I motsetning til dere hadde vi faktisk ett lederteam som stod for alle avgjørelsene, å ikke en leder som så og si hadde alle oppgavene. Grunnen til dette var at vi hadde andre verdier, og ønsket å gjøre våre spillere aktive- noe vi fikk til som ett resultat av dette.
Men ja, ting gikk rett vest når WK ble oppløst, og vi stod igjen å måtte plukke opp restene. Det ble for mange nye spillere å holde oversikt over, vi måtte gang på gang renske ut inaktive spillere blant de eldre WK spillerne, og dette førte til at ledelsen tilslutt sparket så og si alle spillerne i alliansen- for å rydde opp.
Men iløpet av denne perioden så hadde blant annet jeg, og noen andre i lederteamet en del ting IRL som måtte gjøres. Så når jeg trakk meg var det som ett resultat av flere ting, både ingame og ikke.
Men å si at vi ikke var noen god allianse blir nok feil sagt, ihvertfall fra dere. Vi ble med i kampens hete allerede fra første dag etter beskyttelsen gikk ut, men dere ble stående passive ved BKs side til de brøt alliansen. Etter det mistet dere nok noen byer, men så ble votm dannet og krigen fortsatte der. dere har i grunn kun seilet på en åpen krig, uten å ha vært en del av den..?
men du kan gjerne svare meg på en del ting :
1. hvorfor gikk så mange av betas SF medlemmer inn i andre allianser på gamma?
2. hvordan har det seg at SF på gamma så og si ikke lenger eksisterer, kun pga at dere ble dratt inn i konflikten tidlig?
3. tror du virkelig vi vurderte en allianse med SF, spesielt når deres eneste allierte hadde snudd dere ryggen? Vi hadde faktisk blitt enige om en IAP med BK, og den hadde vi tenkt til å utnytte slik at vi fikk noen byer av dere.
Du kan si akkurat hva du vil, men det var en stor forskjell mellom SBOT og SF på beta. Vi kriget, og hele oppholdet vårt på beta var angrep til og fra alliansen. Men vi ser jo hvor mye det å være i en krig har påvirket din legendariske lederegenskap, for SF gjør det vel ikke så bra på Gamma- å har ikke gjort det tidligere heller? SF burde takk gud for at Dinozzo er leder der nå, for han har mer guts enn den forrige
P.S : dinozzo var en tidligere SBOT spiller