Ryktebørs

DeletedUser703

Guest
drøyt at ninab setter ut rykter om at alscno har samarbeidet med oss om å overgi to vu byer.
enda verre blir det når alliansemedlemmene hennes tror på denne teorien..

men nina! som du en gang sa til meg. oppførselen her inne gjenspeiler mest sannsynlig oppførselen din irl!
lykke til og håper du finner deg et annet spill å bruke grunkene dine på!
 

DeletedUser

Guest
drøyt at ninab setter ut rykter om at alscno har samarbeidet med oss om å overgi to vu byer.
enda verre blir det når alliansemedlemmene hennes tror på denne teorien..

men nina! som du en gang sa til meg. oppførselen her inne gjenspeiler mest sannsynlig oppførselen din irl!
lykke til og håper du finner deg et annet spill å bruke grunkene dine på!


Folk føler seg tøffere bak skjermen.
 

DeletedUser

Guest
Fikk nettopp vite ingame at du er pult(skrivebord) ut herfra NinaB så da fikk du vel ikke lest dette.
Gratulerer til seierherrene når vu er bygd ferdig. Sjekker ut for godt :)
 

DeletedUser769

Guest
Har Skb08 noen gang sjekket inn på Lamda? Annet enn på eksternt forum?
 

DeletedUser610

Guest
Han var her tidligere på verdenen i alliansen Zevs Quest.
Men tror han mente fra Lambda-forumet, for Skb08 har såvidt jeg vet forsøkt å slutte med grepolis før uten å lykkes. Det er veldig mange i den båten for å si det slik.
 

DeletedUser769

Guest
Før min tid da, jeg begynte jo sent.
Kommer til å få abstinenser selv::)
 

DeletedUser832

Guest
første mann/kvinne til kr.sand skal få is av meg i dyreparken

sier ryktet
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at en hel allianse har gått i feriemodus, antageligivs sluttet på Lambda
 

DeletedUser787

Guest
Hvis all "motstand" går i FM, så er det på tide å kjøre 4 timer sørover for å ta en is i dyreparken og leke med strippekongens pike
 

DeletedUser787

Guest
Gøy å se deg våknet til live fra de døde igjen Noval Gariant. Sist jeg så deg var jo slutten av Alpha da du ble borte og innadlet om jeg husker riktig ;) Hvordan liker du erobring kontra opprør?
 

DeletedUser

Guest
Fant plutselig den gamle bruker'n ;) Klarte ikke la være å prøve litt igjen..

Gode gamle Alpha ja.. Hang med så lenge jeg hadde mulighet. Prøvde meg på en FM som varte litt for lenge pga flytting og ny jobb.. Måtte prioritere real life gitt.. Når jeg logget på var det ikke stort igjen nei og litt over 90 byer borte vekk. ;) Skulle veldig gjerne fullført med Equinox... spesielt når jeg så etterpå at den gikk hele veien...

Sleit litt med Opprør vs Erobring i starten her ja... :p
 

DeletedUser787

Guest
Artig å se deg stige på listene igjen hvertfall ;)
Børstet støv av gamle kunster og lært noen nye tipper jeg.
Du får hive deg over serveren som starter i morgen, som er opprør, også siden Lambda snart vinnes av RC/PoT :)
 

DeletedUser

Guest
Har allerede planer om det. ;) På tide å være med fra start!! Lambda blir bare transportetappe nå og venter på at RC/PoT kan få bygd ferdig og vinne.
 

DeletedUser

Guest
får vi andre som ikke spiller der, høre hvordan det henger ann på VU fronten? :)
 
Topp