Topp 10 :D

DeletedUser

Guest
attachment.php
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror The Force og Stalkers trenger litt mer angrep på seg! hehe :)

Listen over "Allianse Kamppoeng -> Beste forsvarere"
attachment.php
 

DeletedUser

Guest
Ja, vi ser jo hvem som deler ut angrepene :p


Rangering Navn Allianse Poeng
1 Twinki The Force 653
2 Identity Stalkers 488
3 Ludde Stalkers 433
4 hansgromm The Force 414
5 TheFox The Force 410
6 Cyberfox Stalkers 366
7 Vikse The Force 354
8 keskaa Silent Force 306
9 Apollon The Force 249
10 Trym Stalkers 235
11 steelnor Zevs Heroes 227
12 opey Stalkers 200
 

DeletedUser168

Guest
Jeg syns dette ser svært bra ut jeg, ihvertfall for 1. og 3. plass på overall poeng sum :)
 

DeletedUser168

Guest
Vi er ikke bare kule, vi er råe/st

Men ja, tror nok både The Force og Stalkers vil trenge noen angrep på seg- men det kommer nok med tiden. Heldigvis er serveren litt mer balansert, så dette blir spennende.
 

DeletedUser

Guest
Hehe

Apollon må nok nyte denne anledningen for han fikk ikke den smaken av å se sif ryke ned på beta serveren :D

Sif kommer seg nok på Gamma også,mange av våre spillere fra beta stakk til andre allianser mens BK sine samlet seg sammen på Gamma også.

Dårlig start fikk sif på beta også men først etter to måneders tid så klatret de opp langs tabellen og er en stor trussel for BK nå.Håper samme skjer på Gamma også.
 

DeletedUser113

Guest
Apollon må nok nyte denne anledningen for han fikk ikke den smaken av å se sif ryke ned på beta serveren :D

Sif kommer seg nok på Gamma også,mange av våre spillere fra beta stakk til andre allianser mens BK sine samlet seg sammen på Gamma også.

Dårlig start fikk sif på beta også men først etter to måneders tid så klatret de opp langs tabellen og er en stor trussel for BK nå.Håper samme skjer på Gamma også.

det med at mange av SF spillerne byttet allianse fra beta til gamma tror jeg du skal ta som et hint, og en mer passiv allianse en det dere er på beta tror jeg dere må lete lenge etter. Det er rett og slett flaut og se hvor mange medlemmer dere måtte samle for å endelig gå forbi oss i poeng :)
 

DeletedUser168

Guest
Må si meg enig med Opey her, til og med den oppfatningen jeg hadde av Silent Force når jeg spilte i SBOT var lik.

Men ja, er nok en grunn til at medlemmer har stukket til andre allianser. Vi mottar daglig søknader for SF spillere
 

DeletedUser

Guest
det med at mange av SF spillerne byttet allianse fra beta til gamma tror jeg du skal ta som et hint, og en mer passiv allianse en det dere er på beta tror jeg dere må lete lenge etter. Det er rett og slett flaut og se hvor mange medlemmer dere måtte samle for å endelig gå forbi oss i poeng :)

Men det verre er at vi gikk forbi dere igjen uten og skaffe en eneste spiller i det korte herredømme dere hadde med sin storhetstid på 8k :p
 

DeletedUser

Guest
ville bare oppdatere lista som dere ser har sf rykket litt lenger ned.

attachment.php
 

DeletedUser168

Guest
Det er nok en grunn til at SF ligger så dårlig an som de gjør, de sliter vel enda som et resultat av deres tidligere dårlige leder.. vet ikke hvordan Dinozzo gjør det, men forhåpentligvis vil SF bli bedre :)
 

DeletedUser

Guest
Hei

Vi har 30 spillere mer enn dere på beta opey,hva så?

Dere for se første plassen i drømmen deres ifra nå av :D

Det at spillere ble med hos dere i gamma er kun for at mange ønsker å gjøre noe nytt når det kommer en ny server.Det at vi raserte forbi dere på starten var en heldig start og synkingen som skjedde videre i spillet var at mange av de vi hadde ikke fokuserte offensivt,men det gjorde dere.Jeg som leder spilte nesten ikke i det heletatt på Gamma.Jeg tok restart 3 ganger selv om jeg ikke hadde blitt angrepet en eneste gang,men kun for at jeg tenkte å slutte heletiden.Men så ombestemte jeg meg begge første gangene.Når jeg bestemte jeg for å spille for 3 gang så var det allerede forsent for at dere hadde allerede tatt over serveren.

Jeg spiller ikke på den grunn og har overfør leder stillingen til Dinozzo som sikkert vil gjøre noe bra for sif på Gamma.Men hvem vet kanskje jeg returnerer til Gamma endag i fremtiden og tar opp kampen på nytt.

Dårlige leder sier du apollo?
hehe må nesten le din lederskap var total fiasko på Beta så du skal ikke si noe som helst.Husker mine forsøk på å få til et samarbeid med sbot.Jeg kontaktet styremedlemmer og de sa noe så ble vi enige så kom en ny brev noen timer senere om at det ikke var umulig og at foreksempel eudaimonia skulle kickes fra styre osv.Lederen som var borte i 2 uker uten å si et ord.
Alle i ledelsen deres snakket for alliansen og en hver av dem sa noe som passet dem osv.Bare kaos hehe!


Jeg gjorde begge jobbene mine med stil på begge serverne og jeg er en av grunnen for posisjonen sif ligger på i begge serverne.Om jeg hadde spilt videre på gamme så hadde resultatet kanskje blitt bedre,men som sakt jeg spilte ikke så aktivt som jeg burde gjøre,men jeg har i det minste en unnskyldning.Jeg kan ikke sitte 24/7 foran PC og styre to stor allianser samtidig.Men hva var din unnskyldning for at alliansen din aldri ble til noe bra apollo?Hmm du hadde jo 0 kontroll der så det må være unnskyldningen din hehe.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
-.-

Ser at selvtilliten din har økt nå som dere er på førsteplass på beta, men det varer ikke alt for lenge, men for og komme til det jeg egentlig skulle si :

Du har en sykt dårlig rettskriving !!
For det første så er det mellomrom mellom et ''.'' og til neste bokstav.
Og det er veldig vanskeligog leseen tekstsom med 2 og 2 ord. :)

-Mhv rettskrivning's geeken
 

DeletedUser168

Guest
Det falt deg ikke inn at det var en "høffelig" måte å takke nei til forslagene deres? :)
 

DeletedUser168

Guest
ah, leste ikke siste delen av meldingen din :

vel, grunnen var i første omgang ett uheldig valg av allierte som var grunnen. Vi var bestemt på å kun knytte ett sterkt bånd til White Knight, men etter kort tid med Luta og Devil fant vi jo ut at det ikke var noe vi burde ha satset på- men det var for sent. Krigen mot BK hadde allerede startet, og mange av oss begynte å trekke seg unna allerede da. Blant annet forsvant den spilleren som jeg hadde dannet alliansen med, og det var i stor grad grunnen til at jeg forsvant fra SBOT.

Å når det gjelder dine forsøk, vi hadde utallige diskusjoner om Silent Force på våre forum, og heldigvis ble det aldri noe av disse. En av grunnene var at dere hadde alliert deres med BK, og når denne alliansen røk ville ikke vi blande oss inn. En annen grunn var de utrolig lite gjennomtenkte meldingene vi fikk fra dere.. ler

Var det svar nok? :)
 

DeletedUser113

Guest
Vi har 30 spillere mer enn dere på beta opey,hva så?

Dere for se første plassen i drømmen deres ifra nå av :D

Det at spillere ble med hos dere i gamma er kun for at mange ønsker å gjøre noe nytt når det kommer en ny server.Det at vi raserte forbi dere på starten var en heldig start og synkingen som skjedde videre i spillet var at mange av de vi hadde ikke fokuserte offensivt,men det gjorde dere.Jeg som leder spilte nesten ikke i det heletatt på Gamma.Jeg tok restart 3 ganger selv om jeg ikke hadde blitt angrepet en eneste gang,men kun for at jeg tenkte å slutte heletiden.Men så ombestemte jeg meg begge første gangene.Når jeg bestemte jeg for å spille for 3 gang så var det allerede forsent for at dere hadde allerede tatt over serveren.

Jeg spiller ikke på den grunn og har overfør leder stillingen til Dinozzo som sikkert vil gjøre noe bra for sif på Gamma.Men hvem vet kanskje jeg returnerer til Gamma endag i fremtiden og tar opp kampen på nytt.

Dårlige leder sier du apollo?
hehe må nesten le din lederskap var total fiasko på Beta så du skal ikke si noe som helst.Husker mine forsøk på å få til et samarbeid med sbot.Jeg kontaktet styremedlemmer og de sa noe så ble vi enige så kom en ny brev noen timer senere om at det ikke var umulig og at foreksempel eudaimonia skulle kickes fra styre osv.Lederen som var borte i 2 uker uten å si et ord.
Alle i ledelsen deres snakket for alliansen og en hver av dem sa noe som passet dem osv.Bare kaos hehe!


Jeg gjorde begge jobbene mine med stil på begge serverne og jeg er en av grunnen for posisjonen sif ligger på i begge serverne.Om jeg hadde spit videre på gamme så hadde resultatet blitt sikkert mye bedre,men som sakt jeg spilte ikke så aktivt som jeg burde gjøre,men jeg har i det minste en unnskyldning.Jeg kan ikke sitte 24/7 foran PC og styre to stor allianser samtidig.Men hva var din unnskyldning for at alliansen din aldri ble til noe bra apollo?Hmm du hadde jo 0 kontroll der så det må være unnskyldningen din hehe.



umm, dere har tjent mye på at vi kriger med votm på beta :p
og når det gjelder gamma(om jeg tolker dette riktig), må jeg le, du mener at eneste grunnen til at SF ikke ligger på topp er at du ikke spiller?, tror du virkelig at det er deg som enkeltspiller gjør utslaget?
om du hadde fortsatt på gamma, tror du da at resten av alliansemedlemmene dine hadde blitt mer aktiv?, i think not :)
 
Topp