Ryktebørs

DeletedUser343

Guest
smiley_emoticons_candle.gif
 

bytting

Well-Known Member
Jeg har ikke sendt nogen angreb om natten...?
jo

Hvis du tænker på illusionerne,
Tenkte ikke på illusjonene nei. Var vel ingen som merket noe fra eller til forskjell av de blant alle andre nattangrepene.

så var det ok å send det tidligere efter din mening.
Det har jeg aldri sagt.

Gælder det også for mig?
Vet du best selv.
 
Sist redigert:

bytting

Well-Known Member
Ja ville vært dumt å finne på løgner som deg og halvguden tidligere på denne serveren
smiley_emoticons_biggrin.gif
Å spre løgner er vel mer din spesialitet. #hatkampanje
Greier å holde meg for god til det, har noe som heter integritet(du får Google det). Halvguden får svare for seg selv, bla siden jeg ikke vet hva det er snakk om.
 

bytting

Well-Known Member
Vil, etter å ha lest innleggene bytting har postet her de siste timene, gjennopta mitt forslag om å bytte navn på ryktis til saltbørsen
smiley_emoticons_kaffee2.gif
Etter å ha lest innlegget ditt får man fastslå at du har tatt samme "logikk-kurs" som gullpis. Foreslår dere får en egen fane - "vi som fortsatt resonnerer som om vi er i 5 klasse"
 

bytting

Well-Known Member
"Action speaks louder then words" :)
Handling sier mer enn ord, sant det.

Den hatkampanjen din sier alt om hva slags støpning karakteren din er av.

De systemetiske nattangrep ene du og crewet har introdusert sier alt om din manglende respekt for folk og din manglende selvtillit(i spillet)
 

DeletedUser1284

Guest
Er å anbefale å ta byer fra bytting. Underholdningsverdien er dobbelt så stor. Sur både ingame og på forumet
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

bytting

Well-Known Member
Er å anbefale å ta byer fra bytting. Underholdningsverdien er dobbelt så stor. Sur både ingame og på forumet
smiley_emoticons_biggrin.gif
Hvor er jeg sur ingame?

Tror forøvrig ikke du behøver å projisere det følelsesstyrte opplegget ditt på meg.


Jeg har nå alltid vært underholdende på ryktiss. Festlig å se deg kollapse fullstendig når det introduseres saklighet i et ordskifte, sikkert flere enn jeg som har funnet det underholdende.
 

DeletedUser1353

Guest
Etter å ha lest innlegget ditt får man fastslå at du har tatt samme "logikk-kurs" som gullpis. Foreslår dere får en egen fane - "vi som fortsatt resonnerer som om vi er i 5 klasse"

hmmmm
smiley_emoticons_confusednew.gif


ville ikke kalt det 5. klasse resonnering akkurat, men kan gå gjennom ressoneringen slik at du også kan skjønne den.

Min resonnering var som følger: Bytting ble veldig sur over noe veldig lite: å miste to byer til "nooben" korku

Dermed var bytting salty. (Salty: The act of being upset, angry, or bitter as result of being made fun of or embarassed.) undertrykker her "embarassed", å bli ydmyket, ettersom han ble rundspilt av den middelmådige gulpis for x'ende gang.

Kom så på mitt tidligere forslag om å bytte navnet på ryktebørsen til saltbørsen (en pun, vet ikke om du har hørt om det?), og synes det var en artig måte å calle deg ut for å være salty. Du synes vel åpenbart ikke dette etter som din respons var som du alltid responderer når du ikke vet hva du skal svare: "du er dummere enn meg, derfor er alt du sier urelevant og feil".


Og synes det alltid er like morsomt å høre bytting snakke om ekkokammeret i de utrolige, når alt dere gjør i aftermath er å synes synd på dere selv. Hvis grepolis hadde handlet om hvem som syter mest, så hadde dere vunnet desidert, men det er ikke det grepolis handler om og det forklarer vel godt hvorfor dere ligger på andreplass in game, og ikke første.
smiley_emoticons_kaffee2.gif


(vil også påpeke at jeg synes det var utrolig morsomt at du kalte korku salieri tidligere. Det var jo veldig passende ettersom han "stjal" Elisabeth von württemberg fra mozart 2(!!) ganger, som matcher perfekt med antall byer du mistet til korku i går
smiley_emoticons_headstand.gif
)
 

bytting

Well-Known Member
ville ikke kalt det 5. klasse resonnering akkurat, men kan gå gjennom ressoneringen slik at du også kan skjønne den.

Min resonnering var som følger: Bytting ble veldig sur over noe veldig lite: å miste to byer til "nooben" korku
Var vel nettopp den resonneringen jeg referte til. Leste du ikke det jeg skrev om "gulpis-logikk"?

Og synes det alltid er like morsomt å høre bytting snakke om ekkokammeret i de utrolige,
Vet du hva et ekkokammer er, sånn btw?

som du alltid responderer når du ikke vet hva du skal svare: "du er dummere enn meg, derfor er alt du sier urelevant og feil".
Kommer som sagt ikke til å beklage at jeg er smartere enn dere. Kommer ikke til å slå meg i hodet med en hammer for at denne diskursen skal bli mer jevnbyrdig. Jeg er ikke kommunist.

syt? Hvem hva hvor? Er vel alltid noen som syter uansett sammenheng, så da får du substansiere litt mer hva du betrakter som syt.

Om det er det med nattangrep du mener er syt så får du skrive et lite kort essay som leder til en konklusjon om at systematiske nattangrep er uproblematisk, og at å introdusere et konsept om å basere spillet sitt på å vekke folk om nettene ikke er usunt og ikke en hemsko for videre vitale servere på opprør.no.

Om det er det med hatkampanjer du mener er syt så ser jeg frem til å lese din apologi for å sitte å spre løgner om folk, med bittervesten på, som et krydder i spillet.

osv osv

(vil også påpeke at jeg synes det var utrolig morsomt at du kalte korku salieri tidligere. Det var jo veldig passende ettersom han "stjal" Elisabeth von württemberg fra mozart 2(!!) ganger, som matcher perfekt med antall byer du mistet til korku i går
smiley_emoticons_headstand.gif
)
Hvis du mener det er passende så bekrefter du jo at Gulpiss er en Salieri. Gratulerer lizzm. Om du drive research for å finne noe å ta meg på så burde du kanskje holde tunga litt mer rett i munnen lizzm.
 

DeletedUser823

Guest
Festlig å se deg kollapse fullstendig når det introduseres saklighet i et ordskifte, sikkert flere enn jeg som har funnet det underholdende.
Det er nå akkurat det du driver på med når jeg stiller deg spørsmål. Du unnlater deg å svare, eller sier at jeg driver å troller. Jeg synes det blir helt feil at du skal klage på noe sånt, når jeg stiller deg spørsmål uten at du klarer å svare..
 

DeletedUser823

Guest
systematiske nattangrep
Du klarer ikke å fortelle meg selv hvem som har drevet på dette.. Likevel er det ikke syting? Klager over systematiske nattangrep, men klarer faktisk ikke å fortelle hvem som har drevet på med, slik at det kan stoppes?
 

bytting

Well-Known Member
Det er nå akkurat det du driver på med når jeg stiller deg spørsmål. Du unnlater deg å svare, eller sier at jeg driver å troller. Jeg synes det blir helt feil at du skal klage på noe sånt, når jeg stiller deg spørsmål uten at du klarer å svare..
Ja, jeg antar at du troller når spørsmålet er så hinsides utenfor all sunn fornuft. Er ikke noen Sascha Baron-Cohen-film dette.
 
Topp