Ryktebørsen

DeletedUser113

Guest
Ryktes at jeg nylig tok meg en tur tilbake til grepolis... også ble jeg værende :)
 

DeletedUser

Guest
Flott! Da blir d ikke så flaut om jeg ikke vinner denne verdenen.
 

DeletedUser

Guest
Mange mange mange enda flere. Ånei vent... jeg gikk aldri..
 

DeletedUser

Guest
Hadde ikke jeg startet en uke etter alle andre, hadde jeg nok vert på topp 20 nå
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at tid hindrer meg i å fortsette når hverdagen tar til etter nyttår. Det var enten dette eller TW som måtte ryke, og når jeg ikke kjenner noen her så ble valget enkelt. Kunne skrevet mye her, men er begrenset hvor lang avskjeds tråden kan være etter 3 dager :)

Jeg kan ikke love at jeg aldri blir å finne her igjen, men det må isåfall bli en stund til. (å ja, jeg vet jeg er mindre stabil enn en kvinne som har mensen)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at tid hindrer meg i å fortsette når hverdagen tar til etter nyttår. Det var enten dette eller TW som måtte ryke, og når jeg ikke kjenner noen her så ble valget enkelt. Kunne skrevet mye her, men er begrenset hvor lang avskjeds tråden kan være etter 3 dager :)

Jeg kan ikke love at jeg aldri blir å finne her igjen, men det må isåfall bli en stund til. (å ja, jeg vet jeg er mindre stabil enn en kvinne som har mensen)

Det ryktes at det er mange som i grunnen ikke har tid til å spille men vi gjør det uansett ;)
 

DeletedUser113

Guest
Ryktes at tid hindrer meg i å fortsette når hverdagen tar til etter nyttår. Det var enten dette eller TW som måtte ryke, og når jeg ikke kjenner noen her så ble valget enkelt. Kunne skrevet mye her, men er begrenset hvor lang avskjeds tråden kan være etter 3 dager :)

Jeg kan ikke love at jeg aldri blir å finne her igjen, men det må isåfall bli en stund til. (å ja, jeg vet jeg er mindre stabil enn en kvinne som har mensen)

Liker at du bare har spilt grepolis i 3 dager, men allikevel har flere innlegg på forumet enn 90% av de aktive spillerne på grepolis. Bare å ta kontakt om du finner veien tilbake til grepolis og jeg tilfeldigvis befinner meg på serveren :)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at det er mange som i grunnen ikke har tid til å spille men vi gjør det uansett ;)
Er som oftest slik, men for meg var der bare ikke tid. Med jobb, skole, 3 (snart 4) toppkontoer på tribalwars (på ulike verdener så klart) og gjerne ha tid til venner og familie blir det fort problemer å få inn flere ting i kvardagen. Om jeg finner opp den tidsgreia til Hermine i Harry Potter, er det stor sannsynlighet at jeg kommer tilbake før dere aner det.

Liker at du bare har spilt grepolis i 3 dager, men allikevel har flere innlegg på forumet enn 90% av de aktive spillerne på grepolis. Bare å ta kontakt om du finner veien tilbake til grepolis og jeg tilfeldigvis befinner meg på serveren :)

Her er jeg tilnærmet død i forhold til på TW forumet der jeg snart har 1500 innlegg. Det at jeg har flere innlegg enn mange av de som er aktive sier nok mer om dem enn meg... Føler meg vel egentlig som en spammer, men bra at du ikke har den oppfatningen.

Om jeg finner ut at jeg fått tid (som da medfører at jeg har blitt venneløss, arbeidsløs eller utvist fra skolen), skal du vere den første som får vite d :)
 

DeletedUser

Guest
Rykte sier at det er rolig her inne etter nyttår ! Bruk tastaturet folkens !
 
Topp