Ryktebørs

DeletedUser

Guest
denne serveren byr på overraskelser ...ja ja

kanskje det blir allikevel the wolf pack som tar hele Ensi alene, de spiller uten gull, de er sinte og skruppelløse ahi! :confused:
 

DeletedUser807

Guest
...ryktene sier at vår alles kjære Sin Eater startet Helloween litt tidlig i år:p Vi trenger vel ikke gå i detalj og spørre Jarl og co hva som har skjedd, såpass vet vi alle etter noen servere med den gutten.
Men hva skjer da med Ensi Elite? Bytter de navn til bare Ensi, eller kanskje bare Elite:p
Må jo være surt for resten som sitter igjen etter å ha fulgt Sin Eater over fra Stormraiders, for nå å bli ditsha av han.....eller pinlig heter det kanskje? Ikke vet jeg, men får vel tids nok vite det:rolleyes:
 

DeletedUser580

Guest
ja pinlig er rette ordet...og ja, klart vi bytter navn til Ensi. Skadefryden deres(din og joa, kanskje flere og, hva vet jeg) bekrefter bare nok en gang at det ikke er ønskelig med jevne og balanserte servere.

er du gammel Fant? 12?
For all del, bare spør Jarl - eller co om hva som har skjedd. Helst ingame da - skal alltids få svar..men blir kanskje ikke like gøy når man ikke får spredd gallen til resten av grepogjengen..

Joa - er vel himmelriket for deg dette...velter deg i inaktive og spøkelser...husk å få kp-boosten din siste mnd på serveren så du kommer deg opp fra 95'te plass på kp ranken...
 

DeletedUser

Guest
er det sånn at også JARL og FANT frykter vel the wolf Pack?!!
....og dramatikken fortsetter i PI :eek:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Joa - er vel himmelriket for deg dette...velter deg i inaktive og spøkelser...husk å få kp-boosten din siste mnd på serveren så du kommer deg opp fra 95'te plass på kp ranken...

var deilig, rett og slett og knabbe en deilig 11k by fra SIN EATER, en by er en by JARL
det at den er spøkelse gjør det bare mye lettere og ta den, slutt og suttre - og prøv og ta vare på medlemmene dine istede.
 

bytting

Well-Known Member
er det sånn at også JARL og FANT frykter vel the wolf Pack?!!
....og dramatikken fortsetter i PI :eek:
fc,550x550,white.jpg
 

DeletedUser857

Guest
jeg har også et spørsmål om nyt navn til Ensi gruppen ''EliteSingles'' ? kommer på min pc hele tiden og de spør om jeg vil være med... de er 15 milioner mennesker som stoler på deres matchings system ... bare undre mig :rolleyes:
Ta ''EliteSingels'' sin personlighet test for å møte noen som virkelig passer dig... :)Elite.jpg
 

DeletedUser580

Guest
er det sånn at også JARL og FANT frykter vel the wolf Pack?!!
....og dramatikken fortsetter i PI :eek:

Jeg frykter alle - er generelt en nervøs person:eek:

Men etter det jeg forstår så er The wolf pack en av 'Promponautenes' (mangemange) undersåtter...så Fant har vel lite å frykte fra den kanten...
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at jeg skal på fylla i kveld !
Så visst noen blir angrepet med en sverdnuke, så
må dere ha meg unnskyldt !

Kan hende jeg prøver og rense havna med remmer først !
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at jeg skal på fylla i kveld !
Så visst noen blir angrepet med en sverdnuke, så
må dere ha meg unnskyldt !

Kan hende jeg prøver og rense havna med remmer først !

takk for tips, skal vurdere det :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jeg frykter alle - er generelt en nervøs person:eek:

Men etter det jeg forstår så er The wolf pack en av 'Promponautenes' (mangemange) undersåtter...så Fant har vel lite å frykte fra den kanten...

hmmmmm
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at defftropper ikke koster spesielt med stein, og da blir det mye til overs.

PS: Bygg off ;)

Ryktet sier også at det nødvendigvis ikke stemmer :) FS er vel off sist jeg skjekket?

Ps: Skjekk angrepsrankingen :)
 
Sist redigert av en moderator:
Topp