Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Hvordan snuble i eget skjegg om man hopper for høyt (?)

BOOM #1 :cool:
 

bytting

Well-Known Member
Neida, selvfølgelig ikke! Men dette blir bare ord mot ord så ser ikke poenget med å gå videre.. Budskapet var : Man skal ikke hoppe så høyt at man snubbler i sitt eget skjegg!

Det er ikke ord mot ord, det er bare du som fremmer påsrander du ikke har dekning for.

budskapet kan vel omformuleres til: ZQ drev ikke med skittent spill, skb og vi andre står derfor fritt til å kommentere skittent spill på kappa.
 

DeletedUser

Guest
Tror vi nesten kan konkludere med at nesten alle spiller et skittent spill en eller annen gang i løpet av en verden. Det kan være alt fra småting til litt større - det er i alle fall min erfaring til nå, hehe. :)
 

DeletedUser616

Guest
Zatyricon, bedre kjent som posiedon, troja eller hva annet navn han går under, var med i Para/just4fun fra tidlig i spillet.

Marillieles og resten av Ensi kom på banen på Eta etter at jeg sluttet der tror jeg. Har derfor lite kjennskap til den gjengen.

De var der mens jeg spilte der men ble aldri lagt merke til noe særlig.

Haha, du er meg en fin en du ;) Sammen med et par andre glimrende spillere så sier vel ryktet at jeg var blandt de som var avgjørende for at Atlantic Storms ble knekt, og at Ensiferum til slutt vant. Ryktet understreker at Marillieles sjelden skryter av seg selv, men rett skal være rett :)

Og at du ikke la merke til at jeg tok byer fra deg, sier vel mer om deg ;) Peace :) Hehe
 

DeletedUser343

Guest
Haha, du er meg en fin en du ;) Sammen med et par andre glimrende spillere så sier vel ryktet at jeg var blandt de som var avgjørende for at Atlantic Storms ble knekt, og at Ensiferum til slutt vant. Ryktet understreker at Marillieles sjelden skryter av seg selv, men rett skal være rett :)

Og at du ikke la merke til at jeg tok byer fra deg, sier vel mer om deg ;) Peace :) Hehe

Gikk i pluss uansett få dager derpå. Mistet to til deg samtidig som jeg tok 4 nye i samme uke ca. 1 i mellom de to som du tok. Hehe :p

Går ikke rundt og husker på hvem som erobra byer fra meg da :p Hvem er det som gjør det?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser616

Guest
Tror vi nesten kan konkludere med at nesten alle spiller et skittent spill en eller annen gang i løpet av en verden. Det kan være alt fra småting til litt større - det er i alle fall min erfaring til nå, hehe. :)

Rykter sier at det skal ryddes i dette :) Kan ikke annet enn like det, hvis det viser seg å være handling bak :)
 

DeletedUser610

Guest
Czared, du kan jo ikke først si at du ikke la merke til Marillieles og gjengen når det viste seg at de erobret byer av deg :p Man burde jo legge merke til de som tar byer byene dine :)
 

DeletedUser343

Guest
Czared, du kan jo ikke først si at du ikke la merke til Marillieles og gjengen når det viste seg at de erobret byer av deg :p Man burde jo legge merke til de som tar byer byene dine :)

Ehm. Han var den eneste som erobra noen byer av meg for lenge siden. Resten av Ensi så jeg ikke noe til og btw hvordan er det meningen at jeg skal huske slike ting når mye annet som er viktigere foregår i livet mitt. Grepo er ikke mitt liv, bare et tidsfordriv som tar opp litt plass :p
 

DeletedUser709

Guest
Zatyricon, bedre kjent som posiedon, troja eller hva annet navn han går under, var med i Para/just4fun fra tidlig i spillet.

Marillieles og resten av Ensi kom på banen på Eta etter at jeg sluttet der tror jeg. Har derfor lite kjennskap til den gjengen.

De var der mens jeg spilte der men ble aldri lagt merke til noe særlig.

her er det en som ikke har gjort hjemmeleksene sine. posiedon har nok spilt under flere navn ,men ikke som troja.
jeg har spillt med begge og må si at jeg kjenner troja som en ærlig og rederlig sjel.det eneste negative jeg kan si om troja er at han er strømsgodset supporter.
 

DeletedUser343

Guest
Ikke på den tiden nei. Var jo Ensi og Black Lotus til å begynne med før Ensi gikk for seg selv med et mål om å nå toppen. Fulgte med på verdenen i etterkant så jeg vet litt om den tiden også.
 

DeletedUser343

Guest
her er det en som ikke har gjort hjemmeleksene sine. posiedon har nok spilt under flere navn ,men ikke som troja.
jeg har spillt med begge og må si at jeg kjenner troja som en ærlig og rederlig sjel.det eneste negative jeg kan si om troja er at han er strømsgodset supporter.

Ehm. Han var troja slik som jeg husker det fra Kappa for en liten stund ihvertfall. Etter at han sluttet som Zatyricon.
 

DeletedUser

Guest
rykter sier at mrpetzold husker alle byer han har erobret gjennom tiden i alle verdener
mrpetzold er også fått en intervju på forum, en god eksempel for alle :eek: .... :confused:
 

DeletedUser610

Guest
Husker nok ikke alle byer jeg har erobret, selvom jeg husker endel av spillerne jeg har erobret byer fra. Når det gjelder de som har erobret byer av meg husker jeg det veldig godt. Men trenger ikke telle særlig langt noe som gjør det veldig mye lettere :)
 

DeletedUser

Guest
her er det en som ikke har gjort hjemmeleksene sine..

ikke si noe du ikke vet, han het på starten Troja som cza sa. husker det godt siden jeg ble kicket av han så sendte han invite igjen siden det var noe trøbbel... men cza har rett å du har feil srry:(
 

DeletedUser580

Guest
Rykter sier at det skal ryddes i dette :) Kan ikke annet enn like det, hvis det viser seg å være handling bak :)

Ryktet sier at Marillieles har fått et snev av Greposyke og er på vei tilbake til oss...(?)

Marillieles og resten av Ensi kom på banen på Eta etter at jeg sluttet der tror jeg. Har derfor lite kjennskap til den gjengen.

De var der mens jeg spilte der men ble aldri lagt merke til noe særlig.

Ryktet skal vel ha det til at Czared ikke trodde Marillieles var på forum lengre og benyttet anledningen til å være litt cocky:cool:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser343

Guest
Nja. Kan avkrefte det ryktet. Jeg visste fra før at han var delvis aktiv her og håpet på noen kommentarer når jeg skrev det der :)
 
Topp