Ryktebørs

Fabi2

Active Member
Det ryktes at dere mister byer av egen inaktivitet heller enn at noen gir dere kamp. :(
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at dere mister byer av egen inaktivitet heller enn at noen gir dere kamp. :(
Ryktes at ettersom du ikke vet hva som stod i de byene som ble tatt så vet du ikke helt hva du snakker om. :/

Ryktes også at ettersom at jeg har ks inne i en by så tror jeg det går dårlig med grunnleggingen. :/

http://prntscr.com/lggkyn
 

DeletedUser1342

Guest
ryktes en aldri så liten massepakting for å ta oss ja xD Bare synd for dem
smiley_emoticons_viking.gif
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
at drake har så mange fs
 

Fabi2

Active Member
Det ryktes at drake50 skrev noe feil i forrige innlegg. o_O

Det ryktes at jeg aldri har fulgt med på Juktas. :)
Ryktet sier: Dersom du mener jeg er en dårlig spiller, er det et lavmål å ta til ordet etter hvert eneste innlegg jeg skriver, uansett om det omhandler deg eller ei. :eek:
 

DeletedUser823

Guest
Det kan så være, men hadde dere vært aktive hadde dem ikke fått inn det KSet i første omgang. :p
Det ryktes at et ks på 8min har du ikke alltid tid til å stoppe.

Det ryktes også at du aldri er aktiv fabi, etter dine egne ord her. :)
 

Fabi2

Active Member
Det ryktes at mye sies i rykter, både sannhet, løyn og deler av begge. Ryktes at jeg ikke sier bare sannhet her på ryktis, slik jeg kan tolke dine rykter til å fatte.
Ryktes at jeg aldri har kalt meg aktiv selv, sålangt jeg kan huske. Mulig du har rett der, etter hva jeg tror er din definisjon av "aktiv". Bortsett fra at det er åpenbart at jeg har vært aktiv. Alle spillere på grepolis har vært aktiv en eller annen gang, du selv også. Aktiv i den forstand at man er pålogget. :p
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at du skrev at vi var inaktive og derfor ks kom inn, men om en slipper inn et ks på 8 min, men sier ifra før så er man inaktiv i følge din definisjon. Dermed er du altså alltid inaktiv ettersom at mye lengre angrep enn 8min treffer deg når du ikke er pålogget.
 

Fabi2

Active Member
Ryktes at jeg ikke har uttalt meg om hvordan jeg definerer det å være aktiv. :p
Ryktes også at jeg tolker ditt rykte som om du er fordomsfull, generaliserende, statisk i tankegang og føler deg truffet av kritikken min. :D
 

DeletedUser1353

Guest
Ryktes at spillere som flykter til utkanten kanskje ikke bør snakke for høyt på ryktis, spesielt når vedkommende er mer aktiv på ryktis enn in game.
 

DeletedUser823

Guest
hadde dere vært aktive hadde dem ikke fått inn det KSet
Det ryktes at om en person får et angrep på 8 min, og kommer på etter 6 min er inaktiv, så vet ikke jeg hva du selv er fabi.

Det ryktes at du mente det var inaktivitet, og dermed så er du selv aldri aktiv (på noen servere). Ryktes at om jeg husker rett så fikk du litt press på deg her, for så å løpe ut til h23.
 

Fabi2

Active Member
Ryktes at du ikke fikk med deg hvorfor jeg slutta på Juktas. Det var ikke ditt spill sin fortjeneste. Dessverre Drake50 :)
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at eneste måten jeg kunne vite hvorfor du sluttet på juktas hadde vært om jeg hadde en spion hos dere. Jeg har personlig ikke peiling på hvorfor du sluttet, men det jeg vet er at du fikk litt press på deg og plutselig var du ia.
 

DeletedUser823

Guest
Ryktes at det var et par forsøk på byen din, som ikke akkurat ble reddet av deg. Ble ia rett etter det ble gjort 1-3 forsøk på deg.

Ryktes nå uansett at du spilte litt, ble ia og løp til h23.
 

Fabi2

Active Member
Ryktes at det heller hadde med IRL å gjøre. :) Noe som ikke har noe her å gjøre.
Men godt du lager fine rykter så vi holder det gående her på ryktis. Men ryktes du snart må fortsette monologen din eller fortsette med dine venner her. :oops:
 
Topp