Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Aner ikke hva eller hvem dette gjelder, men en leder stikker ikke fra skuta, sånn er det bare.

Når det er sagt, er det alltid realistiske vinnermuligheter på Rho ved å støtte den alliansenn som er størst i flest hav og som har 7 flott VU-øyer utenfor alfarvei;).
Join the revolution, join "the ikarus project"

Gratulerer da, men hvilke 4 hav er dere størst i? Eller er det jeg som ikke kan telle? :eek:
 

DeletedUser1011

Guest
Vel, når det kommer til kjennskap til ting, så har vi vel noen mnds førstehåndserfaring med aktuelle sak. Og det er vel med bakgrunn i det at man kan mene noe :) Er lenge siden vi forutså den hendelsen som diskuteres her, og uttrykte den også. Noen velger å spille skittent og mele sin egen kake, har vel aldri lønt seg i lengden så vidt jeg vet.

Men det er ikke det jeg har lyst til å kommentere, det jeg har lyst til å kommentere er det du hentyder flere ganger om å ikke sluttføre i den alliansen man starter i. Får ikke helt tak i hva du mener med det, så det må du gjerne ta med meg på en mer inngående måte. Ikke nødvendigvis her heller.

Det jeg kan love deg, er at det lå mye arbeid, løsningsforslag, tid og forsøk på å få ting til å fungere. Men ingen allianse blir bærekraftig uten at det ligger til grunn en tilstedeværende ledelse, en viss likeverdighet, anerkjennelse av og respekt for spillerne og mål for alliansen. Det gjorde det ikke, det blir vanskelig å utdype uten skittkasting. For dette var stygt, noe av det verre jeg har sett. Så til syvende og sist fikk vi kroken på døra for i det hele tatt å ville noe mer enn å simme og deffe i et blitzregn av løgner og tull. Så, vær stolt over din allianse, og jeg skal ikke en gang til gå i den fella jeg gjorde her. Det er vel det beste jeg kan si, at dette var dyrekjøpt erfaring.
 

DeletedUser807

Guest
Tror egentlig hele opplegget her handler om dagens situasjon jeg Bytting, arrester meg hvis jeg tar feil ;)
Dere sliter om dagen for første gang på denne serveren, dere har mange inaktive spillere nå, og en god del i FM som mest sannsynlig ikke kommer tilbake.
Dette er noe vi slet voldsomt med i starten på denne serveren og forstår at flere hos dere nå evt er lei og frustrert da dette er veldig demotiverende og ødeleggende for en allianse.
 

bytting

Well-Known Member
Tror egentlig hele opplegget her handler om dagens situasjon jeg Bytting, arrester meg hvis jeg tar feil ;)
Dere sliter om dagen for første gang på denne serveren, dere har mange inaktive spillere nå, og en god del i FM som mest sannsynlig ikke kommer tilbake.
Dette er noe vi slet voldsomt med i starten på denne serveren og forstår at flere hos dere nå evt er lei og frustrert da dette er veldig demotiverende og ødeleggende for en allianse.

Kan avkrefte det. Handler utelukkende om at jeg ikke liker folk som spiller uten ære og ikke står for de valgene de tar og handlingene de utfører. Spesielt svik av egen allianse har jeg lite sans for, spesielt skjerpende når man sitter som leder.

P.S. Du er ikke helt oppdatert på resten heller, no offense:)
 

DeletedUser807

Guest
Hehe den er grei :) Skal ikke begi meg ut på noe mer da jeg ikke vet hva forløpet til det som har skjedd innad hos dere og BB er.
Vet bare at det som har skjedd i etterkant har vært uten noe form for tull og tøys ;)
 

bytting

Well-Known Member
Vet bare at det som har skjedd i etterkant har vært uten noe form for tull og tøys ;)

Vet ikke hva du mener med dette, men kan godt igjen presisere at jeg har ingen soom helst mistanke om at du har vært delaktig i noe ulumskheter, ei heller spillerne i evol, ei heller i dette ledelsen som helhet. Grunnen til at jeg spekulerer i at elementer i evols ledelse kan ha vært involvert i dette fra relativt tidlig på serverener at det er det eneste, vel å merke fra et rasjonelt perspektiv, som gir mening i forløpene, det kombinert med vissheten om de tette båndene shankley har til disse element.

Forøvrig jazzer jeg meg ikke så opp over om evol har vært involvert, legger ikke skjul på at det er spekulering, tar likevel ikke noe fra shankleys usselhet i mine øyne. Det hører da med at shankley har vært, om ikke arkitekten, så i hvertfall den som sto med et av de fasteste grepene rundt støpeskjea til bbta's nåværende miser'e. Da stikker man bare ikke av når man som leder ser at konsekvensene av den kurs man selv har peilet ut har kjørt alliansen godt ut i grøfta.

Det hører også med at når jeg sier "nåværende misere", så mener jeg ikke med dette tiden rett etter bruddet. Det er et fullstendig annet dyr. BBTA kunne fortsatt vært favoritten til å vinne RHO etter bruddet om ledelsen hadde (for en gangs skyld) handlet rasjonelt med utgangspunkt i det beste for alliansen. Hvorfor de ikke gjorde det får dere spørre shankley om, da det var ingen her som skjønte beveggrunnene. Fritar han uansett på ingen måte fra å ta ansvaret for den kurs han peilet ut for alliansen, heller enn å sikre seg selv.

"Vet bare at det som har skjedd i etterkant har vært uten noe form for tull og tøys"
Kan generelt sett avkrefte dette og, da jeg har mer eller mindre fått bekreftet at BBTAs ledelse har løyet til egne spillere. Hva de har gjort til dere kan jeg ikke uttale meg om.
 
Sist redigert:

DeletedUser670

Guest
Kan ikke alle bare være venner?
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

bytting

Well-Known Member
Det jeg leser lengre oppe nå gjør meg irritert! På alle dere som evt lurere vil jeg bare si det enkelt og greit slik:
Vi ble rævkjørt i starten av Bølle Bank/Lykeion, vi ga ikke opp men kom oss etterhvert da vi ble kvitt daukjøtt.

Sånn da vet alle enkelt og greit hva som har skjedd, og skal det diskuteres om dette så burde det starte med hva som egentlig skjedde innad i BB/Lykeion der roten til all driten har skjedd for flere mnd siden.

FANT

Siden jeg er så godt i gang med å avkrefte kan jeg avkrefte dette og. Dvs betviler ikker at dere gjorde grep og at de hadde sin effekt, men de forklarer ikke helheten i det. Siden du lurte på årsakene til bruddet så var vel dette den mest øyensynlige konsekvensen av grunnene for det.
 

DeletedUser113

Guest
Jeg synes det er litt morsomt at bytting prater som om han vet bedre hva som foregår i andre allianser enn de vet selv... føler han er litt ute på glattisen nå :)
 

bytting

Well-Known Member
Jeg synes det er litt morsomt at bytting prater som om han vet bedre hva som foregår i andre allianser enn de vet selv... føler han er litt ute på glattisen nå :)

Snakker om en allianse jeg var med i på det tidspunktet. Beklager om jeg uttaler meg uklart.
 

DeletedUser113

Guest
mente litt mer generelt sett, med tanke på utalelsene dine om eop :)
 

DeletedUser1011

Guest
mente litt mer generelt sett, med tanke på utalelsene dine om eop :)

Tornerose, du må være vakker som sover så mye, men gå nå og legg deg igjen, ingen som har nevnt alliansen din med et ord :)
 

DeletedUser1112

Guest
Utrag fra bytting:

Grunnen til at jeg spekulerer i at elementer i evols ledelse kan ha vært involvert i dette fra relativt tidlig på serverener at det er det eneste, vel å merke fra et rasjonelt perspektiv, som gir mening i forløpene

Forøvrig jazzer jeg meg ikke så opp over om evol har vært involvert, legger ikke skjul på at det er spekulering


Noe ble da nevnt.....
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

DeletedUser1112

Guest
Men la oss nå droppe dette, og heller konsentrere oss om viktigere ting:)
 

bytting

Well-Known Member
Utrag fra bytting:

Grunnen til at jeg spekulerer i at elementer i evols ledelse kan ha vært involvert i dette fra relativt tidlig på serverener at det er det eneste, vel å merke fra et rasjonelt perspektiv, som gir mening i forløpene

Forøvrig jazzer jeg meg ikke så opp over om evol har vært involvert, legger ikke skjul på at det er spekulering


Noe ble da nevnt.....
smiley_emoticons_confusednew.gif

Ja, og ingensteds gir jeg inntrykk av å vite hva som foregår inne i evol, men drar slutninger ut av ting som er tilgjengelig utenfra Evol.

Men observerver at du plutselig helst vil ha det stillt om dette. Ting som tåler dagens lys er man som regel ikke redd for å belyse:)
 

DeletedUser1186

Guest
Jeg har lite kjennskap til hva som foregikk på ledernivå da bbta\ lykeion var samlet. Men vi andre så på oss som en og samme allianse. Og ingen av oss utenfor lederskapet ønsket brudd.

På dette tidspunktet var dere i evo, med hjelp av xxx kings, på offensiven igjen og presset bbta\ lykeion hardt. Vi som samlet allianse slet med å henge med. Da virker det rart at hele ledelsen i bbta presser på for brudd, avslår alle løsningsforslag - men stiller personlige hevngjerrige motkrav mot enkelte spillere i lykeion. Krav de visste at AM og Fish ikke kunne gå med på, og som heller ikke hadde noe med spillet å gjøre.

Jeg vet IKKE om alt som foregår i kulissene. Men sett utenfra virker det mistenkelig. Og da er det lett å spekulere.
 
Topp