Ryktebørs

DeletedUser413

Guest
streamer er alltid høy på pæra, har alltid vært det, kommer alltid til å være det ;)
btw, idag kommer jeg på HV ;) etter en liten ferie
 

DeletedUser

Guest
...Finally :) Scorpus, vi har forkjellige oppfattninger om hva somer å være høy på pæra :D hehe. Må jo være love å skryte litt av seg selv ;) Ikke for å skrute, men jeg er flink til å skryte :D
 

DeletedUser

Guest
Han kommer aldri til og bli god i grepolis for etter min oppfatning har han folk han betaler for og lese for seg siden han ikke kan det (ellers er han blind)
 

DeletedUser343

Guest
Det er ikke mye viktige rykter her bare drittslenging og litt off topic på ryktebørsene nå for tiden.

Hva trenger vi egentlig ryktebørsene til?

Er ikke mange som bryr seg om hva som blir sagt på forumet nå for tiden. De fleste er mer på spillet enn her på forumet og skriver rykter.

Kan legge til et rykte da: Dette blir en spennende server nå framover.
 

DeletedUser

Guest
Han kommer aldri til og bli god i grepolis for etter min oppfatning har han folk han betaler for og lese for seg siden han ikke kan det (ellers er han blind)

Doll00, den tok jeg ikke :D Jeg forstod faktisk ikke hva du skrev..
 

DeletedUser

Guest
Doll00, den tok jeg ikke :D Jeg forstod faktisk ikke hva du skrev..

Poenget hans var nok at han mener at du har dårlig språkforståelse og at du aldri vil bli en god grepolis spiller. Ser ikke helt grunnlaget han legger frem her, men hovedpoenget var nok at han ikke ser på deg som en god grepolis spiller.
 

DeletedUser582

Guest
Ryktet sier:

Organized Confusion er HVs beste alliansekrigere, og alle kamppoengene kommer fra angrepspoeng!
Ryktet sier at den beste angriperen er vår egen xqueze! Jeg ligger et lite hakk bak på andre plassen :)

Han har kommet på første- plassen etter at han har angrepet meg med en blanding av sverdmenn og steinslynegere ca.10 ganger... Og det var bare 5 - 10 menn i hvert angrep så jeg overlevde ganske lett.
 

DeletedUser

Guest
.... Nei.. Jeg så rapportene, det var ikke det som skjedde.. :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at poengkonge 1 er meningsløst siden man starter med den.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at jeg er blitt skrivent :) Ryktet sier at smygen var slem med meg på Achilles! Fy!
 
Topp