Ryktebørs

DeletedUser760

Guest
Hvor mye har din bruker steget de siste ukene?
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
Men så driver ikke jeg å tar credit for en bruker jeg har overtatt heller da :) Er latterlig å ta æren for noe man ikke har gjort selv.
 

bytting

Well-Known Member
Må være slitsom å bli overkjørt gang på gang ja:)
Synes mest det er festlig å observere hvor tydelig butthurt du fortsatt er for å bli kalt middelmådig. Ting har vel en tendens til å svi litt ekstra når man vet det er sant.

Apropos, kan oppdatere om noe skulle endre seg.
 

DeletedUser1284

Guest
Bytting, tror nok selv de du spiller med har mista trua på det du sier:D
 

bytting

Well-Known Member
De jeg spiller med observerer vel det samme som meg, ser det ut som.

Er jo nesten litt komisk da. Ga deg et tips på heraklion, etter du ble så butthurt over at det ble påpekt at du er en middelmådighet, om at hvis du ville bli sett på som noe annet middelmådig så fikk du komme inn på en senere server og spille med en finesse som vitnet om noe annet.
Vel, den senere serveren er tydeligvis ikke knossos. Virker jo nærmest som du har gått inn for å bekrefte at du er middelmådig. Innhenting av gullgrossister, melking av event, og så da, et nybrottsverk kun nidinger kunne drømt opp: å bruke som grunnstein i en allianses strategi; systematisk nattangrep. Noe finesse må man se langt etter.

Det er visst det som viser spennvidden i hva du har å by på: nattangrep og hatkampanjer.

Du kunne liksågodt tatovert inn Salieri i panna.
 
Sist redigert:

DeletedUser1284

Guest
Får fortsette å erobre byer som middelmådig da, så svir nok tapene enda mer:D Du har spilt 8 år på grepo, og fremdeles en lekestue:)
 

bytting

Well-Known Member
Har spilt 7 år.

Gratulerer, ingenting av det du sier forholder seg til det jeg sa. Får legge det til lista da over hva du har å by på: God dag, mann. Økseskaft - argumentasjon.
 

bytting

Well-Known Member
Der var vi tilbake på den. Visses sjalusi mot dem som er smartere enn en. Er jo ikke bare meg dere lar det irritere dere grenseløst at jeg er smartere enn dere. Dere blir jo like trigga av at Ali G og halvguden, bla, besitter mer intelligens enn dere.

P.S. Tror du glemte å klage på fremmedord du ikke forstår. Mulig den sida er mistet ut av pensumet ditt, idk.
 

DeletedUser1284

Guest
smiley_emoticons_biggrin.gif


Fortsett å mist byer du bytting, det er du god til
smiley_emoticons_biggrin.gif


Å time fm er vell det mest imponerende du har gjort denne serveren
smiley_emoticons_baby_taptap.gif
 

bytting

Well-Known Member
Ikke mer som skulle til før du ble butthurt igjen...

Du får slå på en episode Paradise Hotel for å opp humøret igjen.
 
Topp