Diskusjonstråd oppdatering av gamle verdener til 2.0

DeletedUser80

Guest
Jeg tviler alikevel på at det er VELDIG MANGE som har yttret disse ønskene ;) Hvis 20 av de som har konto på norsk Grepolis har yttret dette gjennom support eller PM vil jeg si det er YTTERST FÅ. Og hvorfor er dette ikke nevnt i forum i det hele tatt, mens du får "veldig mange" PM om det...når det er egene tråder for forslag i forumet? Noe skurrer her...:rolleyes:

Hvis 20 sender inn om at de vil ha 2.x på gamle verdner og ingen sender inn om at de vil beholde, da er det vel "mange" som ønsker 2.0.
Men dette er ikke overraskende, ettersom man sjelden sender melding og forteller at man ikke ønsker endring.

Derfor er denne tråden opprettet, for at alle skal få gi sin tilbakemelding.
Og man kan ikke nekte for at MANGE (som i mange) har ønsket endgame på 1.x, men dette kommer da ikke uten 2.x.
 

DeletedUser

Guest
noe

Hvis 20 sender inn om at de vil ha 2.x på gamle verdner og ingen sender inn om at de vil beholde, da er det vel "mange" som ønsker 2.0.
Men dette er ikke overraskende, ettersom man sjelden sender melding og forteller at man ikke ønsker endring.

Derfor er denne tråden opprettet, for at alle skal få gi sin tilbakemelding.
Og man kan ikke nekte for at MANGE (som i mange) har ønsket endgame på 1.x, men dette kommer da ikke uten 2.x.

ok, bare bra at det ikke kommer endgame med hvis det fortsatt blir 1.0
 

DeletedUser

Guest
noe

Hvis 20 sender inn om at de vil ha 2.x på gamle verdner og ingen sender inn om at de vil beholde, da er det vel "mange" som ønsker 2.0.
Men dette er ikke overraskende, ettersom man sjelden sender melding og forteller at man ikke ønsker endring.

Derfor er denne tråden opprettet, for at alle skal få gi sin tilbakemelding.
Og man kan ikke nekte for at MANGE (som i mange) har ønsket endgame på 1.x, men dette kommer da ikke uten 2.x.

ok, bare bra at det ikke kommer endgame med hvis det fortsatt blir 1.0
veldig mange som vil ha 1.0,
de som vil spille 2.0, spill på epsilon å zeta, ikke ødelegg for de som spiller,på de andre fordi de vil spille 1.0.
Tenk, hvis dette skjer, mister dere nok mange spillere
 

DeletedUser

Guest
I skrivende stund er det 15 timer siden Onsdag var over...så jeg undrer; hva ble resultatet av spørreundersøkelsen?
 

DeletedUser

Guest
Det burde vært en undersøkelse for hver verden for vist eksempel spillerne på Beta vil ha det, men ikke på Gamma
 

DeletedUser107

Guest
Det burde vært en undersøkelse for hver verden for vist eksempel spillerne på Beta vil ha det, men ikke på Gamma

er enig i den.
Men jeg synes også at hele undersøkelsen ble feil, det ble sendt ut spørreskjemaer til alle verdene. Hva med å ikke bare sende til de involverte serverne. Jeg fikk den på zeta først liksom.. hva har zeta med det å gjøre.
Uansett hva resultatet er så synes jeg at den burde taes på nytt, og kun til de involverte serverende. En kid på la oss si epsilon tar den undersøkelsen og ikke vet hva han svarer på engang

Og til OsloPusen, det er nok flere som slutter da.
Vi er ikke så mange spillere på de norske verdene, vi er rimelig spredd sånn sett.
Så hvis det kommer en 2.0 oppdatering kommer så vil de eldre verdene bare dø ut enkelt og greit
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kan faktisk hende jeg og slutter visst det blir 2.0 på Gamma..
Men som dere nevner burde det være en undersøkelse KUN for spillere som spilte på de verdner f. eks at jeg bare kan stemme på Gamma.

Syns det blir feil at de som bare spiller på Zeta og/eller Epsilon kommer og stemmer på at det skal bli 2.0 på de andre verdene..
Hvorfor tror dere vi spiller der?
Jo fordi det ikke er 2.0..
Men visst det blir 2.0 og jeg ikke slutter skal vi rule hele Gamma :p:D

-C.
 

DeletedUser

Guest
eeem

jeg spiller på epsilon nå så...
men det hadde jo kansje vært bedre med 2.0 i alpha i hvertfall.
gamma er jo en server uten oprør, der kan det jo bare være som den er:)

men jo jeg stemmer for å oppdatere :)
 

DeletedUser113

Guest
Det ville rett og slett være idiotisk å oppdatere de gamle serverne. Halvparten av toppspillerne kommer jo til å slutte og verdene kommer til å dø ut. Det ender med at det aldri blir avsluttet allikevel siden ingen kommer til å nå minstekravene for å begynne å bygge verdensunder.
Jeg vet ikke hva Innogames syns om det, men det ville kanskje vært smartest å velge den versjonen som IKKE jager bort spillere?

Angående spørreundersøkelsen. JA, det burde vært seperat avstemming for hver verden. Jeg skjønner ikke hvorfor spillere som bare spiller epsilon og zeta har noe som helst å gjøre med om de gamle verdenene blir oppdatert eller ikke. Ikke nok med det, men hvis det blir totalt flertall for å oppdatere, så kan det jo hende at flertallet av beta sine spillere stemte mot oppdatering.
Jeg syns totalt sett at denne avstemmingen var litt for lite gjennomtenkt.
 

DeletedUser

Guest
Opey...som jeg skrev i mitt andre innlegg i denne debatten...Noe skurrer her...:rolleyes:

Det har kommet mange forslag i forumet, men ingen om å oppgradere gamle servere til 2.x. Alikevel presteres det å skrive mail hvor det står "veldig mange av dere ønsker 2.x", for så å hevde at dette har blitt ønsket av veldig mange i PM, men aldri i forumet... Jeg rapporterte i PM om grove trussler over grepolis mail, men fikk til svar at jeg måtte skrive en ticket om det, og ikke bruke PM. Forslag til å oppgradere til 2.x derimot tar man åpenhjertlig imot i PM...yeah riiiight!!

Spørreundersøkelsen ble avsluttet for over 2 døgn siden i skrivende stund, men noe resultat har man ikke klart å hoste opp. Jeg synes det hele stinker uprofft...nei faktisk så begynner jeg å tro det hele er en dekkoprasjon for snikinnføre 2.x på game servere :rolleyes:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Opey...som jeg skrev i mitt andre innlegg i denne debatten...Noe skurrer her...:rolleyes:

Det har kommet mange forslag i forumet, men ingen om å oppgradere gamle servere til 2.x. Alikevel presteres det å skrive mail hvor det står "veldig mange av dere ønsker 2.x", for så å hevde at dette har blitt ønsket av veldig mange i PM, men aldri i forumet... Jeg rapporterte i PM om grove trussler over grepolis mail, men fikk til svar at jeg måtte skrive en ticket om det, og ikke bruke PM. Forslag til å oppgradere til 2.x derimot tar man åpenhjertlig imot i PM...yeah riiiight!!

Spørreundersøkelsen ble avsluttet for over 2 døgn siden i skrivende stund, men noe resultat har man ikke klart å hoste opp. Jeg synes det hele stinker uprofft...nei faktisk så begynner jeg å tro det hele er en dekkoprasjon for snikinnføre 2.x på gamle servere :rolleyes:

Kanskje det ja:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
På en annen side så er det jo ikke så mye forkjell på 1.0 og 2.0, store spillere bryr seg jo dønn lite om bondelandsbyer eller han derre handelsmannen som kommer til havnen din. Så vis du bare ignorerer oppdateringene og bare spiller sånn som du pleier kan jo dette gå helt fint, men jeg synes det er litt merkelig at det tar så lang tid før vi får vite resultatet her!
 

DeletedUser

Guest
en oppdatering på gamle servere vil gi utfordringer til de som ikke har spilt der før, da blir det gøy å spille der også, utfordringer = fun
 

DeletedUser107

Guest
en oppdatering på gamle servere vil gi utfordringer til de som ikke har spilt der før, da blir det gøy å spille der også, utfordringer = fun

jøss du er jo like så smart som du er på spillet du, men nok om det xD
Hvis de ikke har spilt på de eldre serverene i fra før, hvordan vil de da vite forskjellen på versjonene da, alle serverne vil jo da bli like?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
en oppdatering på gamle servere vil gi utfordringer til de som ikke har spilt der før...

Hææ?? Om du ikke har spillt på en server men ønsker å forsøke, så er vel utfordringene akkurat de samme om det er 1.26 eller 2.x? :confused::confused:

Jeg har lest mye nedsnødde meldinger, men du tar nesten kaka arishmael :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg rapporterte i PM om grove trussler over grepolis mail, men fikk til svar at jeg måtte skrive en ticket om det, og ikke bruke PM. Forslag til å oppgradere til 2.x derimot tar man åpenhjertlig imot i PM...yeah riiiight!!

Det er forskjell på en PM her på forumet og en ticket som havner hos dem på supporten. Om du sender meg en PM her på forumet som omhandler noe ingame (f.eks trusler ect), så vil du selvfølgelig få beskjed om å rapportere dette via rette kanaler - som da er "rapporter melding" i selve meldingen du ønsker å rapportere.

Grunnen til dette er at vi ikke får se hvilken melding du sikter til dersom du ikke gjør dette, og da kan vi heller ikke gjøre noe med det.

En ticket derimot er noe helt annet da du kontakter teamet via en henvendelse. Dette kan være pga at du lurer på noe og trenger svar, du vet om noen som har begått regelbrudd eller at du ønsker å komme med en uttalelse om noe som du ikke ønsker alle skal vite om.

Det har kommet mange forslag i forumet, men ingen om å oppgradere gamle servere til 2.x. Alikevel presteres det å skrive mail hvor det står "veldig mange av dere ønsker 2.x", for så å hevde at dette har blitt ønsket av veldig mange i PM, men aldri i forumet...

Det er dessverre ikke så mange spillere som velger å bruke forumet til og ytre sine meninger. Det har mer eller mindre alltid vært ganske stille her, så en kan ikke forvente at det skal være masse tråder om det her.

Samtidig ønsker jeg bare å være litt pirkete på en ting. Jeg sa ikke at veldig mange ønsket å oppdatere til versjon 2.0 - jeg sa "en god del". Veldig mange derimot har ytret ønske om end game - det er noe annet. :)

Spørreundersøkelsen ble avsluttet for over 2 døgn siden i skrivende stund, men noe resultat har man ikke klart å hoste opp. Jeg synes det hele stinker uprofft...nei faktisk så begynner jeg å tro det hele er en dekkoprasjon for snikinnføre 2.x på game servere :rolleyes:

Jeg kan ikke gi dere noe informasjon når jeg selv ikke har fått noe. Det burde også være ganske åpenbart, og jeg har gitt beskjed om at jeg blir å annonsere resultatet så snart jeg får det tilsendt fra min sjef. Det er ikke bare vi som har hatt denne undersøkelsen, og da vil det ta litt tid når alle skal ha resultater tilsendt.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det jeg ikke liker med 2.0 er forumet der, du må liksom bla lenge istedenfor at det temaene stårunderværandre
 

DeletedUser

Guest
Når blir det klart da?
Kan vel ikke ta så lang tid å telle opp noen stemmer?
 
Topp