Ryktebørs

DeletedUser1284

Guest
har du hørt om spillere som gjør noe utenfor grepolis
Tror nok han har hørt om det selv ja. Han er en av de verste: lat og lite dedikert
smiley_emoticons_biggrin.gif
Må ofte piskes vekk fra øl og kos
smiley_emoticons_saufen.gif


det er vanskelig å definere hva som gjør en god
Ikke nødvendigvis så vanskelig, men er nok en del faktorer som må beregnes. Offervilje, timing-skillz, klare å balansere mye off samtidig som at opprør ikke renner inn osv. Man ser fort hvem som er god, og hvem som er mindre god ;-)

Men det er for enkelt og gå på plasseringen xD
Er ofte en fin indikasjon på, men lyver også i visse tilfeller ja ;-) Den kan indikere at en spiller erobrer mange byer og innhenter mye kp (noe jeg vil si er den største egenskapen til en god spiller).
 

DeletedUser1350

Guest
"Det ryktes" at det blir feil å si "en god spiller" for "en god spiller" må også ha et godt team, uten et godt team ryktes det at det ikke fungerer
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 

DeletedUser1142

Guest
Det er bedre å jobbe seg til 22. plass enn å hoppe inn på en 1. plass ;)
Jeg har ikke kæmpet mig til førstepladsen, men kæmpet for at holde den.
smiley_emoticons_baby_taptap.gif


Foresten, har du hørt om spillere som gjør noe utenfor grepolis også? som ikke bruker like mye tid som andre?
Tror nok han har hørt om det selv ja. Han er en av de verste: lat og lite dedikert
smiley_emoticons_biggrin.gif
Må ofte piskes vekk fra øl og kos
smiley_emoticons_saufen.gif
Har hørt at nogen også har noget uden for grepolis, og jeg er en af dem.
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
smiley_emoticons_daumendreh2.gif



Am ved 90% sikkert hvem jeg er.
 

DeletedUser1353

Guest
Ryktes at det er lett å anklage noen for at de ikke har noe liv når man går tom for unskyldninger for at man taper
 

bytting

Well-Known Member
For å digrere ørlite - ett tips fra onkel bytting: alltid, om man ikke har gått på Petter Solbergs engelskskole, bruk engelsk på gugel trænsleit. De bruker engelsk som et lingua franca, godt og vel. Blir bedre resultater enn selv på like språk som norsk/svensk/dansk.

Dog, her vel problemet heller at noen glemte å bruke gugel trænsleit på et ord man regnet for enkelt.
 
Sist redigert:

DeletedUser1350

Guest
"Der ryktes" at dere på dansk er "Dine"
smiley_emoticons_freu-dance.gif
men jeg er ikke dansk, så fuglene vet
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser1347

Guest
KJØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØR
 

DeletedUser760

Guest
Jeg har ikke kæmpet mig til førstepladsen, men kæmpet for at holde den.
smiley_emoticons_baby_taptap.gif
Den brukeren har vel steget med sånn 10% siden du overtok den for 2 uker siden. Men jeg skjønner at det blir vanskelig å fokusere på grepolis når man i tillegg må sitte med ordboka for å oversette hvert eneste ord man skal formidle :oops:
 

DeletedUser1142

Guest
Det rygtes at du ved ikke hvornår jeg overtog brugeren.
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif


Jeg var den der, tabte 013 byen til dig. Har haft brugeren i i lang tid nu.
 
Topp