Ryktebørs

DeletedUser866

Guest
Uff, om jeg visste at jeg fikk byene uten kamp hadde jeg ikke ødelagt døgnrytmen for å ødelegge VU'ene. Skulle ønske noen hadde fortalt meg det NinaB fortalte meg nå litt tidligere. Det hadde vært så mye enklere...
Lurer litt på hva du jobber med...
har over lang tid sett den døgnrytmen har vært ganske lik hele veien :p
 

DeletedUser703

Guest
Kjepphøy i kjeften du lille mus, villmuss, noen mus vet jo ikke hva de snakker om i det hele tatt, men løper over alt som er å oppdrive av kjøtt.

utfordrer deg til å prøve!!! dere har ingen sjanse om dere så går sammen alle mann jenter og mus!
 

DeletedUser610

Guest
Kjepphøy i kjeften du lille mus, villmuss, noen mus vet jo ikke hva de snakker om i det hele tatt, men løper over alt som er å oppdrive av kjøtt.

Jeg syns du er veldig kjepphøy for ei som har vært i lederskapet til Veritas hele veien.
Dere hadde ingen plan når det gjaldt VU. Dere har ikke klart å mane til aktivitet og fore medlemmene med motivasjon (du har vel selv sagt at aktiviteten i alliansen deres var veldig dårlig). Dette er først og fremst ledelsens ansvar! Du har fremfor å se på hva dere kunne gjort annerledes hakket på egne medlemmer og motstanderen for alt du mente de hadde gjort feil underveis. En eller annen gang må man faktisk forstå at man må feie for egen dør, fremfor alle andres.
Dere har til og med sagt at dere nå skal slutte på verdenen, og det uten å forsøke å krige mot oss engang. Du må etterhvert innse at kampen om verdenen ikke er på det eksterne forumet men ingame! Det er ingenting som avgjøres i forumet her.
Hvis du ikke har planer om å ta opp kampen ingame foreslår jeg at du slutter med alle oppgulpene dine.
 

DeletedUser769

Guest
Kjepphøy i kjeften du lille mus, villmuss, noen mus vet jo ikke hva de snakker om i det hele tatt, men løper over alt som er å oppdrive av kjøtt.

NinaB: Kan du vennligst forklare meg hva du mener med følgende uttalelse: "men løper over alt som er å oppdrive av kjøtt". Du mener tydeligvis at jeg løper over alt som er å oppdrive av kjøtt, og da vil jeg gjerne vite hva du egentlig mener med det.
 

DeletedUser866

Guest
.
Hvis du ikke har planer om å ta opp kampen ingame foreslår jeg at du slutter med alle oppgulpene dine.
Håper det gjaldt flere. Oppglup, gir oppgulp.. Det gjelder vel deg og Vill i dag.
Og livlig fantasi verden dere lever i, dere bør sjekke fakta om ting før dere uttaler dere om hverken det ene eller andre.
Det er vel noe de aller fleste vet.
 

DeletedUser610

Guest
Håper det gjaldt flere. Oppglup, gir oppgulp.. Det gjelder vel deg og Vill i dag.
Og livlig fantasi verden dere lever i, dere bør sjekke fakta om ting før dere uttaler dere om hverken det ene eller andre.
Det er vel noe de aller fleste vet.

Moro at du kommenterer din egen oppførsel i forumet her. Du treffer jo perfekt! Livlig fantasiverden og mangel på fakta før man uttaler seg.
 

DeletedUser769

Guest
NinaB: Jeg venter på at du skal svare meg på hva du mente med at jeg "løper over alt som er å oppdrive av kjøtt"

For øvrig vet jeg utmerket godt hva jeg snakker om i innlegget mitt. Det omhandlet RC, og vår planlegging av VU, som har pågått i svært lang tid. Jeg forstår ikke hvordan selv du kan få det til å bli oppgulp.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser610

Guest
Det går sterke rykter om en ny verden.
Da kan de som ikke nådde helt opp på Lambda vise hva de er laget av =)
 

DeletedUser

Guest
PoT var i lang tid kun meg fordi RC allerede var 10 medlemmer. Jeg kom noen uker etter de 10 hadde startet opp og bosatte meg på hovedøya deres. PoT ble opprettet for å ordne forumsdeling da meningen likevel var at jeg skulle inn i RC når en plass ble ledig. Da presset mot RC økte og Lambda fikk en koalisjon referert til tidligere av godeste Zoid som "The Spooners" fordi det var så enormt mange allianser paktet sammen mot RC/PoT og på den tid eksisterende Blitzregn, så ble rekruttering en nødvendighet. Men vi var veldig selektive og det var ikke mange som fikk sjansen. PoT har aldri vært så full som nå, selv om vi har en plass ledig.

Man kan vell godt si at vi har vunnet men den er absolutt ikke ufortjent. Ja, det er toppspillere fra Iota, med unntak av hemmelighetens mester, som hovedsaklig utgjør både RC og PoT og har vært med hele tiden. Plukket opp et par andre gøye figurer med store bragder bak seg på veien. Det var jo en strategi og et mål fra dag 1 å vinne verdenen, og det klare vi. Du får samle en gjeng til neste server av spillere med høy kvalitet og starte opp sammen og sikte høyt, så kanskje du/dere kan nå toppen også :) Av en eller annen grunn så har jeg respekt for deg Oleox. Atom Smasher kontoen har jo mye skjedd med og vært mange gøye figurer der. Spiller med samme kar på HV nå og blitt mer og mer happy for det. Jeg er da en av stabukkene med skjegg som jeg kan tørke meg bak med som vil på pallen på HV :) Czared gikk som vanlig lei ;) haha.

Det er ingen tvil om at dere har vært best og at seieren var fullt fortjent. Jeg skjønner jo godt at det var fornuftig med litt rekruttering da folk slo seg sammen mot dere. Dere har ikke hatt flere pakter enn andre, så en kan ikke klage på det heller. Det hadde jo vært artig med mer spenning enn hva det ble, men en kan ikke akkurat klandre folk for å ønske å gjøre det best mulig.

Hadde jeg hatt mulgheten tidlig til å ha starta med en gjeng jeg kjente til så hadde jo jeg også gjort det, ja. Nå ryktes det om en ny verden snart, så kanskje det skjer :)
 

DeletedUser

Guest
Det har vel vært to opprørsverdener som har blitt lagt til etter Lambda, så hadde jo vært gøy om det snart kom en ny erobringsverden også. Det er en ny erobringsverden de fleste på lambda venter på vel..
 

DeletedUser828

Guest
Hvorfor starte ny verden med opprør når det allerede er 2 relativt nye opprørsverdener i MU og NU?
 

DeletedUser610

Guest
For å gi oss andre muligheten til en liten pause før det er pån igjen^^
 

DeletedUser

Guest
Joda, men det er ikke lenge siden NU startet og det er fortsatt gode muligheter der for de som liker opprør. Må jo snart komme noe for oss som liker erobring også :)
 

DeletedUser787

Guest
Håper fortsatt på en stund til neste erobringsverden.
Gjør ferdig Lambda nå og står nok løpet fullt ut på Mu også.
Så får vi se hva som skjer videre på Achilles...
Begynte tidlig på Alpha serveren for en del år tilbake som var den første norske greposerveren.
Tenker meg jo noe i retning av en god pause eller slutte når disse serverne er vunnet, men vi får nå se... om en god kvalitativ gjeng samles for å starte opp sammen, så kan det være jeg blir en av dem, men avhenger helt av RL situasjonen der og da.
Skjønner heller ikke at den nye serveren blir opprør. Teit spør du meg...
 

DeletedUser872

Guest
Håper fortsatt på en stund til neste erobringsverden.
Gjør ferdig Lambda nå og står nok løpet fullt ut på Mu også.
Så får vi se hva som skjer videre på Achilles...
Begynte tidlig på Alpha serveren for en del år tilbake som var den første norske greposerveren.
Tenker meg jo noe i retning av en god pause eller slutte når disse serverne er vunnet, men vi får nå se... om en god kvalitativ gjeng samles for å starte opp sammen, så kan det være jeg blir en av dem, men avhenger helt av RL situasjonen der og da.
Skjønner heller ikke at den nye serveren blir opprør. Teit spør du meg...
Irriterende, liker best erobringsverdener. Men blir fint å være med i en verden fra begynnelsen av :)
 

DeletedUser787

Guest
Alltid gøy og mer spennende å være med å kjempe fra dag 1 :)
Får følge med når info om neste verden starter opp. Vil nå tro at med 3 opprørsverdner samtidig så vil det blir et savn og behov for erobringsserver og spillerne vil bli for spredd ut i mellom alle eller stå på vent.
 
Topp