Ryktebørs

DeletedUser1363

Guest
Den eneste som e delusional e dokkers leder. Han klarte ikke å finne på riktig taktikk. Dokker kunne bare la alt støtten deres på byene nær oss for å drøye tiden mens dokker kunne erobrere byene som lå i H44 og H45. Så hadde det vært vanskeligere for oss å avansere. Dokker gjorde mange feil her som bare gjorde at dokker tapte serveren helt. Det handler ikke om at vi angrep dokker på NB, eller at vi bruker mer tid på spillet. Om dokker hadde hver 800 biremer og sånn 1500 dlu med mur rundt 15-20 på byene rundt oss, så kunne vi ikke gjøre noe på nattbonus og kanskje på dagtid heller. Men som sagt, dokker kan ikke tenke kritisk og taktisk. Defense is the best offense against an aggressive enemy.
 

DeletedUser1312

Guest
Den eneste som e delusional e dokkers leder. Han klarte ikke å finne på riktig taktikk. Dokker kunne bare la alt støtten deres på byene nær oss for å drøye tiden mens dokker kunne erobrere byene som lå i H44 og H45. Så hadde det vært vanskeligere for oss å avansere. Dokker gjorde mange feil her som bare gjorde at dokker tapte serveren helt. Det handler ikke om at vi angrep dokker på NB, eller at vi bruker mer tid på spillet. Om dokker hadde hver 800 biremer og sånn 1500 dlu med mur rundt 15-20 på byene rundt oss, så kunne vi ikke gjøre noe på nattbonus og kanskje på dagtid heller. Men som sagt, dokker kan ikke tenke kritisk og taktisk. Defense is the best offense against an aggressive enemy.
Stile jeg et spørsmål? Synes at det står "Delusional" der.
 

DeletedUser1342

Guest
vet ikke om det er nødvendig å gå mot enkeltpersoner og lederegenskapene deres, men høres ut som det har vært mye tull..

selv så er jeg nå ( hvertfall med alliansestr 15) imot all pakting, uten om Nb-angrep og steinhaggel avtaler.

synes personlig de ødelegger spillet litt...menmen, vi har alle forskjellige syn
 

DeletedUser1274

Guest
Vaaatne du var en av dem som forlot min allianse og joinet TT for en bedre framtid... vi så hvordan det gikk... Og du vet godt at vi også var i mindre tall og hadde problemer... Men vi ga aldri opp... Selv når hele alliansen forlot meg så ga jeg ikke opp og nå ser jeg dere falle sammen... Og jeg sier ingenting, men du som gikk over for en bedre framtid er her og klager!? Slutt med det... Viser hvor dårlige tapere dere alle sammen er... Kan finne ekte spillere fra den nye alliansen din TT som skriver at det var deres egen skyld. De skriver ikke noe om at det var alle sammen mot dere. De skriver det som er sant.
 

DeletedUser1312

Guest
Vaaatne du var en av dem som forlot min allianse og joinet TT for en bedre framtid... vi så hvordan det gikk... Og du vet godt at vi også var i mindre tall og hadde problemer... Men vi ga aldri opp... Selv når hele alliansen forlot meg så ga jeg ikke opp og nå ser jeg dere falle sammen... Og jeg sier ingenting, men du som gikk over for en bedre framtid er her og klager!? Slutt med det... Viser hvor dårlige tapere dere alle sammen er... Kan finne ekte folk fra den nye alliansen din TT som skriver at det var deres egen skyld. De skriver ikke noe om at det var alle sammen mot dere. De skriver det som er sant.
Vil du forklare hvordan jeg er en dårlig taper?
 

DeletedUser1274

Guest
Vil du forklare hvordan jeg er en dårlig taper?
Du forlot meg, du fikk det du ville "En bedre framtid". Du forlot uten å fortelle grunn... du forlot og blokka meg på pm ingame... Så du fikk det du ville. En allianse som hjelper og kommer til å vinne. Jeg mista alle spillerne nesten... Og jeg bygga den opp igjen med nye spillere. Så klager du her nå over at det var alle mot dere? Det var ikke alle mot dere.
 

DeletedUser1312

Guest
Du forlot meg, du fikk det du ville "En bedre framtid". Du forlot uten å fortelle grunn... du forlot og blokka meg på pm ingame... Så du fikk det du ville. En allianse som hjelper og kommer til å vinne. Jeg mista alle spillerne nesten... Og jeg bygga den opp igjen med nye spillere. Så klager du her nå over at det var alle mot dere? Det var ikke alle mot dere.
Nei, det var ikke alle mot oss. Dere var bare halvparten av serveren mot oss. Vil du forklare hvordan jeg er en dårlig taper eller skal du fortsette å komme med påstander?
 

DeletedUser1274

Guest
Nei, det var ikke alle mot oss. Dere var bare halvparten av serveren mot oss. Vil du forklare hvordan jeg er en dårlig taper eller skal du fortsette å komme med påstander?
Jeg forteller jo... Du skriver og klager her fordi dere tapte. Hvorfor klager du? Det var ikke halvparten av serveren mot dere... Dere hadde også underallianse og tok over alle mine toppmedlemmer. Jeg spilte med spillere som nesten ikke hadde noe poeng...

Kort sagt kan jeg også fortelle historien.

- Først var det vår allianse (Phoenicia) og underalliansen vår + TT som var alliert og kjempet mot New Hope. INGEN KLAGDE
- Neste var det at New Hope og TT samarbeidet og kjempet mot oss i Phoenicia. INGEN KLAGDE
- Så før det var teaming mellom Phoenicia og New Hope så inviterte elsis3 alle mine toppmedlemmer over... Vi var 5-6stykker igjen i alliansen. Så ble vi i pakt med New Hope for å ha noen sjanse... Etter hvert tapte dere byer og byer... Og TIL SLUTT KLAGDE ALLE FORDI DE TAPTE!
 

Hesus

New Member
Skal også sies at dere hadde innsidere i vår allianse (snipet alle nattks) abuset 100 kommandoer bugen, og angrep samtlige i vår allianse hver eneste natt i ukesvis (tusenvis av flygere og fs som døde uten kamp fordi dere nektet å slutte å angripe i nb. Dette er ikke noe ok måte å drive på med.

Ettersom det jeg har sett på denne erobringsverdenen så kommer jeg aldri til å røre dette igjen, det er fysisk og psykisk umulig å drive ett vanlig liv vedsiden av slike som dere.

Burde hatt angrepsnekt i nb eller noe slikt.
 

DeletedUser1363

Guest
Skal også sies at dere hadde innsidere i vår allianse (snipet alle nattks) abuset 100 kommandoer bugen, og angrep samtlige i vår allianse hver eneste natt i ukesvis (tusenvis av flygere og fs som døde uten kamp fordi dere nektet å slutte å angripe i nb. Dette er ikke noe ok måte å drive på med.

Ettersom det jeg har sett på denne erobringsverdenen så kommer jeg aldri til å røre dette igjen, det er fysisk og psykisk umulig å drive ett vanlig liv vedsiden av slike som dere.

Burde hatt angrepsnekt i nb eller noe slikt.
Det finnes ikke 100 kommando bug haha. Eg bare føkka med dokker og jeg ser at dokker trudde på den hahaha. Som sagt tidliger, dokker kunne jo bare støtte byene som lå nær oss, men ingen taktikk fører til tap. Rough life.
 

DeletedUser1363

Guest
Det blir jo ingen problem, siden dokker ekke der lenger. ha ha ha.
 

DeletedUser1348

Guest
Det blir jo ingen problem, siden dokker ekke der lenger. ha ha ha.
Vil ikke delta til krangel, men nå sier du imot din påstand på at "vi ikke tenker strategisk", og forresten så er klokken 3 og jeg får angrep. Er blitt en vanesak det her hehe, varsler er nå slått av inntil daggry- vekk meg da, har en avtale fra 9 som jeg ikke vil gå glipp av. Foresten så skal jeg også på et møtet kl 16:00 så hvis dere kunne sendt noen angrep før det slik at jeg husker på det så hadde det vært fint. Trenger ikke alarmer når jeg har så frakke karer eller? ;) :p
 

DeletedUser1348

Guest
Det finnes ikke 100 kommando bug haha. Eg bare føkka med dokker og jeg ser at dokker trudde på den hahaha. Som sagt tidliger, dokker kunne jo bare støtte byene som lå nær oss, men ingen taktikk fører til tap. Rough life.
Og sjef, de fleste angrepene deres var på byer langt unna. Tok ut mine mantiser, fs og harpies på en 1 timers reise kl 3 om natta, så rundt denne tid med andre ord. Slutt å prøv å bortforklare deg fra dette, bare innrøm at dere angrep oss for egen humor bare for å terrorisere oss fordi dere (du spesielt) hater oss og meg, Armens sender deg våre PM's, men jeg får PM's fra han og andre jeg også :rolleyes:

Sånn barnekrangling som du gjør her og @Armens er nesten til å bli flau over. Dropp dette nå og fokuser heller på å dominere verdenen.
 

DeletedUser1363

Guest
Vil ikke delta til krangel, men nå sier du imot din påstand på at "vi ikke tenker strategisk", og forresten så er klokken 3 og jeg får angrep. Er blitt en vanesak det her hehe, varsler er nå slått av inntil daggry- vekk meg da, har en avtale fra 9 som jeg ikke vil gå glipp av. Foresten så skal jeg også på et møtet kl 16:00 så hvis dere kunne sendt noen angrep før det slik at jeg husker på det så hadde det vært fint. Trenger ikke alarmer når jeg har så frakke karer eller? ;) :p

Vet ikke ka du snakker om siden jeg angriper ikke deg.

Og sjef, de fleste angrepene deres var på byer langt unna. Tok ut mine mantiser, fs og harpies på en 1 timers reise kl 3 om natta, så rundt denne tid med andre ord. Slutt å prøv å bortforklare deg fra dette, bare innrøm at dere angrep oss for egen humor bare for å terrorisere oss fordi dere (du spesielt) hater oss og meg, Armens sender deg våre PM's, men jeg får PM's fra han og andre jeg også :rolleyes:

Sånn barnekrangling som du gjør her og @Armens er nesten til å bli flau over. Dropp dette nå og fokuser heller på å dominere verdenen.
Dud, vi angrep dokkers byer fordi vi visste at hvis vi tar ut dokkers mantiser og fs, så har dokker ingen sjanse å angripe oss dagen etter. Det er jo fæn mæ logisk haha. Whatever, vi kommer til å møtes på den nye serveren som kommer til å ha en ny sluttspill. Temple Hunt blir gøy, der kommer alle til å ha en sjanse siden det er PVE og Olympus spawner randomly på kartet.
 

DeletedUser1348

Guest
Vet ikke ka du snakker om siden jeg angriper ikke deg.


Dud, vi angrep dokkers byer fordi vi visste at hvis vi tar ut dokkers mantiser og fs, så har dokker ingen sjanse å angripe oss dagen etter. Det er jo fæn mæ logisk haha. Whatever, vi kommer til å møtes på den nye serveren som kommer til å ha en ny sluttspill. Temple Hunt blir gøy, der kommer alle til å ha en sjanse siden det er PVE og Olympus spawner randomly på kartet.
Den nyeste serveren nå er Verdens Vidundere, men når modusen du referer til er ute så kanskje vi sees da.
 

DeletedUser1342

Guest
Vet ikke ka du snakker om siden jeg angriper ikke deg.


Dud, vi angrep dokkers byer fordi vi visste at hvis vi tar ut dokkers mantiser og fs, så har dokker ingen sjanse å angripe oss dagen etter. Det er jo fæn mæ logisk haha. Whatever, vi kommer til å møtes på den nye serveren som kommer til å ha en ny sluttspill. Temple Hunt blir gøy, der kommer alle til å ha en sjanse siden det er PVE og Olympus spawner randomly på kartet.

Vet dog ikke om jeg hadde kjørt samme strategi der :p
Ikke alle som hadde latt dere holde på slik som dere har gjort her, og da blir eventyret fort over
 

DeletedUser1363

Guest
Om de ikke kan spille grepolis, så burde man ikke gjøre det. Vi har gjort alt riktig og ingen sketchy play. Alt innafor reglene. Men vi håper å møte de beste spillere på grepolis Norge neste gang, så kanskje blir det en liten motstand for oss der. ;)
 

DeletedUser1342

Guest
håper for all del at dere ikke gjør det for deres del hvis du sier at dere har gjort alt riktig og ingen sketchy play ;)

Når minst 1 spiller i alliansen blir utestengt så tyder det hvertfall på at noen spiller sketchy :) Og hvis dere driver med nattangrep og andre irriterende saker på gode spillere som ikke vil det, så tror jeg ikke nicket ditt når topp 20 ;)
 
Topp