Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at en viss person som poster i denne tråden og som har navn som begynner på S er en skikkelig medgangsspiller som søker seg inn i de beste alliansene når hans egen møter motgang.
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at en viss person som poster i denne tråden og som har navn som begynner på S er en skikkelig medgangsspiller som søker seg inn i de beste alliansene når hans egen møter motgang.
Scorpus79 eller Streamer?
Er det Streamer Så har han bare gjort et bra valg.
 

DeletedUser

Guest
Kan ikke huske at jeg noen gang har byttet en allianse :) er lojal vett ;)
btw.. takk for byen Streamer :)

Tror nok det var Scorpus det var snakk om her... løper alltid etter de beste (meg).. men er bare og venne seg til det ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg satt i en allianse der jeg og to spillere uten byer var. Og resten av alliansen min hadde gått over til PoI. Jeg snakker om Confusion Raiders ;) Har ikke noe på lojalitet å si det :D og for det andre bytting, så vet du godt hvorfor jeg ikke ville tilbake til OC, og hvorfor jeg forlot dere i første omgang :p
 

DeletedUser

Guest
Ok ;) Da har du vært ganske i koma de siste ukene helt siden dag 1 da HV begynte å jeg begynte å mase på deg om det ;) Men off topic!

Ryktet sier at Streamer gir aldri opp for et lite nederlag! Start opp igjen å slå tilbake ;)
 

DeletedUser107

Guest
Tror nok det var Scorpus det var snakk om her... løper alltid etter de beste (meg).. men er bare og venne seg til det ;)
whaaat :eek: men men..ekke noen Stalker :(
hehe det er nok motsatt Pos ;) som du sa det selv.. løper alltid etter de beste ;) både på beta og hv så kom du inn i alliansen etter meg :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at jeg har hoppet av theta men skal ha enheter i byen sånn at hvis noen angriper meg får jeg kp:)
 
Topp