Ryktebørs

DeletedUser823

Guest
Aner jeg litt salt her, tror jeg har spilt i en del år mer enn deg.
Det ryktes at knossos var din server nr 1, deretter startet du litt på juktas så det var server nr 2. Den danske serveren var server nr 3, og Lamia blir nå server nr 4. Selv om de fleste av oss vet at det ikke stemmer. Vi kjenner ditt gamle nick.


Mange, faktisk veldig mange av oss som nå er i Ice hadde på et tidspunkt planlagt å spille sammen på en server som skulle komme
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

Fint for dere da vel.
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif


Og det har ikke vært noe aktiv rekruttering, eller forsøk på å lure spillere med "pinocchio" historier ol for å få spillere til å flytte fra en allianse til en annen.
Nå vet jeg ikke om noen allianse som har drevet med såkalt aktiv rekruttering for å få spillere ut av en allianse, og inn i en annen. Derimot vet jeg om en allianse som liker mange medlemmer.
smiley_emoticons_flucht2.gif
 

DeletedUser1350

Guest
Det ryktes at knossos var din server nr 1, deretter startet du litt på juktas så det var server nr 2. Den danske serveren var server nr 3, og Lamia blir nå server nr 4. Selv om de fleste av oss vet at det ikke stemmer. Vi kjenner ditt gamle nick.
Når kom jo det frem at jeg som mange andre har hatt forskjellige nick, vet du liker å fortelle folk at jeg er min 4. mening, noe jeg da tydeligvis ikke er
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser823

Guest
Når kom jo det frem at jeg som mange andre har hatt forskjellige nick, vet du liker å fortelle folk at jeg er min 4. mening, noe jeg da tydeligvis ikke er
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
Det ryktes at ninni vet feil i så fall. Aldri sagt det til en eneste person. Merker i hvert fall at du fortsatt liker å lage dine egne sannheter.
 

DeletedUser1350

Guest
Det ryktes at ninni vet feil i så fall. Aldri sagt det til en eneste person. Merker i hvert fall at du fortsatt liker å lage dine egne sannheter.
Nå vet jeg ikke om noen allianse som har drevet med såkalt aktiv rekruttering for å få spillere ut av en allianse, og inn i en annen. Derimot vet jeg om en allianse som liker mange medlemmer.
smiley_emoticons_flucht2.gif

Siste du sier her, er vel det du kaller å lage egne sannheter, når jeg vet at du har prøvd å rekruttere fra vår allianse, fått og sett info.
Synes det er kjekt jeg at vi får med oss pinocchio på en server til også
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser823

Guest
Siste du sier her, er vel det du kaller å lage egne sannheter, når jeg vet at du har prøvd å rekruttere fra vår allianse, fått og sett info.
Synes det er kjekt jeg at vi får med oss pinocchio på en server til også
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
Har nå sendt melding til en person og spurt om han ikke var i feil allianse, men ifølge han så var han ikke det. Er dette aktiv rekruttering altså?
Bare å ta en rask titt så ser man at det stemmer at allianse nr 1 liker å ha mange medlemmer.

Kan ikke huske å ha sett og fått info, men du kan gjerne friske opp minnet mitt, så skal jeg se om jeg kommer på noe. Unnskyldninger for hvorfor man ikke ligger så veldig langt forran med over dobbelt antall spillere må man vel ha.
 

DeletedUser1350

Guest
Kan ikke huske å ha sett og fått info, men du kan gjerne friske opp minnet mitt, så skal jeg se om jeg kommer på noe.
Sant det, du har ikke fått og sett infoen, det var jeg som har fått og sett. Så du misforsto gjerne der
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

 

DeletedUser1350

Guest
Har du fått info om at jeg driver med aktiv rekruttering altså?
Det ryktes at dere har holdt på med aktiv rekruttering ja, som er et åpent begrep, samt at du også har gjort forsøk.. ja
smiley_emoticons_kaffee2.gif

Man kan jo bare se på hvem dere har i alliansen, det taler for seg selv
smiley_emoticons_freu-dance.gif

 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at dere har holdt på med aktiv rekruttering ja, som er et åpent begrep, samt at du også har gjort forsøk.. ja
smiley_emoticons_kaffee2.gif

Man kan jo bare se på hvem dere har i alliansen, det taler for seg selv
smiley_emoticons_freu-dance.gif

Det ryktes at du som er ny til grepolis kun kan kjenne til meg og halvguden. Tror derfor ikke at du kan uttale deg om hva som taler for seg selv og ikke. Akkurat som at du ikke kan snakke om normen på .dk.
 

DeletedUser1350

Guest
Det ryktes at du som er ny til grepolis kun kan kjenne til meg og halvguden. Tror derfor ikke at du kan uttale deg om hva som taler for seg selv og ikke. Akkurat som at du ikke kan snakke om normen på .dk.
Der lager du din egen sannhet igjen. Kjenner til Halvguden ja, bl.a når han spilte som tigris, kjenner til NinaB fra Lambda (spilte der selv med slutta når jeg gikk i FM ved juletider - (siste julen jeg feiret - tradisjonen tro), samt mange andre som også spilte da. Så når jeg selv har uttalt at jeg har mange år bak meg, så trenger ikke du å lage en egen sannhet om hvor ny jeg er og ikke.
smiley_emoticons_cuinlove.gif

Til Info er det mange som lager nye nick, stand stil er ikke superkjent og gjerne ikke alle viste noe om det nicket i starten heller. Kakadu er gjerne ikke noe alle kjenner som en dreven spiller ettersom nicket er nytt osv
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
Når Abrotos var nytt, var vel du Drake en av få som viste hvem det var tidligere osv.
Eller ikke alle som vet hvem Fat Tony (DK) er fra gammelt av på NO osv.
Lei knute dette
smiley_emoticons_kaffee2.gif

 

DeletedUser343

Guest
Kakadu er gjerne ikke noe alle kjenner som en dreven spiller ettersom nicket er nytt osv
Det ryktes at det nicket er ikke nytt, husker det fra gammel verden
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif


Det ryktes også at det nytter lite å lure rundt med ting.
 

DeletedUser343

Guest
Mange som lager nye nick for moro skyld, mens andre lager det for å ikke bli gjenkjent og når de først blir gjenkjent så nekter de for det.
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif

Tydeligvis er de mange årene med erfaring ikke verdt å nevne..
 

DeletedUser1350

Guest
Mange som lager nye nick for moro skyld, mens andre lager det for å ikke bli gjenkjent og når de først blir gjenkjent så nekter de for det.
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif

Tydeligvis er de mange årene med erfaring ikke verdt å nevne..
Mulig det, når jeg spilte på Lambda som en av de første serverne, hadde jeg nick "... Star ... " som ikke hadde noe med mitt navn å gjøre, og kalte meg selv for Sara på Skypen, (hatt mye annet også) men nå i dag bryr jeg meg ikke om å være så anonym lenger. Faktisk utrolig gøy å ikke være anonym lenger - både på skype, discord og i alle fall på snap
smiley_emoticons_silvester_cuinlove.gif

På Lambda var allianse grunnleggeren inspirert både med navn og allianse-tekst av:

* Har også spilt på Lamia tidligere, selvfølgelig ikke på NO da
smiley_emoticons_kaffee2.gif

Men vet noen som har vært i kontakt med meg som holder sitt navn og tidl. nick hemmelig pga div ingame, så alle har sikkert noe som er grunnen til nye nick ol
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

 

DeletedUser1350

Guest
Det ryktes at teaterstykket tar aldri slutt..:)
Det ryktes at det finnes flere som med 100% sikkerhet vet hva som er fakta og hva som ikke er sant, men tørr ikke gå ut å innrømme hva de vet og hvordan de vet det
smiley_emoticons_freu-dance.gif

 

DeletedUser1367

Guest
Der lager du din egen sannhet igjen.​


Gjør han det?

jeg er newbi

Enn når du skrev denne på knossos da? Var det du som lagde din egen sannhet da? Vet du hva definisjon på ordet newbi er da? Det kan du se her!
Iåfall kan du ikke annklage oss for å tro på det du sier, ved å indirekte kalle han en løgner når han poengterer at du gjentatte ganger har sagt at du var ny til spillet på serveren knossos.

Og hvordan skal vi tolke dette da?
Aner jeg litt salt her, tror jeg har spilt i en del år mer enn deg.

Så om vi skal tro på det du tidligere har skrevet på forumet, Og hva noen av oss har fått på pm på knossos. Er ikke det siste sitatet her også et eksempel på at du lager din egen sanhet?

Just saying.

Ellers ryktes det at min lokale kjentmann i Karasjok har gått til innkjøp av ullsokker.​
 

DeletedUser1350

Guest

Gjør han det?



Enn når du skrev denne på knossos da? Var det du som lagde din egen sannhet da? Vet du hva definisjon på ordet newbi er da? Det kan du se her!
Iåfall kan du ikke annklage oss for å tro på det du sier, ved å indirekte kalle han en løgner når han poengterer at du gjentatte ganger har sagt at du var ny til spillet på serveren knossos.

Og hvordan skal vi tolke dette da?


Så om vi skal tro på det du tidligere har skrevet på forumet, Og hva noen av oss har fått på pm på knossos. Er ikke det siste sitatet her også et eksempel på at du lager din egen sanhet?

Just saying.

Ellers ryktes det at min lokale kjentmann i Karasjok har gått til innkjøp av ullsokker.​
Vi kan godt si at jeg er en newbi om det er den sannheten dere vil ha som en sannhet. (Men da blir det dere som forholde dere til det, mens jeg og andre som kjenner meg forholder oss til noe annet).
For meg spiller det ingen rolle hva dere vil ha som sannheter og ikke
smiley_emoticons_kaffee2.gif
Har mine som kjenner meg, så.... "whatever .... "
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

Og som jeg har nevnt er det ekstremt mange som fra tid til annen bytter nick og later som om de er ny ovenfor folk dem gjerne ikke kjenner osv i starten/ en periode ect..
Kan hende jeg har sett det oftere enn andre, slik at det for meg ikke er så uvanlig, hvem vet, kan jo være en mulighet?
smiley_emoticons_idea2.gif


Edit: Har jo vært gøyt å bli kalt "jævla noob" osv en periode da.. gode lattere forlenger livet, sies det :p
 

DeletedUser1367

Guest
Ja men da er du jo du som har laget "sannheter" også avkrefter du sannhetene og lager nye igjenn. Så hvorfor skal vi tro på det du skriver gang nr 2, da har jeg større tro på de sannhentene vi lager :)

Er vel sån som skjer når man roper ulv litt for mange ganger. At til slutt så er det ingen så tror deg. Og du kaller drake "pinocchio".

Da burde du sjekke denne, kan hende du lærer noe idag. Selv tviler jeg.

Ellers ryktes det at om du går på finn.no finner du et par ullsokker som er brukt 1 gang av en ung herremann i Karasjok. Ulla klødde desverre for mye, så han måtte bestille annen ulltype.
 

DeletedUser1350

Guest
Ja men da er du jo du som har laget "sannheter" også avkrefter du sannhetene og lager nye igjenn. Så hvorfor skal vi tro på det du skriver gang nr 2, da har jeg større tro på de sannhentene vi lager :)

Er vel sån som skjer når man roper ulv litt for mange ganger. At til slutt så er det ingen så tror deg. Og du kaller drake "pinocchio".

Da burde du sjekke denne, kan hende du lærer noe idag. Selv tviler jeg.

Ellers ryktes det at om du går på finn.no finner du et par ullsokker som er brukt 1 gang av en ung herremann i Karasjok. Ulla klødde desverre for mye, så han måtte bestille annen ulltype.
Huffda, missforstått endel du, skulle gitt deg en klem jeg, alle trenger det en gang i blant.
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif

Mulig du og noen som følger det mener jeg har ropt ulv... og det skal dere få lov til å mener.
Kjenner til at noen som ofte roper ut at: "er så stygg med meg" - tenker du har rett i at man kan rope det for mange ganger, slik at noen vokner litt etter litt og derav blir avslørt... ja.. sant det
smiley_emoticons_freu-dance.gif
Har du sjekket opp status hos dem rundt deg?
Ettersom jeg får en "salty" feeling her, så kanskje det er noe mer bak...
Pinocchio var noe som kom frem på Knossos, har lit med opplevelser å gjøre. Litt Ulv Ulv opplegg
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif


* Selvinnsikt, ja fakta om selvinnsikt er at 90% innbiller seg at dem har det mens realiteten er at 10-20% har noen lunne selvinnsikt - leste en artikkel om dette hos tannlegen forrige uker - basert på studie og forskning. Så om jeg har dårlig selvinnsikt, så er det mange med meg - dårlig innsikt er faktisk det normale. Så jeg vil ikke påstå at jeg har god selvinnsikt, for da vil jeg gå på en smell, som det fleste andre med meg
smiley_emoticons_freu-dance.gif


Men nå skal jeg kose meg litt, Namaste
 
Topp