Ryktebørs

DeletedUser787

Guest
Gullbruk er en akseptert del av spillet og det utgjør forskjeller ja, men sånn er det bare, så vi må bare forholde oss til det. Blir et personlig valg om man vil bruke eller ikke. Personlig skulle jeg ønske at gull ikke var en del av spillet. Men jeg hadde seff fortsatt vært på toppen ;)

Hehe. Kan ikke stoppe å ta byer fra folk som er mindre enn meg, for alle er mindre enn meg :p
Collateral damage er det noe som heter. For at noen skal vinne, må noen tape.
Liker bare å bruke dine egne ord mot deg siden du sa du ikke likte å erobre små spillere tidligere ;) Men gjør det likevel.
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Er vell ikke helt uskyldig når det kommer til å bruke gull selv, men jeg ser at det er egentlige for store fordeler for vi som bruker gull vs. de som ikke bruker gull.

Men det er som regel slik det er i den virkelige verden, de som har penger å bruker dem i feks krig, har større fordeler en de som ikke har penger. De skulle ha laget en server hvor folk ikke kunne bruke gull, og heller fått inntekter via reklamebannere på siden av spillet:)
 

DeletedUser760

Guest
Gullbruk er en akseptert del av spillet og det utgjør forskjeller ja, men sånn er det bare, så vi må bare forholde oss til det. Blir et personlig valg om man vil bruke eller ikke. Personlig skulle jeg ønske at gull ikke var en del av spillet. Men jeg hadde seff fortsatt vært på toppen ;)

Hehe. Kan ikke stoppe å ta byer fra folk som er mindre enn meg, for alle er mindre enn meg :p
Collateral damage er det noe som heter. For at noen skal vinne, må noen tape.
Liker bare å bruke dine egne ord mot deg siden du sa du ikke likte å erobre små spillere tidligere ;) Men gjør det likevel.
Hehehe, det var hele poenget mitt;) Når jeg skrev det jeg skrev så mente jeg spillere med veldig få byer. Hvis man tar hovedbyen til en liten spiller så går han tilbake til start igjen, mens en spiller som har flere byer får bare en ny byplass og kan ta en annen by. I sammenhengen jeg skrev det i så snakket jeg om når jeg tok tobmad sin første og eneste by. Jeg regner ikke spillere med 30-70k poeng eller spillere fra drillpikene som små og forsvarsløse.
 

DeletedUser760

Guest
ryktet sier at nederlenderne gir opp atter en gang, og på den måten ødelegger atter en gang ved å atter en gang gi fra seg byer til drillpikene... begynner å gå så heftig lei av det opplegget her
 

DeletedUser787

Guest
Ryktet sier at Halvgrisen gjør det han kan best... nemlig å klage
smiley_emoticons_no_sad.gif
 

DeletedUser1049

Guest
ryktet sier at nederlenderne gir opp atter en gang, og på den måten ødelegger atter en gang ved å atter en gang gi fra seg byer til drillpikene... begynner å gå så heftig lei av det opplegget her

Tja, du har vel prøvd å plassere et KS i en by med lav mur på denne serveren og vet at det ikke er noe som kommer gratis her. At vi har 3 ukers venteliste på å få lov til å ta ut slike KS er jo selvsagt litt i vår favør, men det er ingen ting vi gjør som hindrer dere i å prøve det samme i de samme byene. Det vil alltid være noen som gir seg og det kommer stadig nye til, og en god allianse følger med på alt som skjer og utnytter det til egen fordel. Det er helt tillatt for alle allianser å være gode på det.
 

DeletedUser760

Guest
Tja, du har vel prøvd å plassere et KS i en by med lav mur på denne serveren og vet at det ikke er noe som kommer gratis her. At vi har 3 ukers venteliste på å få lov til å ta ut slike KS er jo selvsagt litt i vår favør, men det er ingen ting vi gjør som hindrer dere i å prøve det samme i de samme byene. Det vil alltid være noen som gir seg og det kommer stadig nye til, og en god allianse følger med på alt som skjer og utnytter det til egen fordel. Det er helt tillatt for alle allianser å være gode på det.

utifra mine kilder så ga nederlenderne bevist fra seg byer til dere.
 

DeletedUser1049

Guest
utifra mine kilder så ga nederlenderne bevist fra seg byer til dere.

Du kan ikke gi ifra deg en by her. Du kan la noen plassere et KS der og så er det opp til andre å ta ut det KS'et, men det er stort sett slik jeg føler hele serveren har vært. Av og til har det vært et snev av motstand, men stort sett så har våre KS seilt ganske så enkelt inn i byene og fått stå stort sett i fred. Nederlenderene ligger nok ikke på topp hva motstand angår, men det skyldes jo først og fremst at de kjører med lav mur, mens alle de andre alliansene velger seg høy mur og dermed mer motstand. Det er jo et strategivalg som er opp til hver allianse og som de må leve med. Ser jo av koloniseringstats at vi på ingen måte er alene om å ta byer fra nederlenderene, men vi er jo relativt gode på å oppdage andre sine KS og ta de ut så vi vil naturlig ligge høyt på en liste over suksessfulle erobringer selv om forsøkene nok er mer jevnt fordelt.
 

DeletedUser760

Guest
vi startet å kjøre med høy mur når vi ikke hadde tilgang på flyvere ja, men veldig få som bruker høy mur på byene sine nå lengre.
 

DeletedUser787

Guest
Altfor stille her... lurer på om jeg må finne på noen saftige rykter?... som at Hordvik er på ferie og har satt seg som mål å sende "1000" angrep per dag for å plage enkelte spillere i Drillpikene. Slik idiotisk spillerstil er forkastelig... Han er dessverre ikke den eneste og det er nok dessverre ganske mye sannhet i dette ryktet... Minner meg om 420Smoker420/alscno på sine verste herjedager
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser760

Guest
Ryktet sier at jeg er back i fm:) Snakkes om litt over en måned hvis jeg gidder. Kjedelig server og enda værre eventer. Gidder ikke å spille når det fucka event
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at jeg er back i fm:) Snakkes om litt over en måned hvis jeg gidder. Kjedelig server og enda værre eventer. Gidder ikke å spille når det fucka event


Stakkars halvgrisen... slår de stakkars folka tilbake på deg med mantinukes nå? Er ikke bare å valse over de små lengre? :)
 

DeletedUser1171

Guest
Ryktet sier at Tomarne mistet en by til Blood and Honor. Dør :D
 

DeletedUser787

Guest
Halvgriser trenger skjønnhetssøvn, sier ryktet. Det er slik de holder seg unge, friske og frekke
smiley_emoticons_biggrin.gif


Personlig synes jeg disse eventene har tatt helt av. Burde ikke sett dagens lys
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif


Å være topp grepospiller en er 24 timers jobb, 365 dager i året... er ikke for alle, men når sant skal sies, grepo burde ikke spilles av alle heller, da enkelte har lite integritet og rettferdighetsånd når de spiller. Savner gode gamle dager jeg...
 

DeletedUser787

Guest
Hehe, pirkezuri ;) Regner ikke med fredede dager, kan ikke late seg for mye på de dagene heller (Ref Tigergrisen som angrep vilt på 17.mai i år)
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 
Topp