Ryktebørs

DeletedUser760

Guest
Ryktes at det kun er 1 ledig plass i ice and fire. Kanskje vi snart får se underallianser på norske grepolis servere igjen :O
 

DeletedUser1020

Guest
Ryktes at Punisher snart må oppdatere bioen til alliansen sin igjen.
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser1367

Guest
Ryktes at Punisher snart må oppdatere bioen til alliansen sin igjen.
smiley_emoticons_biggrin.gif
Takk for du minna meg på det, er vel bare å fjerne alt om en 3delt server iallefall. Og med hvor mange vi skal være for å holde serveren balansert. Ingen vits å ha det der lengre i det hele å det store. :)

Ellers så ryktes det at det er begravelse etter et massemord hos Ice and fire idag :) Håper dere tar en gravøl ekstra for min skyld :)
 

DeletedUser1020

Guest
Takk for du minna meg på det, er vel bare å fjerne alt om en 3delt server iallefall. Og med hvor mange vi skal være for å holde serveren balansert. Ingen vits å ha det der lengre i det hele å det store. :)

Ellers så ryktes det at det er begravelse etter et massemord hos Ice and fire idag :) Håper dere tar en gravøl ekstra for min skyld :)

Hvis balansert er det du er ute etter, så skulle vi kanskje delt de mest erfarne spillerne i flere allianser istedenfor bare en. men men.
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser1367

Guest
Så dere har ikke erfarne spillere ?? Dummeste jeg har hørt men det er nå greit.

Rykte sier at min lokale kjentmann i Karasjok hold på å fryse av seg edle deler idag.
 

DeletedUser1350

Guest
Så dere har ikke erfarne spillere ?? Dummeste jeg har hørt men det er nå greit.

Rykte sier at min lokale kjentmann i Karasjok hold på å fryse av seg edle deler idag.
Det ryktes at jeg bare er dum da, og ikke så smart i gaming, venter på supermann vet dere vel.
Lurer på om noen har sett han da?
smiley_emoticons_freu-dance.gif


Det ryktes at jeg har mer erfaring med å drikke noe godt og digge moves
smiley_emoticons_saufen.gif


Ellers så ryktes det at jeg ser ikke så godt, men hører litt dårlig
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1367

Guest
Vennen min i karasjok sendte et bilde:
20190204_233306.jpg

Han snakket noe om at han mista i tå til kulden når han gikk for å hente ved. Om det er sant eller ikke, det kan man aldri vite. Han er jo trosalt fra Karasjok.
 

DeletedUser823

Guest
Vennen min i karasjok sendte et bilde:
20190204_233306.jpg

Han snakket noe om at han mista i tå til kulden når han gikk for å hente ved. Om det er sant eller ikke, det kan man aldri vite. Han er jo trosalt fra Karasjok.
Det ryktes at han er nordlending.
 

DeletedUser1367

Guest
Alt nord for tromsø er Finnmarkværinger (samer og rein), Så er alt fra tromsø til saltfjellet Nordlænninga, resten e søringa.
 

DeletedUser1367

Guest
Det ryktes at KillerQuest ikke holder avtaler. Synd for han, ble mere KP på meg da :)
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at ice er første alliansen til å nå 35 spillere, på en ganske så god stund. Lenge siden jeg har sett det i hvert fall. Ryktet kan bli bekreftet av flere andre, som har spilt på de siste serverne.
 

DeletedUser1350

Guest
Det ryktes at ice er første alliansen til å nå 35 spillere, på en ganske så god stund. Lenge siden jeg har sett det i hvert fall. Ryktet kan bli bekreftet av flere andre, som har spilt på de siste serverne.
Jøss..
smiley_emoticons_kaffee2.gif

"Ryktes" at der Foxxen med flere i Ice spilte før er det ganske vanlig med fulle alliansen, men dette er jo NO, så man kan gjerne ikke forvente at det er på høyde med DK
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser823

Guest
Jøss..
smiley_emoticons_kaffee2.gif

"Ryktes" at der Foxxen med flere i Ice spilte før er det ganske vanlig med fulle alliansen, men dette er jo NO, så man kan gjerne ikke forvente at det er på høyde med DK
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
Det ryktes at jeg har spilt på flere språk, og ser nå forskjellen.
Det ryktes at etter 1 server med 13 byer skal man ikke snakke for høyt om hva som er vanlig på .dk og ikke.
 

DeletedUser1350

Guest
Det ryktes at jeg har spilt på flere språk, og ser nå forskjellen.
Det ryktes at etter 1 server med 13 byer skal man ikke snakke for høyt om hva som er vanlig på .dk og ikke.
Aner jeg litt salt her, tror jeg har spilt i en del år mer enn deg. Men ser at vi i Ice er et ømt punkt
smiley_emoticons_kaffee2.gif

Mange, faktisk veldig mange av oss som nå er i Ice hadde på et tidspunkt planlagt å spille sammen på en server som skulle komme
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

Og det har ikke vært noe aktiv rekruttering, eller forsøk på å lure spillere med "pinocchio" historier ol for å få spillere til å flytte fra en allianse til en annen.
 

DeletedUser343

Guest
Det ryktes at med mange kokker, så blir det mye søl.
Det ryktes også at ting går på repeat.
 
Topp