Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Nei, jeg hadde ikke det før heller ;) Du skal ikke utnytte en bug ludde :p Jeg er damn sikker på at jeg hadde mer en 1k i alle huler før :p
 

DeletedUser

Guest
jeg har print screen av den ene rapporten, så du sitter egentlig å juger :O
 

DeletedUser

Guest
Er ikke noe nytt av streamer lyver veldig mye. Sånne folk kommer ikke langt i den virkelig verden.
 

DeletedUser

Guest
jeg har print screen av den ene rapporten, så du sitter egentlig å juger :O

Vis den til meg? Jeg hadde bare en by med under 1k etter at scorpus spionerte den ut ;) Det er damn feil å påstå at alle hulene mine var tomme, vis meg dem? :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at mine 1000 sølv spioner kom igjennom i byene dine streamer :O kanskje lurt å bruke litt sølv i hulene dine ? xD

Byene mine? Og du har printscreen av den ene? Jepp... Såååee.. Du kan ikke bevise det.. Det er ikke sant :) Jeg hadde rett og du tok feil (rofl). Tilbake til ryktene!
 

DeletedUser

Guest
Lyver? Jeg påsto fra start at han kanskje kom igjennom med 1k siden scorpus hadde tømt den for sølv i en by. Men hvor han har at han kom igjennom med alle byene det vet jeg ikke :p Men dette er en ryktebørs og ikke en debatttråd ;)

Ryktet sier at Ludde er en rar liten forummoderator :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at dette her er skuff :(
Ryktene sier også at jeg ligger veldig trygt til og har gode arbeidsforhold ;)
 

DeletedUser

Guest
Damn right jeg gjør (ikke vært online):) Jaja... Hadde tenkt å gi meg på A da jeg ikke har spilt ordentlig eller vært særlig på, men dette trigger meg til å fortsette! Scorpus89: du er lagret ;)

Godt jobbet
 

DeletedUser107

Guest
yess.. har fått meg en fiende som ikke liker meg :D
litt synd for din del at du ikke var online da hadde millitsen hadde tatt meg ut :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at jeg ikke gidde meg med å støtte selv om skb gidde seg fordi KP ikke gir seg selv :D Damn! 800 ekstra Forsvars KP ;)
 
Topp