Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Og der er du i gang igjen.

Siden temae puttet en mynt på deg kan du få en ny anledning til å svare på dette:
Her var han nå "smart" nok til å legge ut prnt screen av propagandaen sin på heraks ryktebørs, så er bare å gå tilbake å se for de som er interessert.

Hva slags svar fikk du da du spurte deg selv hvordan jeg kunne vite nøyaktig hvemfra du fikk dette, uten at det ble sagt? Sånn apropos propaganda.
Du "glemte" det visst sist.
 

DeletedUser823

Guest
"Det ryktes" at det er gøyere på DK (mer jevnt og mer spennende)
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
Det ryktes at dette kan vel ikke en helt ny spiller til grepolis vite?
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
 

bytting

Well-Known Member
Trenger ikke bryte regler for å få deg og barbara til å fremstå som idioter. Holder med å presentere sannheten.
 

bytting

Well-Known Member
Sannheten
smiley_emoticons_biggrin.gif
Da bør du kanskje få litt bedre frem at du taper
smiley_emoticons_candle.gif
Nok en gang. Vasse i usakligheter når du driter deg ut i et ordskifte.

Du får svare på det jeg spurte deg om(https://no.forum.grepolis.com/index.php?threads/ryktebørs.1821/page-71#post-27161) i tilfelle du vil hente deg inn igjen.

Tips til deg: ikke bland meg inn i ting på en bisarr måte umotivert og forvent annet enn at jeg svarer. Spesielt når du er så naken ifht evne til motsvar som du er.
 

DeletedUser1284

Guest
Jeg er bare ute etter et motsvar. Har funnet ut at det er en sammenheng mellom antall bytting-innlegg og nedgangen for allyen hans
smiley_emoticons_cuinlove.gif
Kan godt være feil, jeg spekulerer bare, men har vert slik de siste 6 serverene
smiley_emoticons_panik4.gif
 

DeletedUser1284

Guest
Gratulerer med nok et tap
smiley_emoticons_biggrin.gif


Huff, kanskje litt farlig å ta seieren på forskudd
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

bytting

Well-Known Member
Fint at du bekrefter din manglende evne til å delta i et ordskifte på et saklig nivå.

Du får be Barbara sette seg i kontorstolen og prdusere noen nye løgner, få litt frisk pust i det Salieriopplegget ditt. Du virker veldig tom for tida.
 

DeletedUser1284

Guest
Jaja, du får fortsette å ødelegge for allyen din. Virker som at du trives mest med det
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

bytting

Well-Known Member
Jaja, du får fortsette å ødelegge for allyen din. Virker som at du trives mest med det
smiley_emoticons_biggrin.gif
Som sagt før. At det sitter en liten håndfull inne hos dere med krenkavesten på og lar seg miste besinnelsen fordi de ikke tåler at jeg er ærlig sier ikke noe om meg, det sier noe om dere. At dere sitter og angriper på nettene pga at jeg er ærlig bekrefter nå mest hvor godt det jeg sier treffer, er ikke akkurat jeg som fremstår som en taper ifht det der, for å si det sånn.

Jeg er bare ute etter et motsvar. Har funnet ut at det er en sammenheng mellom antall bytting-innlegg og nedgangen for allyen hans
smiley_emoticons_cuinlove.gif
Kan godt være feil, jeg spekulerer bare, men har vert slik de siste 6 serverene
smiley_emoticons_panik4.gif
Den tiltroen du har til "på seg selv kjenner man andre"-metodikken anbefales du å rekalibrere en del. Det er ikke jeg som sitter og veiver igang hatkampanjer når en føler seg ydmyket på ranken. Den smålige og patetiske tankegangen som ligger til grunn for slikt er du forholdvis alene om, så hjelper lite å analysere meg eller så veldig mange andre med den som utgangspunkt. Med mulig unntak av ekkokammeret og paradise hotel.
 

bytting

Well-Known Member
Nei, men om ikke så bekrefter du jo bare at du stakk innom for å si at du ikke hadde noe å si da. Skjønner du ikke såpass.
 
Topp