Ryktebørsen

DeletedUser920

Guest
Slutt og syt på forumet folkens.. ta fingen utav ringen, lukt på den, og krig vettet av dere i spillet heller... mye kjekkere! Ser NU har trukket til seg mange gode spillere samt gamle kjenninger. Det er kjekt og se :)

Stå på folkens, jeg har troa.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at 2 av The Alliance sine største spillere har joinet sin erkerival Grepo, er det uenighet mellom spillerne og ledelsen i The Alliance ;)
 

DeletedUser

Guest
Rykte sier at Viking kommer til og bli den største alliansen i hav 55 før klokken 17:00 i dag !
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Tools og Grepoholics har rotta seg sammen mot Vikings siden de er redde. I steden for å ha noen faire fighter lages det en 60-30 spiller situasjon. Men så langt har de ikke klart å ta noe byer av betydning. Jeg tror at de må øve litt mer i angrep :)
 

DeletedUser107

Guest
Hva er det du snakker om :confused:
Erfaringen er der den, men vi kunne kanskje ha kjørt litt mer samstemt på visse angrep :p
Snubla over et bilde i sta som passer perfekt nå..
Untitled-12.png Må klikke på bilde for å se hva som står av en merkelig grunn..
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Tools og Grepoholics har rotta seg sammen mot Vikings siden de er redde. I steden for å ha noen faire fighter lages det en 60-30 spiller situasjon. Men så langt har de ikke klart å ta noe byer av betydning. Jeg tror at de må øve litt mer i angrep :)

Ryktene sier at Vikingene og The Alliance har slått seg sammen, det skulle vel bli en 120-30 fordeling, om vi tar med underalliansene.
 

DeletedUser168

Guest
Så skal man tro ryktene så er storalliansene i krig? Interessant.
 

DeletedUser

Guest
Vi har ikke noe samarbeid med The Alliance. Vi har ikke angrepet dem fordi jeg har ikke noe tilovers for allianse bashing. Når tre allianser av topp 5 angriper The alliance ønsker jeg ikke å delta i dette. Derfor har vi ikke angrepet dem og de har ikke hat behov å angripe oss siden de har nokk med å forsvare seg mot Grepo, Tools og Thorghan. Det har vært noen litt ivrige hos oss som desverre har tatt noen byer i løpet av måndene men jeg har stoppet det når jeg har blitt gjort oppmerksom på det. Vi har ingen offisiel IAP men har latt hverandre være i fred.
Så det er nokk en ren 2-1 med Tools og Grepo mot Viking.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hadde vært interesangt og hvis alle aliansene var mot hverandre.
Syntes egentligt at Pakter og underalianser er unødvendigt når man kan være 30 i en alianse.
Kunne betalt for å se alle aliansene krige mot hverandre uten IAP og sammarbeid, de hadde vært interesangt og se :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at jeg er ingen geek !
Er det noen som vet åssen en får åpne linker på en IPad ?
Er liksom ikke bare og trykke på dem !
 
Topp