Ryktebørsen

DeletedUser408

Guest
sliter* i form av har problemer
Jeg er så god på grammatikk :cool:
 

DeletedUser

Guest
Rykte sier at the allianse har nettopp annexed spartans
Ryktene sier også at Viking sliter med Tools ;)

Eg synes at Viking klarer seg greit mot Tools.
Vi starter noen opprør hos dei og Viking starter noen hos oss.
 

DeletedUser168

Guest
Ryktet sier at Apollon vurderer å starte opp igjen med Grepolis. Hmm..
 

DeletedUser408

Guest
Ryktet sier at Grepoholics, Tools of Death og Thorghan har en pakt.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Grepoholics, Tools of Death og Thorghan har en pakt.

Hmmm, det høres ikke bra ut :( (hvorfor står ikke The Alliance også på denne listen?)

PS: Eg trodde at The Alliance var i pakt med alle siden det er nesten ingen som angriper den alliansen, neste pakt allianse som du snart legger ut er vel at Grepo, Viking og Tools er i pakt (men det er jo et godt forslag ;)
 

DeletedUser610

Guest
Jeg tror denne verdenen kan bli bra om ikke de 3 store pakter seg med hverandre. Hvis to av de pakter seg kan det fort ødelegge mye for resten på denne verdenen.
 

DeletedUser408

Guest
Nah, Grepo=Random scrubs. Men Tools, The Allianse & Viking ville blitt et problem for alle andre. :(
Og grunnen til at ingen angriper The Allianse er vel for at de er rank 2 og rank 1 i Hav55 ;)
 

DeletedUser

Guest
Eneste grunnen til at The Alliance er største allianse i morgen/til helgen er at Tools, Viking og Grepo kriger mot hverandre og har latt dere være i fred.
På Beta serveren var det samme utvikling at SF hadde iap med alle allianser utenom BK og vi vet hvordan det gjekk på den serveren
 

DeletedUser610

Guest
Ryktet sier at du vet det vel du Petz
Ja kjenner godt til det fra både Kappa (Ensiferum og Cosa Nostra) og Lambda hvor Illuminati X var paktet med så og si hele verdenen. Og forgjengerne til IX også var paktet med en god del. Heldigvis klarte vi der å ta de sakte men sikkert.

Til info så er det vel 4 like stor allianser?
Javisst! Hadde ikke fått med meg the alliance sin vekst. Men når jeg ser på navna virker de 3 andre å ha mer erfaring fra tidligere verdener. Er ikke sikkert den ekstra erfaringen er synonymt med bedre spillere selvfølgelig.
 

DeletedUser343

Guest
Tror at jeg hørte en gang (på Eta, mystery og ares hvis noen husker de) at på de greske verdenene lar de være å pakte seg med hverandre og kriger i stedet med alle rundt seg. Enn hvis det hadde vært slik på de norske verdenene?

Hadde utfallet av de verdenene som er avsluttet per i dag vært annerledes da mon tro? :p
 

DeletedUser168

Guest
Med mindre spillet har forandret seg ekstremt fra min tid, så finnes vinneralliansen allerede.
 

DeletedUser

Guest
Nah, Grepo=Random scrubs. Men Tools, The Allianse & Viking ville blitt et problem for alle andre. :(
Og grunnen til at ingen angriper The Allianse er vel for at de er rank 2 og rank 1 i Hav55 ;)

Så stolt du er over og være med i en alianse som ligger på rank 2, og rank 1 i et hav.
Jeg hadde helt glemt ut at the allianse var en alianse her inne før jeg kjikket på rangeringen og såg dere hadde tatt opp spillere.

Og du får bare tro hva du vil, om at ingen angiper The Allianse på grunn av rankingen, men to ting du må huske :)
Poeng skremmer, men det er tropper som dreper, og jeg tror nokk at en alianse med erfarne spillere som ligger på rank 6 over alianser f.eks, hadde nokk klart seg mye bedre enn en alianse på rank 2 med spillere som begynnte i år :)
 

DeletedUser408

Guest
Jaja, sant det, men det er ikke så lett å få så mye poeng så fort som The Allianse har gjort uten å erobre byer med tropper, dessuten betyr masse poeng at det er enkelt å rekruttere tropper fort også. :)
Så hvordan går det med Tools?
 
Topp