Ryktebørs

DeletedUser1350

Guest
Du mangler altså noe mellom ørene?

Det med stjernetegn er også ulikt. Noen steder står det jeg er jomfruen, noen steder er jeg vekten og der du leser er jeg skorpionen.
"Ryktes at" noen må lære seg å forstå det dem leser
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser1350

Guest
Du skrev jo at de med noe mellom ørene ber om sånn dokumentasjon med dato. Har jo lest det som stod jeg?
"Det ryktes" at helt siden jeg ikke ønsket å spille med deg pga noe mellom deg og Samuraien, så har du vært som "besatt" på å fortelle til hver og enkelt at jeg er Ninab. Har fått ganske mange meldinger på akkurat det fra en del spillere. Har også fått kopi av at du har fremlagt falsk dokumentasjon, fra din skypen tilbake til den tiden du spilte med Ninab, og fortalt lettlurte spillere at det var meg.
De med litt mellom ørene ber gjerne om dato på slik dokumentasjon også, litt vanskeligere å forfalske vil jeg anta.
smiley_emoticons_cyclops.gif

"Og hvis nesa de er lang, kan du bruke den som fiskestang"
4.gif

Altså når noen får dokumentasjon fra tiden du spilte med Ninab, så ville det vært lurt av dem å be om dato på det som fremlegges og påstås, så ser man fort at det er gammel dokumentasjon. (men det gjelder da dem som har litt mellom ørene, andre som ikke har noe mellom ørene tar alt du fabler om for god fisk)
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

"Det ryktes" at du ba meg finne bloggen til Ninab, (https://ninahansenblomberg.wordpress.com/parabener/ ) det har jeg nå gjort i dag, vi har ikke samme øyfarge engang - mine øyne er blå, hennes er grønne. Ikke var det noe spesielt interessant lesing heller.
Hun har barnebarn på alder med min jente osv... (har blitt kjent med henne bl.a pga at du la ut fult navn osv om henne på skype, du liker å snakke masse om mange du) Min datter er for ung til å ha barn, hun er kun 8 år
smiley_emoticons_kaffee2.gif

"Det ryktes" at man kan lurer på hva du egentlig prøver på, med tanke på at jeg ikke ønsket å spille med deg pga snusk mellom deg og Samuraien - ble du så fornærmet altså - at jeg avslørte noe jeg ikke likte?
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif

"Det ryktes" at du sov godt i dag tidlig, savner du noen by?
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser1350

Guest
"Det ryktes" at skorpionen er ekstremt hevngjerrig:
Skorpionen - 23. oktober - 21. november
stripe_lilla.jpg

skorpion.gif
Er du født i Skorpionen?
Da har du
følelsesmessig dybde er sikker og håndfast, du har en stor idealisme og streber etter høyere nivåer Men du har også en tendens til fanatisme, selvdestruksjon, okkulte tanker, sjalusi og hevntanker, pining og besatthet.
Du passer best sammen med Fisken, Jomfruen, Steinbukken og Jomfruen
Element; Vann
---------------------------------------------------

Edit: "Det ryktes" at jeg og ninab også har funnet ut at vi er i slekt et stykke ute i slekten, hennes olderfar var bror til min oldemor. Så ser helst at Toxic om henne holdes for deg selv Drake50 :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser823

Guest
"Det ryktes" at man kan lurer på hva du egentlig prøver på, med tanke på at jeg ikke ønsket å spille med deg pga snusk mellom deg og Samuraien - ble du så fornærmet altså - at jeg avslørte noe jeg ikke likte?
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
Synes faktisk det er komisk at du forestiller deg at samuraien drev å logget inn på min skype konto, og at jeg var spion...
"Det ryktes" at du sov godt i dag tidlig, savner du noen by?
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
Lot være å deffe den byen, prøver du å være litt provoserende kanskje? Om du ikke har lagt merke til det er ikke jeg den som bruker mest tid her inne, uansett så skal det sies at jeg har blitt fortalt at jeg ikke har et liv.
Skorpionen - 23. oktober - 21. november
Står ikke likt overalt, kun det jeg ville frem til. http://prntscr.com/lstn2s
 

DeletedUser1350

Guest
Synes faktisk det er komisk at du forestiller deg at samuraien drev å logget inn på min skype konto, og at jeg var spion...
"Det ryktes" at jeg her forholdt meg til info som Samuraien kom med, har ikke fått noe inntrykk av at han har lang nese, men at han har en nydelig fin nese, perfekt plassert
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser823

Guest
"Det ryktes" at jeg her forholdt meg til info som Samuraien kom med, har ikke fått noe inntrykk av at han har lang nese, men at han har en nydelig fin nese, perfekt plassert
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
Og han skrev at han kunne logge inn på skypen min?
 

DeletedUser1350

Guest
"Det ryktes" at han klart og tydelig fortalte at han var inne på (dengang) vår skype ja og leste hva vi skrev, samt han satt med info kun du og (dengang) vamp viste om
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

Men for all del, jeg tok mitt valg dengang, når den infoen endelig sank inn.
Ikke noe sure miner den dag i dag av den grunn fra min side
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
koser meg eg, selv om vi taper så det skriker
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser1350

Guest
Om det i det hele tatt faktisk stemmer, så var det ikke meg.
Nå har du selv fått kopi av bildene som ble tatt av dette da. (var jo greit å dokumentere grunnen opp og ned i mente, slik at det ikke var noen tvil.)
Har all dokumentasjon fremdeles - er du glemsk, eller hva?
Så ut fra det blir det noe merkelig med: "om, det i det hele tatt faktisk stemmer" - ikke mye troverdig det der
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

Lot være å deffe den byen, prøver du å være litt provoserende kanskje? Om du ikke har lagt merke til det er ikke jeg den som bruker mest tid her inne, uansett så skal det sies at jeg har blitt fortalt at jeg ikke har et liv.

Angående det med byen som ble tatt i går morges, ble ikke nevnt for å provosere, men for å finne ut hvem som er hvem - Drake50 spiller jo ikke lenger
smiley_emoticons_confusednew.gif

Vampg er jo en Danske, skriver dårlig dansk men likevel da - begynner å se en trend her.
e52d4434-2a09-40d5-ac02-ee371cd7ef24.gif

Men men... og hvis dine øre henger ned, kan du ta dem å vifte med
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif

Namaste
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

DeletedUser1350

Guest
"Det Ryktes" at Foxxen som "lyn fra klar himmel" i dag kjente hun var stormforelsket
smiley_emoticons_blush-reloaded6.gif
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif

Wow... for et sykt kick....
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser1350

Guest
"Det ryktes" at en skole i Bergen er spesielt engasjert for tiden.
Utrolig takknemlig over å få være en del av dette. (offentlig info vi har lov til å dele)
https://www.ba.no/nyhet/ytrebygda/sykdom/kronerulling-for-kevin/s/5-8-941172
eller:
upload_2018-12-10_19-45-4.png



På få dager har klassevenner samlet inn tusenvis av flasker og kroner for å hjelpe kreftsyke Kevin (8) og hans familie.

Det ringer inn, og små føtter dundrer gjennom oppgangen på det gule, gamle skolebygget på Liland. I døren møter kontaktlærer i 3B, Ingunn Vatshelle Bratberg, som håndhilser på hver og en før de setter seg ned. Samtidig overleveres brødposer og konvolutter som inneholder alt fra kronestykker til 500-lapper.

Pengene kommer fra flaskepant, og skal til klassens kreftsyke medelev og hans familie. I dag, og helt siden januar, har pulten til Kevin Politico Eng stort sett stått tom.

– En krone, to kroner, tre kroner, begynner klassen å telle høyt. Tallet ender på 3400 kroner. Siden innsamlingen på nettsiden «Spleis» startet for fire dager siden, har nærmere 300 givere gitt over 60.000 kroner til formålet. Beløpet fra flaskepant er 15.660 kroner, og på tirsdag dumpet 8.432 kroner i fanget til læreren.

– Jeg var målløs første time, jeg var så overveldet. Vi trodde vel ikke det skulle bli så stort, sier hun til BA, og legger til at innsamlingen er god undervisning i matematikk og ikke minst gir verdifull erfaring med det å gjøre noe for andre.

Foreldre står i bresjen
Det var i julen i fjor at da 7 år gamle Kevin ble slapp og trøtt, og Linie Politico Eng og Philip Eng tok sønnen med til legen. Blodprøvene viste den sjeldne diagnosen Myelodysplastisk syndrom, en alvorlig form for benmargskreft.

upload_2018-12-10_19-45-4.png

Kevin Politico Eng er rammet av den alvorlige benmargssykdommen Myelodysplastisk syndrom. Foto: Privat

For familien kom sjokkbeskjeden på toppen av en vanskelig økonomisk situasjon. Foreldrene deler med BA hvordan de har hatt stor gjeld og lite inntekt siden de kom fra Filippinene i fjor sommer. Mor Linie måtte si ifra seg sin nye jobb på Haraldsplass, som hun fikk like før Kevin ble syk.

Foreldregruppen tilknyttet skoleklassene til Kevin og broren gikk sammen for å hjelpe, og satt i gang innsamlingen. Pengene går i sin helhet til familien, opplyser Lars-Morten Tveit. Han er pappa til William i Kevins klasse, og administrerer «spleisen.»

Læreren er imponert
Klassen er godt informert om Kevins sykdom og familiens situasjon. Kontaktlærer Ingunn sier at det oppleves heftig både på vegne av familien og klassen. At en venn er syk og borte fra skolehverdagen, har skapt engstelse. Derfor mener hun det er det viktig å snakke om det, være åpen og støtte når elever og foreldre vil hjelpe til.

– Elevene har vist imponerende mye omsorg og refleksjon, sier hun.

– Det er dumt og kjedelig for oss at han ikke er her. Og det er nok kjedelig for han også, sier medelev Leah Kartveit Karlsen.

upload_2018-12-10_19-45-4.png

Kontaktlærer i 3B på Liland skole, Ingunn Vatshelle Bratberg har startet denne ukens skoledager med å telle pantepenger. Foto: Arne Ristesund

– Vi rakk ikke å gjøre så mye gøy før Kevin ble syk, sier William Tveit-Eriksen, og forteller at klassen lærer mye om sykdom, kroppen, blod og celler.

Ideen om å samle flasker startet hos medelev Magnus Sydnes Brunvold og moren hans.

Magnus forteller ivrig om to fulle personbiler med flasker, etter han og moren hentet poser fra et rom fullt av pant. Jens Kristian Flesland Martinsen forteller at han og familien har pantet flasker fra seks boss-sekker.

– Vi gjør det for å hjelpe. Det er viktig å hjelpe folk, påpeker Jonathan Borge Andersen.

Veien videre for Kevin
For to uker siden fikk Kevin komme hjem fra sykehuset. Han er halvveis isolert på grunn av sitt dårlige immunforsvar, og er til behandling to ganger i uken på Haukeland, og månedlig på Rikshospitalet. Av og til får han hjemmeundervisning. Enda kjekkere er det når en klassevenn er med.

– Kevin kan ikke ha så mye besøk. Han er en sosial og aktiv gutt, og savner klassevennene sine veldig mye. Gjennom roboten AV1 kan Kevin heldigvis følge med og snakke med kameratene, forteller pappa Philip.

Mor og far har begge donert beinmarg, men bare Linies fungerte. I forrige uke fikk de imidlertid vite at beinmargen har stoppet å produsere blodceller.

– Kevin er dermed fortsatt i en kritisk og uavklart situasjon, vi venter veldig spent på neste ukes beinmargsprøver.

Familien vurderer hva Kevin kan delta på. Med roboten «AV1» får han likevel ta del i bursdager, utflukter og overnattinger.

(Fortsetter under bildet)

upload_2018-12-10_19-45-4.png

Når Kevin ikke får hjemmeundervisning, kan han følge med på det som skjer i klasserommet gjennom roboten «AV1.» Foto: Arne Ristesund

Familien er målløse
Om engasjementet og gaven de får, sier Kevins pappa:

– Vi er helt målløs. Vi får nesten ikke sove om nettene. Vi hadde aldri forventet så stor hjelp. Vi har ingen familie her, og vi har ikke vært her lenge. Vi er veldig berørt og takknemlig, sier han og takker for støtten fra venner, Haukeland og naboer.

– Det gir mye glede og håp. Vi har vært veldig uheldig med at Kevin ble rammet av sykdommen, men heldig med de gode folkene rundt oss, sier faren.

Kevins far sier at sønnen er glad for at så mange vil hjelpe.

– Vi har ennå ikke fått sjanse til å møte dem personlig og takke. Vi vil gjerne si at dette er stort og at vi er dypt berørt.

På spørsmål om klassen vil si noe til Kevin, svarer Eleah Sleire Håvardstun:

– Vi savner han, og gleder oss til han kommer tilbake.

– Vi håper han blir snart frisk igjen, legger Julie Skorve til.

Innsamlingen fortsetter til julaften. 18. desember arrangeres støttekonsert i Ytrebygda kirke, hvor Ragnhild Grov Nilsen står i bresjen.

Edit: Det ryktes at Tv2 også kommer til å komme på besøk dit.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser823

Guest
Nå har du selv fått kopi av bildene som ble tatt av dette da. (var jo greit å dokumentere grunnen opp og ned i mente, slik at det ikke var noen tvil.)
Har all dokumentasjon fremdeles - er du glemsk, eller hva?
Hvorfor har det noe å si at jeg har fått bildene? Informasjonen stemmer uansett ikke.
 
Topp