Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Synes dere er fine jeg:) Hadde håpet på et litt sassy comeback i sluttspurten da, sånn bare for å vise at dere hadde i det minste prøvd. Men, akk. "Har ikke et liv" blir jo litt det klassiske "nå har jeg gått tom for comeback"-comebacket. De innleggene er spredt over en del tid, da ser man:)

Men, fin dag å være fabuluos på dette:) Møtte opp mannsterke for å danse i takt med undertegnedes fabulø-øsitet, bare for å snovve i føttene på hverandre, i skikkelser mest minnende om pottitbønder fra indre Oppland:)

baa1b555e5c312ea6917c4187a91a44f.jpg


God Aften, venner! And stay Fabuluos!
 

DeletedUser1017

Guest
Uff, da:) Håber ingen finder sig butthurt av min konversasjon:) Det er ofte så en meget lite yndig reaksjon:)

Er det 5 poster jeg har i dag? 5*2 = 10 minutter. Jaja, kanskje mye det:)

Du er i hvert fall ikke opptatt med å verken deffe eller erobre byer :) Eller er det dette du faktisk har å komme med? Sånn ca 15 falleferdige harpyer på andres tog :) Tut tut
 

DeletedUser107

Guest
Ryktet sier at Bytting bruker mye hersketaktikk her inne :rolleyes: bare siden i går så har han kalt folk for tilbakestående, rakket ned på stakkars potetbønder osv..

For de som ikke vet så er dette de 5 hersketaktikkene:
1.Usynliggjøring
Usynliggjøring foregår når individer blir bortglemt, forbigått eller «overkjørt».
2.Latterliggjøring
Latterliggjøring foregår når individers innsats blir hånet, ledd av eller sammenlignet med dyreatferd.
3.Tilbakeholdelse av informasjon
Tilbakeholdelse av informasjon foregår når individ av gruppe A, som en selvfølgelighet, henvender seg til andre individer av gruppe A, og individer av gruppe B ikke gis informasjon
4.Fordømmelse uansett hva du gjør
Enten er du for passiv, eller så er du for pågående. Også kalt dobbelstraffing.
5.Påføring av skyld og skam
Påføring av skyld og skam skjer gjennom latterliggjøring, ydmykelser, blottstillelse og ærekrenking.
 
Sist redigert av en moderator:

bytting

Well-Known Member
Ryktet sier at Bytting bruker mye hersketaktikk her inne :rolleyes: bare siden i går så har han kalt folk for tilbakestående, rakket ned på stakkars potetbønder osv..

For de som ikke vet så er dette de 5 hersketaktikkene:
1.Usynliggjøring
Usynliggjøring foregår når individer blir bortglemt, forbigått eller «overkjørt».
2.Latterliggjøring
Latterliggjøring foregår når individers innsats blir hånet, ledd av eller sammenlignet med dyreatferd.
3.Tilbakeholdelse av informasjon
Tilbakeholdelse av informasjon foregår når individ av gruppe A, som en selvfølgelighet, henvender seg til andre individer av gruppe A, og individer av gruppe B ikke gis informasjon
4.Fordømmelse uansett hva du gjør
Enten er du for passiv, eller så er du for pågående. Også kalt dobbelstraffing.
5.Påføring av skyld og skam
Påføring av skyld og skam skjer gjennom latterliggjøring, ydmykelser, blottstillelse og ærekrenking.

Men i jøsse navn...

Håper og går mest ut fra at du kødder med det innlegget.

Nei, jeg driver ikke med hersketeknikker Scorpuss. Det eneste punktet på listen som det jeg skrev gårdagen på noen som helst måte oppfyller er #2, men i denne konteksten og formen er det ikke hersketeknikk, men trash-talk(google is your friend).

Har observert at en del av dere blir oppbrakte etter rundene mine med trash-talk på ryktiss. Får besvare det og med et spørsmål: hvorfor initierer dere og setter igang trash-talk tet a tet'er med meg, for så å skulle være oppriktig indignert når jeg svarer? Virker ikke å henge helt på greip.

Jeg har ikke kalt noen tilbakestående(les innlegget en gang til så håper du skjønner hvorfor, å si at et ansiktsutrykk på et bilde ser tilbakestående er ikke å kalle noen tilbakestående(og det hadde uansett ikke vært "personangrep vettu" heller siden bildet ikke er av personen men av et perifert internet-meme(omg, lizzm)))

Og siden du først preka om hersketeknikker: å avfeie det noen sier ved å blott klassifere det som hersketeknikk, er også en form for hersketeknikk(Listen er ikke ment å være komplett). Så....
 
Sist redigert:

DeletedUser1017

Guest
Men i jøsse navn...

Håper og går mest ut fra at du kødder med det innlegget.

Nei, jeg driver ikke med hersketeknikker Scorpuss. Det eneste punktet på listen som det jeg skrev gårdagen på noen som helst måte oppfyller er #2, men i denne konteksten og formen er det ikke hersketeknikk, men trash-talk(google is your friend).

Har observert at en del av dere blir oppbrakte etter rundene mine med trash-talk på ryktiss. Får besvare det og med et spørsmål: hvorfor initierer dere og setter igang trash-talk tet a tet'er med meg, for så å skulle være oppriktig indignert når jeg svarer? Virker ikke å henge helt på greip.

Jeg har ikke kalt noen tilbakestående(les innlegget en gang til så håper du skjønner hvorfor, å si at et ansiktsutrykk på et bilde ser tilbakestående er ikke å kalle noen tilbakestående(og det hadde uansett ikke vært "personangrep vettu" heller siden bildet ikke er av personen men av et perifert internet-meme(omg, lizzm)))

Og siden du først preka om hersketeknikker: å avfeie det noen sier ved å blott klassifere det som hersketeknikk, er også en form for hersketeknikk(Listen er ikke ment å være komplett). Så....

Og jeg som var lei meg fordi du drev med usynliggjøring av meg ved aldri å svare:(
Takk og lov at du innrømmer det kun er fordi du ikke har kommet opp med et bra comeback, nå ble jeg letta:rolleyes:

Er det nå jeg skal skrive "spoiler"? Jeg har fortsatt ikke heeeeeeeeelt skjønt hva du spoiler siden du i følge deg selv er fabulous, burde det ikke være omvendt? Ikke at jeg er noen ekspert:eek:
 

DeletedUser107

Guest
Tja var forsåvitt ikke super seriøs
smiley_emoticons_seb_zunge.gif

men tanken slo meg da jeg leste over innleggene her inne :p

smiley_emoticons_schneeballwerfen.gif
 

DeletedUser107

Guest
Han er en av mine undersåtter
cool.png
, neida, en nykomling på forumet ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at Lillegutt gikk på en liten smell..
Var kansje sterkere enn han hadde trodd
 

DeletedUser

Guest
Gods skuffer stort på DEFF, satt på mobilen i hele dag..
Og opprør i noen byer, og nesten ingen støtte i de skuffende :(

Man ser att poeng ikkje vinner altså ;)
 

DeletedUser107

Guest
Hmm vil det komme flere swappsier her mon tro.. dere som var så mot swappsier, så swapper dere selv..
smiley_emoticons_auslachen2.gif


smiley_emoticons_tubbie3.gif
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Gods skuffer stort på DEFF, satt på mobilen i hele dag..
Og opprør i noen byer, og nesten ingen støtte i de skuffende :(

Man ser att poeng ikkje vinner altså ;)

Ikke rart at God's Army ikke har deff, når Mapogo sitter å roper hjelp og får inn støtte på mur 0-15. Kan ikke si annet en takk for kp'en :)
 

DeletedUser

Guest
Ikke rart at God's Army ikke har deff, når Mapogo sitter å roper hjelp og får inn støtte på mur 0-15. Kan ikke si annet en takk for kp'en :)

Kansje det er slik idag..
Men har snart tatt 3byer fra dem, på 3 dager..
Ingen av dem har fått inn noe særlig støtte
 
Topp