Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Registrerer at dere ikke er i stand til å komme med motargumentasjon.

#fjortisserMedMarkeringsbehov #faktaSvir
 

DeletedUser1017

Guest
At du bygger selvtilliten din rundt å vinne i et nettspill sier vel det meste.

#livetsHardeSkole #incelKjellerensKlammeGrep
I motsetning til deg som legger flid i å være en bitter taper så lever jeg fint med det :)
 

DeletedUser1353

Guest
Registrerer at dere ikke er i stand til å komme med motargumentasjon.

#fjortisserMedMarkeringsbehov #faktaSvir

Motargument mot hva? det du sier er det samme som at et fotball lag skulle sakt: "vi tapte på grunn av at vi ikke gadd å løpe rundt. dere er ikke bedre enn oss, dere bare ville vinne mer"
 

bytting

Well-Known Member
Morsomt å se dere eksemplifisere det jeg sa i går. Dundrer inn mannsterke for å fyre dere opp, prøve på harselering, kverulering. Med en fullstendig mangel på i det hele tatt prøve på å forholde dere saklig til det jeg skriver.

#fjortisserMedMarkeringsbehov
 

bytting

Well-Known Member
I motsetning til deg som legger flid i å være en bitter taper så lever jeg fint med det :)
Tror ikke du skal snakke så høyt om hvem som fremstår som en taper, hverken på ryktiss eller ingame. Årevis med gnag på en psykelig opptatthet av enkelte spillere. Med dertilhørende serieløgner og mer til.
 

DeletedUser1017

Guest
Tror ikke du skal snakke så høyt om hvem som fremstår som en taper, hverken på ryktiss eller ingame. Årevis med gnag på en psykelig opptatthet av enkelte spillere. Med dertilhørende serieløgner og mer til.
Jasså :) Kan faktisk ikke huske sist jeg tapte :p Og det gnaget du snakker om klarer jeg dessverre ikke å finne, men du kan sikkert gi meg rikelig med eksempler du som i følge deg selv følger så godt med på slikt :D
 

DeletedUser1017

Guest
Morsomt å se dere eksemplifisere det jeg sa i går. Dundrer inn mannsterke for å fyre dere opp, prøve på harselering, kverulering. Med en fullstendig mangel på i det hele tatt prøve på å forholde dere saklig til det jeg skriver.

#fjortisserMedMarkeringsbehov
Det er vel mer at vi ler oss forderva av at du ennå ikke har skjønt tegninga
smiley_emoticons_hust.gif
 

bytting

Well-Known Member
Jasså :) Kan faktisk ikke huske sist jeg tapte :p Og det gnaget du snakker om klarer jeg dessverre ikke å finne, men du kan sikkert gi meg rikelig med eksempler du som i følge deg selv følger så godt med på slikt :D
Vil du ha eksempler så er det bare å gå ryktissen til feks upsilon. Side opp og side ned med løgner fra deg. Løgner av en type og omfang som man ellers assosierer med psykopater. Du greier ikke prate deg bort fra de løgnene. Når jeg ser du lyver om ting jeg har førstehånds kjennskap til så er det ikke noen tvil om at du lyver. Øvrige eksempler ligger i sikkert 1000vis av PMer spredt over ørten servere. Trodde du Gulpis var den eneste som delte og sitter og harselerer over innholdet?

Det er vel mer at vi ler oss forderva av at du ennå ikke har skjønt tegninga
smiley_emoticons_hust.gif
Å nei, den kognitive eliten på .no sitter og ler av meg. Buhu.
Får sitere en bror av meg fra en annen mor :
Stephen Hawkings skrev:
When a book was published entitled '100 Authors Against Einstein,' he retorted, 'If I were wrong, then one would have been enough!'


Godt at dere har en unnskyldning for å ikke greie å forholde dere saklig til det jeg sier. Dere får prøve igjen når dere har fått samlet dere da.
 

DeletedUser1017

Guest
Vil du ha eksempler så er det bare å gå ryktissen til feks upsilon. Side opp og side ned med løgner fra deg. Løgner av en type og omfang som man ellers assosierer med psykopater. Du greier ikke prate deg bort fra de løgnene. Når jeg ser du lyver om ting jeg har førstehånds kjennskap til så er det ikke noen tvil om at du lyver. Øvrige eksempler ligger i sikkert 1000vis av PMer spredt over ørten servere. Trodde du Gulpis var den eneste som delte og sitter og harselerer over innholdet?


Å nei, den kognitive eliten på .no sitter og ler av meg. Buhu.
Får sitere en bror av meg fra en annen mor :



Godt at dere har en unnskyldning for å ikke greie å forholde dere saklig til det jeg sier. Dere får prøve igjen når dere har fått samlet dere da.
Nei jeg sa at du skulle komme med dem da du i følge deg selv visste om rikelig med eksempler. Jeg finner dessverre ingen...

Husk at vi er alle brødre av andre mødre bytting, noen kom bare litt dårligere ut av det enn andre:) Hyggelig at du anser oss som en elite, takk for det!
 

bytting

Well-Known Member
Nei jeg sa at du skulle komme med dem da du i følge deg selv visste om rikelig med eksempler. Jeg finner dessverre ingen...

Husk at vi er alle brødre av andre mødre bytting, noen kom bare litt dårligere ut av det enn andre:) Hyggelig at du anser oss som en elite, takk for det!
Du trenger ikke gjøre deg interessant. Du har blitt gjort klar over i de løgnene dine utallige ganger. Som sagt ligger de lettest tilgjengelig på ryktissen til upsilon, på rekke og rad, for de som mot formodning skulle være interessert. Er en del her og der på andre servere og.

Og nei, det er ikke så mye annet å kalle en som sitter i åresvis og manisk lyver enn en taper. Det er så patetisk som man får det.
 

DeletedUser823

Guest
Morsomt å se dere eksemplifisere det jeg sa i går. Dundrer inn mannsterke for å fyre dere opp, prøve på harselering, kverulering. Med en fullstendig mangel på i det hele tatt prøve på å forholde dere saklig til det jeg skriver.

#fjortisserMedMarkeringsbehov
Nå var det vel slik at det eneste innlegget hvor jeg kommenterte ett av dine innlegg, var når jeg lurte på hva det var vi liksom drev å argumentere imot. Samt at jeg lurte på den ene # din. Det å spørre om noe du skriver, er vel ikke akkurat å gå vekk ifra det temaet eller det det skrives om. Fikk ingen svar fra deg, noe jeg syntes var litt rart. Det var vel fordi mitt markeringsbehov svekket dine egenskaper til å svare.
 

bytting

Well-Known Member
Så dere møter opp mannsterke og fyrer dere opp skal harselere over det jeg sier, men vet ikke hva dere argumenterer mot en gang? Fantastisk.
 

DeletedUser1017

Guest
Du trenger ikke gjøre deg interessant. Du har blitt gjort klar over i de løgnene dine utallige ganger. Som sagt ligger de lettest tilgjengelig på ryktissen til upsilon, på rekke og rad, for de som mot formodning skulle være interessert. Er en del her og der på andre servere og.

Og nei, det er ikke så mye annet å kalle en som sitter i åresvis og manisk lyver enn en taper. Det er så patetisk som man får det.
Nei det har jeg ikke :) Du klarer utrolig nok aldri å komme med noe konkret selv om du lever for ryktis, hvor patetisk er ikke det :D Du kunne jo løst flyktningkrisen rundt middelhavet umiddelbart om vi sendte ned deg, da hadde garantert tatt sjansen på å svømme for å slippe å høre på all sutringa di
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif
 

DeletedUser1017

Guest
Nei. Det er i essens det samme.
Det er det virkelig ikke da du ikke henviste til noe som helst konkret. Essens er heller ikke et ord du kan bruke der. Du er faktisk ekspert på å komme med påstander uten noe som helst konkret å følge dem opp med. Du er faktisk helt sensasjonelt dyktig til å synse... Du får lese litt i ordlista! Du er nemlig like dårlig til å skrive norsk :) Til tross for at du prøver ekstremt hardt å virke smart ved å bruke utenlandske uttrykk og fremmedord som absolutt ikke passer inn i konteksten og også har tilsvarende på norsk. Bare hyggelig å gi deg et kurs, det er gratis.
 
Topp