Ryktebørs

DeletedUser1348

Guest
hørte at du e lowkey racist
Av alle vitser og hendelser som har skjedd denne uka, så tror jeg denne kommentaren er den beste jeg har lest ut uka. Slutter søndagen på en artig tone. Greit nok å komme med slike påstander, men det her er kanskje det mest tullete jeg har lest. Resten av det du skrev skal får stå slik det er, har ingen intensjoner av å sitte her å argumentere med deg, men den der tok meg på senga (pun intended her også ;) ). Hvis det er en ting jeg prøver å unngå så er det å fremstå som en rasist, politiker eller "bajas"- prøver holder meg nøytral for sosialt best syn. Alt utenom Grepolis sine grenser er fair play, men selv der så prøver jeg å være grei. :p :cool:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1363

Guest
Av alle vitser og hendelser som har skjedd denne uka, så tror jeg denne kommentaren er den beste jeg har lest ut uka. Slutter søndagen på en artig tone. Greit nok å komme med slike påstander, men det her er kanskje det mest tullete jeg har lest. Resten av det du skrev skal får stå slik det er, har ingen intensjoner av å sitte her å argumentere med deg, men den der tok meg på senga (pun intended her også ;) ). Hvis det er en ting jeg prøver å unngå så er det å fremstå som en rasist, politiker eller "bajas"- prøver holder meg nøytral for sosialt best syn. Alt utenom Grepolis sine grenser er fair play, men selv der så prøver jeg å være grei. :p :cool:
Så du sier det du sendte Armens som jeg har som melding og det du sa i meldingen, ekke racist haha? Well, you do you, my friend.
 

DeletedUser1363

Guest
''Er tross alt en Norsk server, greit nok at folk fra Skandinavia kommer, men folk fra øst-Europa kan forbli i øst-Europa.// denne serveren med Romanske jævelere som ikke har nok selvrespekt''

:)

You do you, men du er bare en dårlig taper som lyger hele tiden og fortjener ikke respekt.
 

DeletedUser1342

Guest
Poeng har ingen ting å gjøre med spillet. Det er krigspoeng som gjelder mest. De har nettopp sendt meg melding at de skal gi opp serveren haha.
ja akkurat..de har nesten dobbelt av krigspoeng....

men hvis de sier de skal gi seg så er jo det en annen sak...

Hva er det som har blitt problemet på denne serveren?
 

DeletedUser1363

Guest
Krigspoeng? Vi sletta alliensen hahahahahahahahahahahahahaha. Vi hadde sånn 400k mer en dem
 

DeletedUser1342

Guest
skjønner..

men må si at jeg blir forvirra her..
Armens som tidligere nesten forgudet elsis3, hva i alle dager skjedde der???
 

DeletedUser1363

Guest
Hvis dokker gjør litt matte, med alle spillera fra min allianse mot alle spillera fra Jehovas Vitner, så ser alle at vi har mye mer enn dem. Just sayin'
 

DeletedUser1274

Guest
Vaaatne slutt å klag... dere tapte og ferdig med saken... slutt å finn på den unnskyldningen at det var alle sammen mot dere...
 

DeletedUser1342

Guest
Vaaatne slutt å klag... dere tapte og ferdig med saken... slutt å finn på den unnskyldningen at det var alle sammen mot dere...

skal sies at det er betydelig vanskeligere å spille mot dobbelt så mange som å spille mot ca like mange eller 1vs1vs1...
 

DeletedUser1363

Guest
Eg skal fortelle dokker feilene som ble gjort av TT. De hadde pakt med Phoenicia mot New Hope. Da slo vi sammen en PNA med TT, mot Phoenicia (PNA betyr Pact of no attacking). Den varte i maks 4-5 dager, før TT prøvde å rekruttere spillere fra Phoenicia bak ryggen. De angrep en by der vi hadde KS og løy at de ikke visste om den. Så da kom elsis3 seinere og sa at han lyg, bare fordi han trengte litt tid. Da slå New Hope og Phoenicia pakt mot TT og derfra så tapte TT helt, fordi dem klarte ikke å tenke taktisk. Så enkelt kan jeg oppsummere denne serveren. De tapte på egen skyld og kan ikke deale med den. TIPS: Kanskje dokker burde ha hadd en bedre leder enn elsis3. Eller flere ledera som kunne ha sagt at det han gjør e bare rett og slett idiotisk.
 
Topp