Ryktebørs

DeletedUser1350

Guest
Må få litt mer liv i denne "ryktebørsen"

Noen som har noen saftige rykter de kan dele?
smiley_emoticons_grepolove.gif
Jeg har et saftig rykte, det ryktes at en allianse ønsker å bygge opp alle byene selv, slik at vi andre kan ta dem senere
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 

DeletedUser823

Guest
Jeg har et saftig rykte, det ryktes at en allianse ønsker å bygge opp alle byene selv, slik at vi andre kan ta dem senere
smiley_emoticons_freu-dance.gif
Det var ett ganske saftig rykte ja, lurer litt på hvilken allianse det kan være. :p
Hørtes ikke sånn super gøy ut.
 

DeletedUser1350

Guest
Det var ett ganske saftig rykte ja, lurer litt på hvilken allianse det kan være. :p
Hørtes ikke sånn super gøy ut.
Ja det er nok helt sant, det høres ikke så supergøyt ut og ønske å ta småbyer langt utenfor egen kjerne og bygge dem opp for andre, men men alle har jo sine ønsker og lyster
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at etter en helg med litt lite aktivitet så er man tilbake.
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
smiley_emoticons_viking.gif
 

DeletedUser1345

Guest
Ryktes at Ninnifox ikke klarer å skrive et innlegg uten å ha med denne:
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at da var noen først til 100k poeng milepælen.
 

DeletedUser1350

Guest
Ryktes at Ninnifox ikke klarer å skrive et innlegg uten å ha med denne:
smiley_emoticons_freu-dance.gif
Mulig det
smiley_emoticons_freu-dance.gif

Ryktes vel heller at etter at Foxxen blei skikkelig ME sjuk, så gjøres det nye ting med datteren, ut med sofaer, salongbord osv og inn med "back to basic" og bohem stil og stil tilpasset kunadlini yoga/ chakra mm.
Ryktes at små prosjekter hele tiden er oppbyggende for dem som liker IRL livet også.
Noe "alla dette" er de neste ukers prosjekt, kosestue hvor barn kan komme på besøk og få en ny opplevelse:
https://prnt.sc/mfsl7b
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1350

Guest
Neste blir vel at du går opp trær også.
smiley_emoticons_confusednew.gif
Det ryktes at alt har DNA, og alt har noe så flott som kromosomer. Enhver rase har et vist antall kromosomer, og raser som sjimpanser med 48 kromosomer kan aldri bli et menneske med 46 kromosomer.
Har man 1 kromosom for lite, har man en levedyktig feil, har man 1 for mye har man en ikke levedyktig feil.
Altså man kan ikke gå fra en ting med et spesifikt antall kromosomer til noe annet med et annet antall kromosomer.
Det er rett og slett sunn fornuft.
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
Derimot kan du utvikle noe som gjør at du ser verden som den er og ikke som du tror den er
smiley_emoticons_freu-dance.gif

 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at alt har DNA, og alt har noe så flott som kromosomer. Enhver rase har et vist antall kromosomer, og raser som sjimpanser med 48 kromosomer kan aldri bli et menneske med 46 kromosomer.
Har man 1 kromosom for lite, har man en levedyktig feil, har man 1 for mye har man en ikke levedyktig feil.
Altså man kan ikke gå fra en ting med et spesifikt antall kromosomer til noe annet med et annet antall kromosomer.
Det er rett og slett sunn fornuft.
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
Derimot kan du utvikle noe som gjør at du ser verden som den er og ikke som du tror den er
smiley_emoticons_freu-dance.gif

Det ryktes at du ikke forstod referansen min, det går fint det også.
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser1350

Guest
Det ryktes at du ikke forstod referansen min, det går fint det også.
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
Sitter derimot titt og ofte oppe i trærne, via meditasjon - Hauk/ Falk som tilskuer om du lurte
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

Men liker meg best når jeg tusler rundt som en Bjørn da :p
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at det blir mange mot få her. Så får den beste parten vinne.
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 

DeletedUser1020

Guest
Det ryktes at det blir mange mot få her. Så får den beste parten vinne.
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
Dere ga oss ikke akkuratt noe valg med deres konstante nattangrep. Jeg advarte deg at denne serveren ikke kom til å bli som dere ville hvis dere fortsettet som dere gjorde.
 

DeletedUser1367

Guest
Jaja, gjør alt de kan for å sikre seg seieren så tidligt så mulig. Natteangrep var nå en ting, en med å være på på dagtid? En hel allianse bekker under for at 1 tidvis 2 spillere var på kp jakt. Jaja, det viser seg gang på gang at en spade faktisk ikke er noe annet enn en spade. Det verste er ikke at de som engang var hellnick ville til en større allianse, men at ice and fire gjør alt ved sin makt for å prøve å drepe serveren så fort dem kan.
 
Topp