Ryktebørs

DeletedUser1350

Guest
Pleier vel å komme spillere til servere hele tiden
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser1350

Guest
"Det ryktes" at "Fat Tony" stakk nesen innom i går med sitt gamle nick, før han forsvant tilbake til DK
smiley_emoticons_freu-dance.gif

 

DeletedUser1020

Guest
Ryktet sier at anker plasser kommer uvanlig tregt fram. Hele serveren er treg.
 

DeletedUser823

Guest
Ryktet sier at anker plasser kommer uvanlig tregt fram. Hele serveren er treg.
Ryktet sier at det som alltid tar 3 dager for nye spillere som ikke bygger og ikke logger inn til å bli anker. Ingenting endret.
 

DeletedUser823

Guest
Ryktet sier det er vanlig at ankerplasser dukker opp uvanlig tregt.
smiley_emoticons_neutral_new.gif

Ryktet sier at ryktes er opp til ens egen tolkning, og ingen tolkninger kan være feil. Det ryktes at din tolkning heller ikke er feil, men det blir heller ikke min.
 

DeletedUser823

Guest
"Det ryktes" at selv småbyer med 197 poeng står over 4 dager og 16 timer uten å bli anker, nydelig det
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
Det ryktes at de ikke blir til anker, de blir til spøkelser.

Kun byer som blir grunnlagt og ikke bygges som blir til anker. Spiller kan heller ikke logge inn. Da blir de til anker etter 3 dager.
 

Fabi2

Active Member
"Det ryktes" at selv småbyer med 197 poeng står over 4 dager og 16 timer uten å bli anker, nydelig det
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
Det er kun byer på 175 poeng som skal bli anker etter 3 dager, så en by på 197 poeng vil bruke minimum 30 dager på å bli ghost.
Dvs at jeg vil for min del bekrefte det ryktet.
smiley_emoticons_nicken.gif
 

DeletedUser1350

Guest
Det er kun byer på 175 poeng som skal bli anker etter 3 dager, så en by på 197 poeng vil bruke minimum 30 dager på å bli ghost.
Dvs at jeg vil for min del bekrefte det ryktet.
smiley_emoticons_nicken.gif
Omg... ikke nok med at jeg venter på supermann, nå må jeg kanskje vente 30 dgr på at en by skal ghoste... blir rene "doffen har daua" dette, av kjedsomhet og venting
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif

 

DeletedUser1020

Guest
Jada jada. gni det inn, dere erobret en svær by fra en inaktiv spiller i vår allianse som fucka opp alt.
smiley_emoticons_wallbash.gif
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at det var egen ledelse som endte med at 2 spillere sluttet.
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif


Det ryktes også at byen smaker godt, fikk litt gull for den også.
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
 
Topp