Ryktebørs

DeletedUser787

Guest
Den kampen melder jeg meg ut av isåfall, men fortsetter gjerne som tilskuer som deler litt av popcornbøtten sin med andre :) Slenger da inn litt her og der om jeg kan. "Hohoho" jomet det fra Julenissens Trusebod.
Men frykter at Skb08 kan ha sørget for at de isbitene datt ned i buksa hennes :O
 

DeletedUser

Guest
Fælt så sinte og irriterte folk var på hverandre her da....Hva har skjedd siden jeg overlot kontoen min til andre NinaB??

JohnnyB (den originale )
 

DeletedUser872

Guest
Den kampen melder jeg meg ut av isåfall, men fortsetter gjerne som tilskuer som deler litt av popcornbøtten sin med andre :) Slenger da inn litt her og der om jeg kan. "Hohoho" jomet det fra Julenissens Trusebod.
Men frykter at Skb08 kan ha sørget for at de isbitene datt ned i buksa hennes :O
Bedre det enn at du hadde sendt feil og de gikk ned i buksa til dama til mrpetzold :p
 

DeletedUser787

Guest
Pleier å kjøre om Bergen og Stavanger for å komme til Mandal jeg når jeg skal dit på ferie eller besøke venner/familie. Zuris hemmelige verden i Kristiansand synes jeg høres skummelt ut :)
 

DeletedUser866

Guest
Fælt så sinte og irriterte folk var på hverandre her da....Hva har skjedd siden jeg overlot kontoen min til andre NinaB??

JohnnyB (den originale )

Hehe.. Man har NinaB oppdrag forum -1 mot gribben og den du kjenner ;)
I motvind, er det alltid noen som ser ting annerledes, som gir medvind og det har vært en fin opplevelse spillmessig å få nye venner ;)
Den nye JohnnyB kom aldri i drift, det var nr 1 i rekken, så kom jul, private hendelser, bilulykker og .. ja... rykter på rykte forum og en huggestabbe, samme hva man sier ;)
Men det går fint det :D
Kjekt du stakk innom etter gammelt, liksom litt rart å se noen fra egner eller tidl del av alliansene her inne, er vel bare Oleox som har tittet innom ;)

Masse klemmer til deg JohnnyB, du har vært savnet :)
 

DeletedUser787

Guest
Ding ding ding... Mitt neste by blir nå hetende "Vaselinen Til Zuri"
 

DeletedUser872

Guest
Men istad når du snakket om navn på byer NinaB, så må jeg si at mrpetzold sine navn faller veldig godt i smak her :p
Slik som "Hadebra Veritas" og "Bra ledelse Veritas" :p
 

DeletedUser866

Guest
Men istad når du snakket om navn på byer NinaB, så må jeg si at mrpetzold sine navn faller veldig godt i smak her :p
Slik som "Hadebra Veritas" og "Bra ledelse Veritas" :p

Synes jeg også, de har god karakter, mye spilleånd i dem. Forstår navnene godt jeg -tror det blir spennende og mye action fremover, og enda mer gøyt når helteverden blir tilgjengelig...
Ryktene sier at NinaB lurer på om det er gøyest å spille med mange spillere eller med få spillere?
Ryktene sier at NinaB tror det er gøyere å være flere som spiller og kommer videre, enn å bli ensomme for for.
krigspill og erobringspill er vel litt gøyere når man møter og tillater motstand, det som gjerne øker ferdigheter og er utvikling.
:eek:
 

DeletedUser787

Guest
Ryktet sier at jeg har spilt på Helteverden siden den første ble tilgjengelig på norsk grepolis den 02.08.2012, også referert til som verdenen Achilles og er rank nr 4 der. Så poenget er "helteverden er tilgjengelig for de som er kvalifiserte" ;)
 

DeletedUser866

Guest
Ryktet sier at jeg har spilt på Helteverden siden den første ble tilgjengelig på norsk grepolis den 02.08.2012, også referert til som verdenen Achilles og er rank nr 4 der. Så poenget er "helteverden er tilgjengelig for de som er kvalifiserte" ;)
Ja, det sier seg selv. :eek:
 

DeletedUser866

Guest
Ryktene sier at inne på en annen Grepolisverden, fantes det en sabotør/ mullvarp.
Ryktene sier at når VU begynte på den verden, så ga denne mullvarpen motspilleren innpass på VU, slik at det ble sabotert for alliansen denne spilleren var i!
Ryktene sier at NinaB lurer på om dette stemmer.
Ryktene sier at NinaB synes dette høres kjent ut, om dette stemmer. :eek:

Ryktene sier at NinaB synes dette er en noe spessiell måte å spille på, om det er noe i disse ryktene (?) :cool:
 

DeletedUser769

Guest
Ryktet sier at alle i RC er glade for at de har hatt en plan for VU.
Ryktet sier at ledelse er å styre mot mål. Ledelse er ikke å lage konspirasjonsteorier, når ledelsen sviktet.
Ryktet sier at det er en fordel med en ledelse som har tatt høyde for alle eventualiteter, slik at alliansen raskt kan respondere på KS angrep mot VU øyer.
Ryktet sier også at om en av spillerne i RC tok en time-out og ikke var online en dag eller to ville RC uansett klare å stoppen en beleiring.
 

DeletedUser610

Guest
Uff, om jeg visste at jeg fikk byene uten kamp hadde jeg ikke ødelagt døgnrytmen for å ødelegge VU'ene. Skulle ønske noen hadde fortalt meg det NinaB fortalte meg nå litt tidligere. Det hadde vært så mye enklere...
 

DeletedUser866

Guest
Ryktet sier at alle i RC er glade for at de har hatt en plan for VU.
Ryktet sier at ledelse er å styre mot mål. Ledelse er ikke å lage konspirasjonsteorier, når ledelsen sviktet.
Ryktet sier at det er en fordel med en ledelse som har tatt høyde for alle eventualiteter, slik at alliansen raskt kan respondere på KS angrep mot VU øyer.
Ryktet sier også at om en av spillerne i RC tok en time-out og ikke var online en dag eller to ville RC uansett klare å stoppen en beleiring.
Kjepphøy i kjeften du lille mus, villmuss, noen mus vet jo ikke hva de snakker om i det hele tatt, men løper over alt som er å oppdrive av kjøtt.
 
Topp