Topp 10 :D

DeletedUser168

Guest
For høye tanker om seg selv vet du, Opey :)

men men, en eller annen dag kommer han nok til å brenne seg litt på dem altså. Syns nesten BK og VOTM kunne tatt en liten "ta SF-fred" jeg altså : p
 

DeletedUser

Guest
hehe

ah, leste ikke siste delen av meldingen din :

vel, grunnen var i første omgang ett uheldig valg av allierte som var grunnen. Vi var bestemt på å kun knytte ett sterkt bånd til White Knight, men etter kort tid med Luta og Devil fant vi jo ut at det ikke var noe vi burde ha satset på- men det var for sent. Krigen mot BK hadde allerede startet, og mange av oss begynte å trekke seg unna allerede da. Blant annet forsvant den spilleren som jeg hadde dannet alliansen med, og det var i stor grad grunnen til at jeg forsvant fra SBOT.

Å når det gjelder dine forsøk, vi hadde utallige diskusjoner om Silent Force på våre forum, og heldigvis ble det aldri noe av disse. En av grunnene var at dere hadde alliert deres med BK, og når denne alliansen røk ville ikke vi blande oss inn. En annen grunn var de utrolig lite gjennomtenkte meldingene vi fikk fra dere.. ler

Var det svar nok? :)

Lite gjennom tenkt?
Dere viste ikke hva som skjedde i alliansen deres engang.Dere hadde totalt kaus og ingen viste om hvem ifra ledelsen hadde styringa.Jeg fikk meldinger fra flere i alliansen deres som sa at de var i ledelsen også kom det enda flere brev om at mange som ikke var med i ledelsen snakket for alliansen osv.
Du som plutselig kom etter 2 uker og klaget på ledelsen deres og skulle liksom ta styringa.Men alt gikk til h****** til slutt uansett for dere.for dere var aldri en god allianse og dere var veldig dårlig organiserte.Jeg trenger ikke si noe mer enn det for om det jeg sa ikke stemte så hadde dere vært in-game fremdeles hehe.

Apollon gjør noe bra in game og skryt av din egen arbeid og ikke av BK.

Til Opey:
Sif er en stor allianse med veldig mange dyktige spillere og mange i sif er mye bedre enn meg.De vil klare seg like bra uten meg også.

På beta så hadde vi noen ny startere også om jeg hadde vært aktiv med å rådføre dem i starten så hadde resultatet endret seg kanskje.Selvsagt så er ikke en leder den viktigste i en allianse men en aktiv leder er svært viktig å ha.Det er det jeg forsøker å få dere til å skjønne.Sif hadde ikke en aktiv leder i starten på Gamma som er hoved grunnen til synkingen egentlig.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser168

Guest
I motsetning til dere hadde vi faktisk ett lederteam som stod for alle avgjørelsene, å ikke en leder som så og si hadde alle oppgavene. Grunnen til dette var at vi hadde andre verdier, og ønsket å gjøre våre spillere aktive- noe vi fikk til som ett resultat av dette.

Men ja, ting gikk rett vest når WK ble oppløst, og vi stod igjen å måtte plukke opp restene. Det ble for mange nye spillere å holde oversikt over, vi måtte gang på gang renske ut inaktive spillere blant de eldre WK spillerne, og dette førte til at ledelsen tilslutt sparket så og si alle spillerne i alliansen- for å rydde opp.

Men iløpet av denne perioden så hadde blant annet jeg, og noen andre i lederteamet en del ting IRL som måtte gjøres. Så når jeg trakk meg var det som ett resultat av flere ting, både ingame og ikke.

Men å si at vi ikke var noen god allianse blir nok feil sagt, ihvertfall fra dere. Vi ble med i kampens hete allerede fra første dag etter beskyttelsen gikk ut, men dere ble stående passive ved BKs side til de brøt alliansen. Etter det mistet dere nok noen byer, men så ble votm dannet og krigen fortsatte der. dere har i grunn kun seilet på en åpen krig, uten å ha vært en del av den..?

men du kan gjerne svare meg på en del ting :

1. hvorfor gikk så mange av betas SF medlemmer inn i andre allianser på gamma?
2. hvordan har det seg at SF på gamma så og si ikke lenger eksisterer, kun pga at dere ble dratt inn i konflikten tidlig?
3. tror du virkelig vi vurderte en allianse med SF, spesielt når deres eneste allierte hadde snudd dere ryggen? Vi hadde faktisk blitt enige om en IAP med BK, og den hadde vi tenkt til å utnytte slik at vi fikk noen byer av dere.

Du kan si akkurat hva du vil, men det var en stor forskjell mellom SBOT og SF på beta. Vi kriget, og hele oppholdet vårt på beta var angrep til og fra alliansen. Men vi ser jo hvor mye det å være i en krig har påvirket din legendariske lederegenskap, for SF gjør det vel ikke så bra på Gamma- å har ikke gjort det tidligere heller? SF burde takk gud for at Dinozzo er leder der nå, for han har mer guts enn den forrige :)
P.S : dinozzo var en tidligere SBOT spiller ;)
 

DeletedUser

Guest
hehe

1.nye ark,nye muligheter.Alle kan prøve noe nytt om de vil.Noen mener at det er kjedelig å gjøre det samme og vil gjøre noe nytt.
2.Kun for at alle ble med the force fra start av,halo se på lista der.Under alliansen til the force er allerede på top jo.Den serveren ble avgjort tidlig for at mange gikk under samme tak og the force,stalkers fikk nesten ikke motstand av noen som helst.
3.Vår avtale med BK varte i kun en ukes tid og vi var med i konfliktene ifra starten av.Vi ble først konstant angrepet av White knights og der etter så kjørte BK hardt på oss.Jeg startet på nytt blandt annet der.Vi var alltid med i konfliktene og grunnen til at vi er på toppen er for at vi er en allianse som hjelper hverandre veldig mye.Vi fortjener å være best for vi har jobbet for å få den plassen.

Du sier at dere ikke vurderte oss engang,men vi hadde en IAP som varte i to uker med dere hehe.Dårlig hukommelse kanskje og den IAPen var det iakobos som sendte oss.Senere så ville vi hjelpe i kampen mot BK og skulle til å spørre dere om en pakt men deres ledelse var helt ubrukelig så vi fikk aldri snakket med rett man.Alle i alliansen deres sa noe som passet dem selv og fortalte at de snakket på vegne av alliansen sin.Eneste aktive som var seriøs fra alliansen deres var jo iakobos og han slutta etter det om jeg ikke husker feil.
 

DeletedUser168

Guest
Må si meg enig i at nye ark, nye muligheter- men, for de fleste er det naturlig å forbli i en allianse du trives, hvor du kjenner spillerne og ledelsen etc.. Å da er det nettopp rart hvorfor så mange ikke en gang meldte seg inn i SF i første omgang?

Men det skal også nevnes at det ikke var mange tidligere SF spillere som ble med i TF, men de kom etterhvert. Flertallet av dem fikk ett nei, rett og slett fordi de ikke var kvalifiserte- men vi tok inn et par stk.

Men, å si at gamma var bestemt tidlig blir feil å si, for det var to allianser, men rundt 70-80 spillere til sammen som var allierte. det burde ikke vært umulig for dere i SF å alliere dere opp slik at det ble mulig å konfrontere oss..?

--

Men ja, jeg vet at vi hadde en IAP.. Husker godt den diskusjonen som gikk omkring da, spesielt fordi jeg var veldig imot- dere lå jo år og dag unna oss i første omgang. Å nå skal det også nevnes at det var meg du snakket med om å hjelpe til mot BK, å det var jeg som tok det opp med alliansen. Dere i SF hadde kun kontakt med tre spillere, å det var meg, Iakobos og ZypexX (som var assisterende diplomat).. Så og si at du var i kontakt med alle blir vel feil? Men hver eneste melding som kom ble tatt opp, og vi satt derfor alle med ett referat fra avgjørelsen.

Men jeg syns det blir vanskelig å snakke med en "seriøs" spiller, og leder som har en allianse som varer i en og en halv uke om dette med egenskaper.. Jeg vet ikke hvilken erfaringer du har fra før av, og så det skal jeg nok ikke snakke om.
 

DeletedUser113

Guest
umm, jeg syns jeg hørte snakk om dårlig hukommelse??
Jeg vil gjerne minne deg på du kjære abdul, at vår allianse varte nok litt mer enn en uke :)

Men det tok nok ca. en uke før vi fant ut at du ikke eide et snev av spillforståelse, eller lederkapasitet :)
 

DeletedUser

Guest
hmm

Hva med eudaimonia da apollon?
Du var jo borte ca 2 uker før alliansen din fikk se deg igjen.Det husker jeg godt.

Opey den avtalen varte ikke lenge kanskje mer enn en ukes tid,det er så lenge siden.Men den varte ikke lenge maks 2 uker.

Hvordan kan du fornærme meg på den måten?Ikke spilleforståelse eller lederkapasitet?
Tror nok at jeg er mer seriøs enn dere for jeg har ikke gått negativt mot deg opey og har ikke snakket dårlig om deg eller dine egenskaper.Jeg for fremdeles ros av mine medlemmer og det eneste som gjelder for meg er mine venner.Om de er fornøyde med mitt arbeid så er det ikke noe problem med mine leder egenskaper eller min spille stil.

Men en ting kan jeg si deg og det er at vi idet minske ikke dolket dere i ryggen,men det er noe dere er flinke på.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser168

Guest
Eudaimonia hadde ingenting med diplomatiet å gjøre, for det var begrenset til meg og ZypexX, å før Zyp var det iakobos som samarbeidet med meg der.

Å ja, jeg var på ferie i 6 dager- å da var jeg selvfølgelig inaktiv. Å nei, det var seks dager, ikke 2 uker.. ?
 

DeletedUser

Guest
hehe

Eudaimonia hadde ingenting med diplomatiet å gjøre, for det var begrenset til meg og ZypexX, å før Zyp var det iakobos som samarbeidet med meg der.

Å ja, jeg var på ferie i 6 dager- å da var jeg selvfølgelig inaktiv. Å nei, det var seks dager, ikke 2 uker.. ?

Da er det slik jeg sier alikevell da for eudaimonia presenterte seg for en av de i ledelsen deres.Det er jo det jeg sier dere hadde 0 kontroll.6 dager sier du?Kan stemme for jeg var tross alt ikke sammen med deg i de seks dagene hehe,men allianse medlemmene dine sa at du var borte i 2 uker så jeg kan ikke vite om det de sa var riktig eller feil.Men om du sier at det var seks så skal jeg velge å tru på deg.
 

DeletedUser168

Guest
hahahahahaha, den svei..!

Når ble det smisking å påpeke at en person har rett? Samtidig kan du gi meg noen andre eksempler på "smisking" fra min side? :)
- dette må jeg altså få med meg, for jeg har en følelse av at dette kan bli morsomt
 

DeletedUser168

Guest
Jeg må også påpeke at under den perioden var vi usikre på om Udai var spion, noe som er grunnen til at hun ble kicket :)
 

DeletedUser

Guest
hehe

Du skryter jo så mye over at BK er så gode og at vi har kun flaks for at vi fremdeles over lever osv.Hvis dette ikke er smisking så vet jeg ikke.

Om er medlem der så er det forståelig men slik som jeg vet så ble dere slått av dem og du er ikke medlem der.
 

DeletedUser

Guest
hehe

Jeg må også påpeke at under den perioden var vi usikre på om Udai var spion, noe som er grunnen til at hun ble kicket :)

Eudai var medlem lenge etter det også.Han ble først kicket ut da dere tok den rydde runden som du nevnte tidligere.
 

DeletedUser168

Guest
Jeg har ikke skrytet av BK, det jeg derimot har sagt er at dere er heldige de er i krig mot VOTM. Hadde de ikke vært det, så hadde krigen mot dere fortsatt- og enhver idiot ser det trekker, så gjør du det også?

Så det er nok feil å si smisking..?
Men, jeg kan ærlig innrømme at jeg har kjennskap til flere spillere i BK, og mange av dem er aktive, erfarne og seriøse spillere. Men det jeg ikke skjønner er hvordan du får det til å bli smisking?
 

DeletedUser168

Guest
Eudai var medlem lenge etter det også.Han ble først kicket ut da dere tok den rydde runden som du nevnte tidligere.

medlem ja. Men, ikke med rettighetene til å utgi seg som en del av ledelsen, eller opptre deretter.
 

DeletedUser

Guest
hmm

Det kan vi jo ikke vite for vi hadde ikke noen samtaler med dere etter det.Men uansett så er det fremdeles din feil at du ansatte en slik spiller.

Men vi driver og skrive mye som ikke har med temaet for denne mappen gjøre.Er redd dette er spam så skal ikke fortsette på denne dumme diskusjonen som ikke har noe mening.
 

DeletedUser113

Guest
jeg har da ikke vært uhyggelig:eek:
jeg bare sier mine meninger, jeg kaller slikt konstruktiv tilbakemelding, jeg avsluttet jo med et smilefjes:)
 

DeletedUser

Guest
å nei?

Alle er frie til å si sine meninger opey men det finnes grenser for slik også.Si din mening,men pass på at du ikke sier meningene dine på en krenkende måte.
 
Topp