Ryktebørs

DeletedUser823

Guest
På hver eneste server dukker det opp spillere, som har nytt nick, både gamle travere og ikke fult så gamle spillere
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
Og hvordan har du spilt med Jamson?
 

DeletedUser1350

Guest
"Det ryktes" at når jeg har svart litt på dette noen lurer på, så har jeg gått i et slags forsvarsmodus, da er det ingen mening i å si mer om det.
"Det ryktes" at jeg ALDRI har spilt med en Drake50 før, så for meg var han helt ny (med flere nye, er fremdeles noen gamle travere igjen), så er nok noen år siden jeg har spilt grepo no.
smiley_emoticons_cyclops.gif

"Det ryktes" at noen ukentlig er på angrepsfronten/ i angrepsmodus, enten det er på forum eller på pm osv
smiley_emoticons_cyclops.gif
 

DeletedUser1350

Guest
[
Ryktes at vi spilte sammen her på knossos.

Ryktes at du ikke svarte.
"Det ryktes" at jeg ALDRI har spilt med en Drake50 før, så for meg var han helt ny

Når jeg begynte opp igjen på no i sept (etter gud vet hvor mange år), var du ny for meg som spiller her på Knossos, var gjerne ikke så lett å forstå.
"Det ryktes" at du ikke har noe med hvem og hvor jeg har spilt før med div spillere, så det er noe som ikke angår deg det.
Det som angår deg, er påstander om andre spillere på Knossos som ikke er helt sannferdige.
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

"Det ryktes" at å lære seg å temme nysgjerrigheten, kan være med på å oppøver andre gode egenskaper også.
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser823

Guest
"Det ryktes" at du ikke har noe med hvem og hvor jeg har spilt før med div spillere, så det er noe som ikke angår deg det.
Det at du kjenner jamson og det at du er ninab, det er to ting som hører sammen. At du er ninab har noe å si for meg. ;)
 

DeletedUser1284

Guest
Om hun så skulle være ninab, ja, så er det en god grunn til å ikke utgi seg for å være hun;)
 

DeletedUser1350

Guest
Det ryktes at jeg vet godt nok at det er omvendt. ;)
"Det ryktes" at helt siden jeg ikke ønsket å spille med deg pga noe mellom deg og Samuraien, så har du vært som "besatt" på å fortelle til hver og enkelt at jeg er Ninab. Har fått ganske mange meldinger på akkurat det fra en del spillere. Har også fått kopi av at du har fremlagt falsk dokumentasjon, fra din skypen tilbake til den tiden du spilte med Ninab, og fortalt lettlurte spillere at det var meg.
De med litt mellom ørene ber gjerne om dato på slik dokumentasjon også, litt vanskeligere å forfalske vil jeg anta.
smiley_emoticons_cyclops.gif

"Og hvis nesa de er lang, kan du bruke den som fiskestang"
4.gif
 

DeletedUser823

Guest
"Det ryktes" at helt siden jeg ikke ønsket å spille med deg pga noe mellom deg og Samuraien, så har du vært som "besatt" på å fortelle til hver og enkelt at jeg er Ninab. Har fått ganske mange meldinger på akkurat det fra en del spillere. Har også fått kopi av at du har fremlagt falsk dokumentasjon, fra din skypen tilbake til den tiden du spilte med Ninab, og fortalt lettlurte spillere at det var meg.
Hva slags forfalsket dokumentasjon er det snakk om?

Har heller ikke gått ut med at du var ninab før jeg skrev det tidligere. Var heller ikke jeg som tenkte det først, men heller jeg som fikk pm om noen som tenkte du var ninab.
 

DeletedUser1350

Guest
Å hvis nesa di er lang, kan du bruke den som fiskestang..... tra la la :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser823

Guest
Ryktes at du ikke kan be meg presentere noe uten å si hva det er. Det er skikkelig tullete.
 

DeletedUser1350

Guest
Ryktes at du ikke kan be meg presentere noe uten å si hva det er. Det er skikkelig tullete.
Jeg har ikke bedt deg presentere noe på forumet, jeg har bare poengtert noe som gjelder å ha noe mellom ørene.
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif

Du er 18 år og en skorpion, forklarer alt.
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
Du ønsker sikkert en debatt ( du er jo rimelig konfliktorientert), ta den med noen som har lyst, og som ønsker å høre på skorpion tull, hold meg utenfor fantasiene dine.
ShadowMaster tror på alt du sier, så kan jo begynne der
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
Skål
smiley_emoticons_saufen.gif
 

DeletedUser823

Guest
De med litt mellom ørene ber gjerne om dato på slik dokumentasjon også, litt vanskeligere å forfalske vil jeg anta.
Du mangler altså noe mellom ørene?

Det med stjernetegn er også ulikt. Noen steder står det jeg er jomfruen, noen steder er jeg vekten og der du leser er jeg skorpionen.
 
Topp