Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Jaja, sant det, men det er ikke så lett å få så mye poeng så fort som The Allianse har gjort uten å erobre byer med tropper, dessuten betyr masse poeng at det er enkelt å rekruttere tropper fort også. :)
Så hvordan går det med Tools?

Dette er jo litt morsomt :) Dette er jo veldig lett
Sånn eg ser det har Ikke The Alliance erobret så mange flere byer en andre men er jo lett å vokse til det dobbelte når en slår seg sammen med en allianse som er like stor (500k +500k=1000K)
Så eg vil si et stort JA at det går an å vokse så mye dere har gjort uten veldig mye tropper ;)

Ellers tror eg at det går greit med Tools :)
Er litt mer usikker hvordan det vil gå med The Alliance nå som Viking har startet å rekruttere spillere fra dere til den nye underalliansen Viking har startet.
 

DeletedUser

Guest
Jaja, sant det, men det er ikke så lett å få så mye poeng så fort som The Allianse har gjort uten å erobre byer med tropper, dessuten betyr masse poeng at det er enkelt å rekruttere tropper fort også. :)
Så hvordan går det med Tools?
Ser ikke for meg at dere kunne fått det noe lettere og gå opp i poeng, hvis du tar en kjikk på grepostats og ser hva dere har erobret, hvor mye motstand har dere fått fra alle disse småtassene uten alianse ? :)
 

DeletedUser408

Guest
Vi har nå fått nok motstand til å få kamppoeng nok til å fortsette å vokse. ;)
 

DeletedUser

Guest
The Alliance har ikke hatt mye motgang ! Det er jo bare og se på forsvarspoeng.
Kanskje vi har en gjeng med gullere !
Er vel snart på tide at de får smake litt av spillet !
 

DeletedUser

Guest
The Alliance, virker for meg stor og tøff på avstand - men når man ser på spionrapporten, er det ikke mye og skryte av :)
 

DeletedUser408

Guest
The Alliance har ikke hatt mye motgang ! Det er jo bare og se på forsvarspoeng.
Kanskje vi har en gjeng med gullere !
Er vel snart på tide at de får smake litt av spillet !
"gullere" jeg tror ikke Grepoholics og andre top allianser egentlig burde klage for at noen andre av top alliansene bruker gull og dessuten vet jeg at det ikke alle i The Allianse bruker gull.
 

DeletedUser

Guest
Jeg guller ! Men har ikke bygd opp byene mine med olympiske leker !
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke så mye snakk om gull, men at the alliance ønsker motstand, er enkelt og se
i og med at dette blir et strategi spill.
 

DeletedUser

Guest
Nah, Grepo=Random scrubs. Men Tools, The Allianse & Viking ville blitt et problem for alle andre. :(
Og grunnen til at ingen angriper The Allianse er vel for at de er rank 2 og rank 1 i Hav55 ;)

Kanskje du burde lære deg å stave eget alliansenavn før du begynner å rakke ned på andre?
 

DeletedUser107

Guest
Jupp, er enig med den jeg også ;)
Men jeg mener også fortsatt at man burde fjerne muligheten til å gulle opp deff/off :(
 

DeletedUser408

Guest
Kanskje du burde lære deg å stave eget alliansenavn før du begynner å rakke ned på andre?
1. Tror du jeg er seriøs, for hvis du tror jeg er burde du vite at jeg ikke er det.
2. Jeg kan stave det riktig, men telefonen min har en auto-korrekt og jeg fikk ikke med meg at det sto feil så jeg fikk ikke fikset det.
Føler bare jeg jeg måtte gjøre det klart :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at viking ikke har mere Offansive enheter til fase 2
 
Topp