Ryktebørs

DeletedUser1017

Guest
Opp til deg om du om du vil fri deg fra et stempel som løgner.
Nå er du så forvirra at det er på tide å legge seg, du argumenterer for meg
smiley_emoticons_panik4.gif
Du har jo aldri klart å bevise at jeg er "en løgner" :) Takk for hjelpa
 

DeletedUser823

Guest
Foreslår at du leser det en gang til og så skjønner du forhåpentligvis hva jeg skal frem til og hvorfor det har noe med det du sier å gjøre.
Allikevel så stemmer nå det jeg skrev. Du som anklagde nuts for å lyve.

Det du skrev stemte ikke.

Forstod nok at du prøvde å dra en parallell mellom de to, men det var ikke to like ting. Det funker derfor ikke.

Fordi det er et faktum.
Og hvor finner jeg bevisene for det? Eneste du har klart å gjøre så langt, er å late som at det er nuts som skal bevise at han ikke er løgner. Om du kommer med en påstand, og påstår at det er ett faktum, så får du bevise at det er ett faktum.
 

bytting

Well-Known Member
Nå er du så forvirra at det er på tide å legge seg, du argumenterer for meg
smiley_emoticons_panik4.gif
Du har jo aldri klart å bevise at jeg er "en løgner" :) Takk for hjelpa
Har demonstrert det i hele kveld.

Hvilken planet er det du lever på om du tror at du kan dikte opp ting i det uendelige og at det så skulle være noen andre enn deg som sitter med bevisbyrden?
 

DeletedUser1017

Guest
Har demonstrert det i hele kveld.

Hvilken planet er det du lever på om du tror at du kan dikte opp ting i det uendelige og at det så skulle være noen andre enn deg som sitter med bevisbyrden?
Så jeg skal bevise at du ikke har klart å bevise at jeg beviselig er en løgner
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
Det er jo du som kaller meg en løgner din nepe
 

DeletedUser823

Guest
Har demonstrert det i hele kveld.

Hvilken planet er det du lever på om du tror at du kan dikte opp ting i det uendelige og at det så skulle være noen andre enn deg som sitter med bevisbyrden?
Bevist det i hele kveld?? Hvilken planet er det du lever på? Trolle andre planeten kanskje?
 

DeletedUser1017

Guest
At det ikke stemmer er en påstand du kommer med. Forventer at du beviser det.
Han kan jo ikke bevise noe som aldri er bevist :p Hvorfor skulle han evt kaste bort tid på å bevise noe for andre, i dette tilfelle deg :D Snakk om å snakke andres sak :D
 

DeletedUser823

Guest
At det ikke stemmer er en påstand du kommer med. Forventer at du beviser det.
Jaha ja? Påstanden er jo at du mener jeg gjorde det. Jeg sier at jeg ikke gjorde det. Det er fortsatt din påstand.. Så er vi tilbake på at om du plutselig skal komme med en påstand så får du bevise den.

Du går over i forsvarsmodus.

Barn 1: Du er dum

Barn 2: Nei du!
 

bytting

Well-Known Member
Han kan jo ikke bevise noe som aldri er bevist :p Hvorfor skulle han evt kaste bort tid på å bevise noe for andre, i dette tilfelle deg :D Snakk om å snakke andres sak :D
Herregud. Det er du som bekrefter nøyaktig det jeg sier.

Herregud .. snakk om å kaste perler for svin.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser823

Guest
Herregud. Det er du som bekrefter nøyaktig det jeg sier.

Herregud .. snakk om å kaste perler for svin.
Alt du har gjort i kveld er å bruke "no u" teknikken. Noe som ikke funker for å bevise noe.

Greit. Du har linket til 1 innlegg. Derimot så kan ikke innlegget brukes som bevis. Beklager.
 

DeletedUser1353

Guest
Eneste innlegget bytting la ut som bevis var bare et bevis der nuts sa at alliansen hans var dårlig... hvis den virkelig var det kan jo ikke det sies å være løgn? er det bare jeg som ikke forstår hvordan det innlegget er bevis på nuts sin systematiske lyving?
 
Topp