Diskusjonstråd oppdatering av gamle verdener til 2.0

DeletedUser

Guest
Har du noe på hjertet angående en mulig oppdatering til versjon 2.0 på gamle verdener? Ta det i denne tråden.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser107

Guest
vel.. jeg personlig tror at en oppdatering til ver 2.0 vil ta knekken på de eldre serverne.
Det er flere av oss som holder oss nettopp til de eldre serverene pga vi ikke liker 2.0
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg ser den, men ønsker dere aldri å få et "end game" da? Er det som er et av de store negative delene ved å ikke oppdatere f.eks.
 

DeletedUser

Guest
Lol...
Ett endgame må da for søren gå an å få til på 1.0 også..
Er hvirkelig innogames så dårlige at viss en verden skal kunne bli vunnet at den må på 2.0 versonen?
bullshit. Uansett, de eldre serverne mener jeg ikke skal bli oppdatert til 2.0
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser408

Guest
Hvis dere kan, håper jeg dere kan lage en ny verden sånn at vi slipper å ødlegge planene til de på de andre verdene.
 

DeletedUser

Guest
Det er nok helt sikkert mulig å få en slags end game på gamle verdener, men det er ikke noe som det vil bli lagt vekt på. 2.0 er den nye versjonen, og det er også den versjonen som vil bli utviklet videre - noe som betyr at 1.26 ikke blir det og det betyr også at end game ikke vil bli lagt til der.:)
 

DeletedUser

Guest
Vil ikke ha det til Gamma.
Liker ikke 2.0 i det hele tatt! Mener det er bare tull.
Liker ikke at det skal bli endgame.
Nei, takk. Trur også at folk holder seg til de gamle serverne som Scorpus har sagt, visst dere oppdaterer til 2.0 kan det faktisk hende det blir mye mindre spillere?

-C.
 

DeletedUser

Guest
Det er også derfor vi valgte å høre med dere spillere, og ikke bare tok en sjefsavgjørelse alene. :) Vi ønsker å høre deres mening før vi gjør noe.
 

DeletedUser

Guest
Jeg syns ikke Gamma burde få 2.0 versjon.
Jeg liker meg veldig godt med denne gamle versjonen, og den er enklere å forstå, selv om den ikk er nyere og har heller ikke bedre grafikk.
Men jeg liker den som den er, siden det var sånn det såg ut på grepolis når jeg starta med hele spillet :)

Spiller også på Zeta da, og jeg liker ikke versjonen egentlig, men jeg spiller på Zeta siden det er spennende der og litt krig osv:)
Liker ikke at det åpner flere små vinduer for hver gang vi trykker på allianse, allianseforum, byoversikt eller hva det skulle være.. Men grafikken der er topp:) Uansett, så er svaret mitt nei til å få 2.0 på Gamma ;)
Syns heller ikke at det burde bli oppdatering på Beta eller Alpha. Jeg ser fortsatt og vet om endel som enda ikke vet helt hvordan alt er på 2.0 versjon, og for mange kan det bli vanskligere å fortså...

- Macto
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Liker ikke at det åpner flere små vinduer for hver gang vi trykker på allianse, allianseforum, byoversikt eller hva det skulle være..

- Macto

Dette kan du endre selv ved å gå inn på innstillinger og endre hvor det står "styring av vinduer".. Om du setter den til 1 vil det kun være et vindu oppe.
 

DeletedUser

Guest
ønsker

jeg ønsker at 2.0 ikke kommer til gamle verdner,
det er pga det er 1.0 at jeg spiller på gamma.
jeg syns at den skal bli som 1.0 å ikke noe end game, hvis det blir det, slutter jeg.
syns gamma å de andre med 1.0 er best, jeg hater 2.0.
 

DeletedUser

Guest
innlegg

Har du noe på hjertet angående en mulig oppdatering til versjon 2.0 på gamle verdener? Ta det i denne tråden.

Selv er jeg sterkt imot 2.0 på de gamle verdenene.

Det er en fin oppdatering, men den falt ikke særlig i smak. Jeg valgte for en stund siden og beholde alpha og Beta som verdener jeg skulle være aktiv på. Mye fordi jeg liker best det gamle systemet.

Et endgame til det gamle systemet hadde vært greit. Men må det oppdateres til 2.0 ønsker jeg det ikke.
 

DeletedUser

Guest
Selv er jeg sterkt imot 2.0 på de gamle verdenene.

Det er en fin oppdatering, men den falt ikke særlig i smak. Jeg valgte for en stund siden og beholde alpha og Beta som verdener jeg skulle være aktiv på. Mye fordi jeg liker best det gamle systemet.

Et endgame til det gamle systemet hadde vært greit. Men må det oppdateres til 2.0 ønsker jeg det ikke.

Er enig i denne Pos:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jeg kommer ikke å spille videre hvis det blir oppdatering til 2.0 på de gamle servere.
Det funker jo så vidt bra som det er. Har prøvd meg på alle norske servere, men er kun på beta og delta jeg er aktiv nå. Synes 2.0 versjonen er rotete. Vil ikke se hvordan det fungerer med 100+ byer.

Helt enig med Scorpus, Posiedon og Runer...

:eek:
 

DeletedUser

Guest
Vil heller ikke ha den nye versjonen på beta,har prøvd 2.0 versjonen og likte den ikke,end game kunne vi fått, har faktisk savna et skikkelig mål og spille mot men ikke om det må bli med den nye versjonen.
 

DeletedUser

Guest
Er sterkt imot 2.0 på dei nye verdenene. Liker best det gamle systemet og vil ikkje fungere bra får folk med 100 byer++. Men er med på at det kunne komt et end game hadde vert arti. Men kansje fått den litt større sann at det tar en lang stund før game blir endet :)
 

DeletedUser

Guest
Nei Takk!!

Jeg fikk en mail hvor det stod "Veldig mange av dere har etterlyst...2.0"men etter stemningen på foruminleggene så langt kan ikke dette stemme. Et søk i forumet gir heller ikke "veldig mange" etterlysninger etter 2.0 på gamle verdener...Så jeg undrer; lyver forfatteren av mailen?

Hvorfor må det være endgame? Endgame for mange er sikkert den dagen de eller alliansen dems har erobret hele kartet. For andre kan det være andre visjoner.

Så nei takk...ikke 2.0 på de gamle verdenene.
 

DeletedUser

Guest
Forumet er ikke den eneste plassen hvor vi kan bli kontaktet. Vi har bl.a support og privat melding til meg. Ser ingen grunn til å lyve om noe sånt.
 

DeletedUser

Guest
Forumet er ikke den eneste plassen hvor vi kan bli kontaktet. Vi har bl.a support og privat melding til meg. Ser ingen grunn til å lyve om noe sånt.

Jeg tviler alikevel på at det er VELDIG MANGE som har yttret disse ønskene ;) Hvis 20 av de som har konto på norsk Grepolis har yttret dette gjennom support eller PM vil jeg si det er YTTERST FÅ. Og hvorfor er dette ikke nevnt i forum i det hele tatt, mens du får "veldig mange" PM om det...når det er egene tråder for forslag i forumet? Noe skurrer her...:rolleyes:
 
Topp