DeletedUser
Guest
Kunne egentlig ikke brydd meg mindre
Neida, selvfølgelig ikke! Men dette blir bare ord mot ord så ser ikke poenget med å gå videre.. Budskapet var : Man skal ikke hoppe så høyt at man snubbler i sitt eget skjegg!
noen overraskelser på vei snart til dere, gleder meg![]()
Zatyricon, bedre kjent som posiedon, troja eller hva annet navn han går under, var med i Para/just4fun fra tidlig i spillet.
Marillieles og resten av Ensi kom på banen på Eta etter at jeg sluttet der tror jeg. Har derfor lite kjennskap til den gjengen.
De var der mens jeg spilte der men ble aldri lagt merke til noe særlig.
Haha, du er meg en fin en duSammen med et par andre glimrende spillere så sier vel ryktet at jeg var blandt de som var avgjørende for at Atlantic Storms ble knekt, og at Ensiferum til slutt vant. Ryktet understreker at Marillieles sjelden skryter av seg selv, men rett skal være rett
Og at du ikke la merke til at jeg tok byer fra deg, sier vel mer om degPeace
Hehe
Tror vi nesten kan konkludere med at nesten alle spiller et skittent spill en eller annen gang i løpet av en verden. Det kan være alt fra småting til litt større - det er i alle fall min erfaring til nå, hehe.![]()
Czared, du kan jo ikke først si at du ikke la merke til Marillieles og gjengen når det viste seg at de erobret byer av degMan burde jo legge merke til de som tar byer byene dine
![]()
Zatyricon, bedre kjent som posiedon, troja eller hva annet navn han går under, var med i Para/just4fun fra tidlig i spillet.
Marillieles og resten av Ensi kom på banen på Eta etter at jeg sluttet der tror jeg. Har derfor lite kjennskap til den gjengen.
her er det en som ikke har gjort hjemmeleksene sine. posiedon har nok spilt under flere navn ,men ikke som troja.
jeg har spillt med begge og må si at jeg kjenner troja som en ærlig og rederlig sjel.det eneste negative jeg kan si om troja er at han er strømsgodset supporter.
her er det en som ikke har gjort hjemmeleksene sine..
Rykter sier at det skal ryddes i detteKan ikke annet enn like det, hvis det viser seg å være handling bak
![]()