Ryktebørs

DeletedUser1017

Guest
Jeg har fått med meg at du ikke klarer å prestere når det gjelder bytting, trenger ikke ekko :)
 

DeletedUser823

Guest
Tror du jeg overdriver? Ja, fra tidlig i Desember er bare unntaksvis innlegg fra Nuts som ikke inneholder løgner.

Og det er løgner om det ene og andre, stort og smått, løgn som en slags patellar refleks mao. Det er en grunn til at jeg sammenligner med det psykopatiske. Det er det samme man assosierer med slike, et uskjemmet forhold til om det man sier er løgn eller ikke.
Men du finner ikke ett eneste innlegg du kan presentere til meg?
smiley_emoticons_blush-reloaded6.gif
 

DeletedUser1017

Guest
Tror du jeg overdriver? Ja, fra tidlig i Desember er bare unntaksvis innlegg fra Nuts som ikke inneholder løgner.

Og det er løgner om det ene og andre, stort og smått, løgn som en slags patellar refleks mao. Det er en grunn til at jeg sammenligner med det psykopatiske. Det er det samme man assosierer med slike, et uskjemmet forhold til om det man sier er løgn eller ikke.
Steike der må det være mye saftig! Kan du ikke gi Drake et par håndfaste eksempler så han ser hva slags svin jeg er :)
 

DeletedUser1353

Guest

tror du misforstår poenget til drake om at han, kan vel nevne samt andre, ikke spilte på den henviste serveren og har dermed ingen anelse om hva nuts snakker om siden vi ikke vet hva som har skjedd.
 

DeletedUser823

Guest
tror du misforstår poenget til drake om at han, kan vel nevne samt andre, ikke spilte på den henviste serveren og har dermed ingen anelse om hva nuts snakker om siden vi ikke vet hva som har skjedd.
Er vel noe sånt som at det blir vanskelig å vite hva som er løgn og hva som er ett faktum når jeg skulle lest gjennom ryktebørsen der. Er jo derfor jeg spørr bytting om han kan vise meg ett eneste innlegg hvor nuts da lyver, det dumme er bare at det innlegget / beviset til bytting aldri kommer.
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
 

DeletedUser1017

Guest
De er ikke så saftige nødvendigvis de løgnene dine. Er egentlig ganske kjedelige sånn sett. Er bare at det så mange av dem. Og at du lyver så systematisk.
Det bør jo være enkelt å presentere bare 1 liten en i så fall
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
 

DeletedUser1017

Guest
Gjør det enkelt da og tar det fra starten. Her er det første innlegget der som inneholder løgner: https://no.forum.grepolis.com/index.php?threads/ryktebørs.1436/page-15#post-19923
Dette som er løgn?

"Vi har mer enn nok deff".... Jeg mener å huske en viss person si NØYAKTIG det :) På det opprøret fikk jeg 122 rems, vehey. Det var et par andre ting den samme personen også ytret som åpenbart ikke er delt med egen allianse... Det ble visst glemt noen deler av både det ene og det andre når dere forsvarte dere selv på forum.. Det var rart da, apropo "smarte" hoder

I så fall... Hva baserer du den påstanden på?
 

bytting

Well-Known Member
Hva er ikke sant? Alt? Og hvorfor er det i så fall ikke sant? Du slenger fortsatt bare ut løse påstander. Hvor vanskelig kan det være å komme med noe konkret
smiley_emoticons_saufen.gif
Jeg er konkret.

Alt er løgner ja. Med unntak siste setningen, mest fordi den egentlig ikke sier noe lizzm.

Det er ikke sant fordi det samsvarer ikke med sannheten og hva som er realitetene. Trenger du en lengre avhanling om hva sannhet er, står det så dårlig til? Ble dette plutselig epistomologisk symposium els?
 

DeletedUser1017

Guest
Jeg er konkret.

Alt er løgner ja. Med unntak siste setningen, mest fordi den egentlig ikke sier noe lizzm.

Det er ikke sant fordi det samsvarer ikke med sannheten og hva som er realitetene. Trenger du en lengre avhanling om hva sannhet er, står det så dårlig til? Ble dette plutselig epistomologisk symposium els?
Jeg hører at du syns det. Men det kommer fortsatt ikke noe annet enn synsing :) Påstander uten noe som helst belegg. Disse såkalte bevisene dine er fortsatt dypt savnet
smiley_emoticons_sleep.gif
 

bytting

Well-Known Member
Det er ikke noe jeg synes. Jeg er ikke postmodernist. Hva som er sant og ikke er helt uavhengig av hva noen synes. Fakta er fakta, og fakta er at du lyver.

Ja, helt korrekt, det er påstander uten noe som helst belegg du kommer med i det innlegget(feks). Om du vil renvaske deg så er det bare å sette i gang med å føre bevis for at det du sier er noe annet enn løgn. Værsågod kos deg.

Og om det blir for vanskelig for deg så er det bare som sagt bare å vekke opp NM. At han skulle mangle enhver vilje til å renvaske deg fra et løgnerstempel, om det hadde vært slik at du ikke lyver, mangler enhver troverdighet.
 

DeletedUser1017

Guest
Det er ikke noe jeg synes. Jeg er ikke postmodernist. Hva som er sant og ikke er helt uavhengig av hva noen synes. Fakta er fakta, og fakta er at du lyver.

Ja, helt korrekt, det er påstander uten noe som helst belegg du kommer med i det innlegget(feks). Om du vil renvaske deg så er det bare å sette i gang med å føre bevis for at det du sier er noe annet enn løgn. Værsågod kos deg.

Og om det blir for vanskelig for deg så er det bare som sagt bare å vekke opp NM. At han skulle mangle enhver vilje til å renvaske deg fra et løgnerstempel, om det hadde vært slik at du ikke lyver, mangler enhver troverdighet.
Nå var det du som kom med anklagene så da får du komme med bevisene :) Det klarer du tydeligvis ikke! Du har derimot satt ny norsk greporekord i å synse ut i fra ditt eget forskrudde verdensbilde og det er i det minste spennende
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif


Litt merkelig at du trekke frem at NM skal bevise det da han tydeligvis mangler enhver vilje til å renvaske meg. I så fall burde han jo stille opp asap for superbytting med tungt skyts!
 

bytting

Well-Known Member
Nei, det er ikke jeg som kom med påstandene. Det er du som kommer med påstander i det innlegget. Bevisbyrden fullt og helt hos deg. Så du kan enten fortsette å Kent Hovinde deg unna, eller du kan komme med bevis for at det du sier skulle stemme.

At du i åresvis konstant har utelatt å komme med noe som substansierer ikke en gang 1 av de utallige løgnene dine er å tolke som bekreftelse på at du lyver.
At du i åresvis har prøvd å Kent Hovinde deg unna løgnene dine er å tolke som en bekreftelse på at du lyver.
At du konsekvent blokkerer meg på PM hver gang jeg setter deg fast i det løgnsirkuset er å tolke som en bekreftelse på at du lyver.
At NM blir taus som en østers i stedet for å dekke for deg er å tolke som en bekreftelse på at du lyver.

Ikke at jeg trenger så mye bekreftelse. At jeg har førstehånds kjennskap til det du lyver om er bekreftelse nok.
 
Topp