Ryktebørs

DeletedUser787

Guest
Er ikke dere ferdig her enda? My god... xD
Nei, det er vell meg det, og min mening står fremdeles.
Har hørt klaging og oppgitthet over Jokke fra andre i over et år, så burde ikke komme som noen overraskelse.
Og som jeg sa, jeg har ingen interesse av å kaste bort masse tid og energi på eksternt forum for å overbevise dere andre om noen verdens ting, da jeg vet selv hva som er sant og hvor jeg står :) Enkleste hadde bare vært at han sto for egen spillerstil for han vet jo selv hva som er sant og hvordan han spiller.
 

DeletedUser343

Guest
Hyggelig med lite lesestoff på forum da :) Da har man i alle fall en grunn til å ta en titt innom i blant for oss som ikke deltar på verdenen :)
 

bytting

Well-Known Member
Registrerer at det brukes mer tid og energi på å ro seg vekk fra den magiske formelen enn det ville tatt å bare legge den ut:)

Om den eksisterer eller ikke er vel et ja/nei spørsmål? Hvis den eksisterer er det vel bare for noen å legge den ut. Legges den ikke ut tolkes det muligens av enkelte som at noen liker å ta på seg bløffevesten når en går tom for argumenter:)


Og Czared: jeg er din opptrekksapekatt! Jeg danser for deg, for deg!!
 

DeletedUser787

Guest
Full av argumenter jeg, Byttingsen, og formelen finnes, men du må sette variablene = et fast tall. Og du tar feil, det tar lang tid å skrive/legge den ut her på forumet, og spesielt hvis dere alle skal forstå den. Skal se en dag om jeg har ekstra som jeg faktisk ikke har noe å fylle med, så skal jeg se om jeg får den...
 

DeletedUser

Guest
Jeg mister trua på derre magen din pettern, har brukt usedvanlig lite gull på denne serveren.:cool:
 

DeletedUser787

Guest
Jeg mister trua på derre magen din pettern, har brukt usedvanlig lite gull på denne serveren.:cool:

Magen min? xD
Hey... du må la meg få litt mer tid på å jobbe opp ølmagen. Den lages ikke over en dag, sa ryktet :)

Greit nok. Du kan si det, men jeg tror ikke noe på det, og det er lov (min mening). Og mitt forsøk på å regne ut sannheten i det, er en altfor komplisert ligning, og det kan til og med være at den ikke er 100 % korrekt fordi variablene er for mange. Men men... Men det gjelder jo ikke bare deg. Gulling er blitt en vesentlig del av spillet. Men jeg må personlig si at jeg deler samme oppfatning som mrpetzold. Dette er for meg et krigerspill. Krigerrank er for meg viktigere enn poengrank, men hovedsaklig angrepspoengrank. Men hver enkelt spiller har hver sin stil, men legger ikke skjul på hvilken jeg liker :)
 

bytting

Well-Known Member
Og mitt forsøk på å regne ut sannheten i det, er en altfor komplisert ligning, og det kan til og med være at den ikke er 100 % korrekt fordi variablene er for mange. Men men...
Om den eksisterer eller ikke er vel et ja/nei spørsmål? Hvis den eksisterer er det vel bare for noen å legge den ut. Legges den ikke ut tolkes det muligens av enkelte som at noen liker å ta på seg bløffevesten når en går tom for argumenter:)
Det over gjelder fortsatt:)
 

DeletedUser787

Guest
Det jeg sier gjelder fortsatt, og om du skal kverulere i all evighet, så endrer det ikke essensen i det jeg skriver eller min mening. Ja, det finnes, men om den er perfekt er en helt annen sak. Og hvis du har noe forståelse for matte, så vil du selv kunne forstå og regne ut det.
 

bytting

Well-Known Member
Det jeg sier gjelder fortsatt, og om du skal kverulere i all evighet, så endrer det ikke essensen i det jeg skriver eller min mening. Ja, det finnes, men om den er perfekt er en helt annen sak. Og hvis du har noe forståelse for matte, så vil du selv kunne forstå og regne ut det.

Pass på så du ikke får træler:)

Formelen er såpass kompleks at du vil bruke en hel dag bare å skrive den, samtidig som den er så enkel at enhver med noe forståelse for matte vil kunne forstå og regne den ut?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
og om du skal kverulere i all evighet

det er jo du som kverulerer om at du er den beste spilleren, dog etter et døgn, så snur du på flisa og drar inn mrpetz?
samt at du ikke klarer og finne ut dette med tall.... :(

Samtidlig om man ser på "Hall of Fame" : så er det 2 ting som vises, som burde bety noe:

Topp 3 rangering (jeg har 70 og du har 57)
Beste krigere ( Jeg har 406997 og du har 522704)

syns ikke du er noe sånn voldsomt mye bedre spiller enn meg, som igjen klager på gull
 

DeletedUser787

Guest
Dette blir for dumt. Ferdig med dette innlegget...

Mrpetzold skrev et innlegg inni her som du tydeligvis overså, som jeg støtter 100 %. Det var poenget. Jeg dro han ikke inn. Han dro inn seg selv, som vanlig... Men vi har ganske like definisjoner.

Har vært i FM i underkant av 2 måneder av serveren, og var ikke med fra dag 1. Jeg drar innpå deg jeg. Snart puster jeg deg i rompa :)
Og som jeg har sagt før, angrepspoeng betyr mye mer i mine øyne. Om alle skulle simme hadde det ikke blitt noe liv på servern.

Nå kan dere skrive hva dere vil, men jeg har bedre ting å leke med, enn med dere her :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier det er veldig hyggelig med litt aktivitet på den skumle, seriøse og merkelige Mu børsen/verden

Gleder meg stort til å komme tilbake(selv bare med 27 byer joa) :)
Stå på alle
 
Topp