemer med å si gratulerer til hele gjengen, som var tilfellet når Cosa Nostra vant på kappa.
Jeg setter meg ikke ned og sier vi har ført et skittent spill fordi jeg ikke mener vi har det. Om du vil begrunne hvorfor du mener vi har ført det er det opp til deg. I mellomtiden fremstår dette bare som ytringer fra en dårlig taper.

At det ikke ble opprettet en ny allianse var av rent praktiske grunner. De facto er TGS å betrakte som en ny allianse oppstått gjennom en merge av Gloryous og spartiate.

Tenkte ikke på exiten din fra spartiate. Er lov å gå ut hvis du skiftet mening, hva enn grunnene for det måtte være. Refererte til at før du ble med i Nordic har du vel stort sett alltid spillt i allianser som har hatt pakter med andre allianser.
 

DeletedUser709

Guest
nå er MU hverken tapt eller vunnet enda. pr 08/06-2014 13:13 er det bare et vu som er ferdig bygget.
 

DeletedUser

Guest
Fikk veldig lyst på is

forstår heller ikke at nordic kan gå ut slik, etter og satt sammen 3 allianser :(
men når noen andre gjør dette blir det seffølgelig feil :rolleyes: men det er jo bare min syn på saken.
 

DeletedUser399

Guest
Korrekt joa. Nyt ressendingen i sommer folkens, jeg skal bruke den til mer fornuftige ting.
 

bytting

Well-Known Member
Greit at du ikke ønsket en diskusjon på dette, men når meningene dine er såpass sterke håper jeg du har forståelse for at jeg reagerer på det. Må taes i betraktning at mange, både de som spiller på Mu og de som ikke gjør det, ikke nødvendigvis har innblikk i detaljene og de faktiske forhold i dette. Med det i mente får et utsagn som 'Spartiate har drevet skittent spill fra starten av' fort like mange likhetstrekk med en beskyldning som en mening.

Ser du heller vi ha en utveksling av meninger som kan stå for seg selv heller enn en diskusjon. Tar det som en oppfordring til å gi min mening:

Spartiate drev aldri med skittent spill. Vi gjorde alltid et poeng ut av å være etteretlige i vår omgang med andre allianser.

Er forståelig nok mange meninger om TGS-mergen. Skjønner at den kan sees på som problematisk og ikke ideell. Er vel nordic-spillere som har vært mest kritisk til denne, forståelig det så klart. Men synes det likevel hadde vært mer etteretlig om det samtidig var villighet til å problematisere nordics rolle i dette ved at de satte en presedens for merger av denne type.

Kan godt være med på at VU blir mer spennende jo flere allianser som er med. På Mu har det vært 3. Dette er ikke lite i norsk greposammenheng. Det vanlige har vært 1-3, med 2 kanskje som det typiske. Man kan si at 4 allianser(slik det var før TGS-mergen) hadde vært mer interessant enn 3. Dog, fortsetter man tankerekken kan man like godt si at 5 allianser(slik det var før Nordic UnLtd-mergen) ville vært mer spennende enn både 3 og 4.

Fikk veldig lyst på is
QTF
 
Sist redigert:

DeletedUser399

Guest
Helt ok med reaksjoner;) Sterke meninger er en del av grepolis tenker jeg:)

Grei mening det;) Ville vel utdypet meg på samme måte om jeg sto i dine sko
 

DeletedUser857

Guest
Sitat Hawkz: Ønsker å gratulere FANT og Frusethenga med seieren. Dere er mine eneste langsiktige kompiser som fortjener denne seieren!

Ønsker at henge mig på her....Ja Fant er fantastisk... og Fru. er dejlig.. :)..det er flere spiller som gjør sig bemerket... på mange positive måter...

Eirik / Arne / oyell / Kaasa / Tinmoon / Ronny / Torkillis / Torkv / +++ flere....
 
Sist redigert av en moderator:
Topp