Ryktebørs

DeletedUser1342

Guest
du får angripe han på sparta, der får han visst lov til å spille :)
 

DeletedUser1363

Guest
Ryktes at vi skal bryte pakten med ..IT... Vi vil ikke at dokker skal gi opp, derfor skal vi bryte pakten med dem i dag kl. 20:00.
 

DeletedUser1363

Guest
Veldig lurt etter at dere har spilt 36 mot 15 i 2 uker nå?
Husk at det va dokker som brøyt pakten med oss. Fordi dokker trudde at dokker kan rekruttere fra Phoenicia uten at vi bryr oss. Så det e egentlig dokkers feil. You did it with your own hands. Men dokker kan ikke strategi, det er enten hvit eller sort for dokker. Men lykke til! :)
 

Hesus

New Member
Dere er helt umettelige, å angripe samtlige 24/7 + abuse bugs lager ikke noe gøy spill. Tenker dere får nok tid til å tenke over hvor mye tid dere har kastet bort nå som dere ikke har noen å krige mot lenger.
 

DeletedUser1363

Guest
Vi har vunnet. Ses på Sparta haha. Kanskje vi kan lære dokker noe nytt der.
 

DeletedUser1348

Guest
Husk at det va dokker som brøyt pakten med oss. Fordi dokker trudde at dokker kan rekruttere fra Phoenicia uten at vi bryr oss. Så det e egentlig dokkers feil. You did it with your own hands. Men dokker kan ikke strategi, det er enten hvit eller sort for dokker. Men lykke til! :)
Ryktes at spillere skal stå til ansvar for egne bemerkninger, som jeg skal si meg enig i, men å samarbeide om å terrorisere spillere dag og natt for moroskyld pga barnslige årsaker sier mye om egen innstilling, oppførsel og viktigst av alt egen moral- ødelegger moroa for de som prøver å komme seg inn i Grepolis igjen / førsteinntrykket. Å bryte en pakt dagen før avtalt tid er greit nok, men å adle spillere fra en allianse med korrupt ledelse med selvopptatte syn er noe helt annet, flere av de kontaktet meg og med det kontaktet jeg flere av de og spurte om dette var sant eller ikke- de kom over for en grunn. Finner det smålig å rive gleden ut av spillet ved å terrorisere spesifikke spillere og håne de i etterkant som dårlige når de har liv å opprettholde. Vil ikke skape en diskusjon eller fremstå som en social justice warrior. Men å motta svar på henvendelsen min til dere ledere (Armens og Pantzi) på en ingen-natt-angreps regel dagen etter at vi annonserte at vi gir oss sier mye om dere som personer. Hvis vi skal argumentere for hvem som er syndebukken så får du heller kontakte meg på privaten, dette er unødvendig drama å spre rundt om på forumet. :rolleyes:

Jeg og mine har bedre ting å gjøre enn å sitte på Grepolis klokken 2 hver natt, kan åpenbart ikke si det samme for dere desverre, men dere får leve slik dere vil.

Ser det nå at våres livsstil er bedre egnet for opprør ettersom skole, jobb og fritid prioriteres over spill-delen av Grepolis til en viss grense. Uansett; jeg skal følge med på progresjonen av serveren og håper på at det stabiliserer seg selv med vår "oppsigelse", med "følge med" så mener jeg da fra bak kulissene. Skulle det ikke stabilisere seg så har dere da 109 dager på dere til å velge ut hvilken kledning dere velger å gå i, jeg foreslår en dressbukse med en litt stilig silkeskjorte, helst da i hvit eller blå. :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1363

Guest
Jeg er ikke leder i alliansen min, btw. Bare ordfører. Vi e alle ledere :). Og nei, dokker fortjener ikke respekt, fordi dokker ga oss ikke respekt. Learn to lose without being salty haha. Og hvis dokker tror at vi ikke har et liv utenom grepolis, så fortsett med denne tankemåten. Dokker vet jo ingen ting om oss personlig, så dokker prøver bare å gjette. Vi har vunnet fair and square. Dokker kan ikke strategi og spill-politikk. Og dokker brøyt ikke pakten dagen før eller med å snakke med oss, dokker prøvde bare får å fucke oss, rett og slett. Dokker angrep oss, fordi dokker trudde hele tiden at dokker e bedre enn oss. Vel, welcome to reality. Hvis dokker vil få tips til grepolis og hvordan dokker kan bli bedre, bare spør oss i New Hope, så kanskje neste gang prøver dokker ikke å finne på unnskyldninger. Og btw elsis3, hørte at du e lowkey racist. Har også meldingene dine hvor du du kallers oss flere ting som burde ikke være på et spill. Men ja, victory feels good when the enemy cannot sleep because of it (pun intended).
 
Topp