Ønsker å gratulere FANT og Frusethenga med seieren. Dere er mine eneste langsiktige kompiser som fortjener denne
seieren!
Synspunkter og meninger
TGS har spilt et råttent spill siden dag 1, rett og slett. No offence, men det er min mening... De har brukt alle alliansene, kun til egen vinning. Paktet først med HG, så når HG brøt pakten, gikk de til Nordic. Den pakten varte lenge.. Og etterhvert fant vi ut at 300 Immortal også paktet med dem. Pakten mellom Spartiate og Nordic varte helt til jeg skulle over til nordic.. Det eneste kravet jeg hadde var at pakten med spartiate skulle brytes, og det ble den. Det gikk ikke mange dager før vi fant ut at Spartiate hadde paktet med både gloryous og 300 Immortal for å knuse Nordic, noe de åpenlyst ikke klarte. De bare heisa meg lengre og lengre opp på forsvarsranken
2 dager før VU startet merget gloryous inn i Spartiate, og det er enkelt og greit kun derfor de har stukket av med seieren. Skitten taktikk som jeg aldri kunne brukt til egen vinning.. Det å bare dumpe en allianse etter en annen, å pakte, merge, ha iap med en annen neste dag blir bare tåpent. Menmen, hva har jeg å si, The Gloryous Spartiate vant, nordic tapte med 3 timer.
PS: Vil ikke ha en stor diskusjon på dette. Dette er det jeg mener! Er sikkert ingen i tgs som deler min mening, det er forståelig, og ingen trenger å skrive hvor uenig de er i min mening, skriv heller din mening da
På tross av den skitne taktikken vil jeg også si noen positive ord
Jeg ønsker å takke
Alexandros Megalos for mange hyggelige samtaler og for at hun stolte på meg i alt det jeg sa og gjorde når Honor And Glory gjengen forlot meg.
Jeg ønsker å takke
haaste, for mange hyggelige (til tider spydige

) samtaler mens vi kriget intenst med hverandre. Du har per nå enda det sykeste angrepet jeg har vært borti
Jeg ønsker å takke
NorthernMarvel, for en skikkelig god sportsånd og godt humør, på tross av at man tar ut hele fs flåten hans. Alltids hyggelig å slå av en samtale med den mannen.
Takk til alle som har vært der for meg gjennom karrieren min. Stilt opp for meg og hjulpet meg i spillet.
Tande, uslåelig mann på taktikk. Kunne skrevet en hel novelle om oss 2. Vanvittig mange opp og nedturer og bråe vendinger

Men du er en helt fantastisk mann som jeg unner alt godt i fremtiden, stå på, du vil bli savnet!!
City Cruncher.. Traff deg først her på mu, men vi har snakka så mye at man skulle trodd jeg har kjent deg siden jeg ble født. Herregud det har gått mange timer på skype med deg. Vi har snakket om og diskutert alt fra grepolis, til fest, til vitser og andre diskusjoner som ikke har noe på offentlig forum å gjøre

Stå på med skolen kompis! Du kommer til å gjøre det godt i livet.
Grapono. Traff deg også her inne på mu. Så å si like gammel som meg, og går nøyaktig samme vei i utdanningen som meg (er vel omvendt!?

) Har blitt jævlig godt kjent med deg på så kort tid. Synd det er over med grepolis.. Blir ikke flere lange diskusjoner om hvor mange katas en offby skal ha, hvor mange fs og blablabla. Du er god mann, husk det! Stå på, så har du fagbrevet om et par år! Kanskje møtes vi i arbeidslivet en gang?:O
Skb08. Mest lojale og pliktoppfyllende mannen jeg har møtt på grepolis. Herregud den mannen holder det han lover!! Står i stor respekt til deg.
Og til resten av gjengen i Nordic Unlimited og Limited Edition. Det har vært en glede å samarbeide med dere alle de siste månene, vil ikke bli glemt de første årene vertfall. Stå på alle sammen!
300 Immortal. Takk for samarbeidet i VU tiden. Dere har hjulpet Nordic betydelig for å klare å slå tgs, men det holdt akkurat ikke, dessverre. En flott gjeng er dere

Takk for alt
Til syvende og sist sier jeg bare at dette ble nok min siste verden på grepolis. Jeg har altfor mye å gjøre fremover.. menmen, du kan vel ta deg en god faen på at du ser meg igjen. Nikotin er en ting, men det kan ikke sammenlignes med grepolis!
Hawkz out