Ryktebørs

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at når alt annet slår feil.. Kopier andre.
smiley_emoticons_baby_junge2.gif
 

DeletedUser823

Guest
Ryktes at når det ikke funker å kopiere andre, så går du tilbake til å si det samme igjen.
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
 

DeletedUser823

Guest
Hva er det du mener jeg driver å syter sånn på?
smiley_emoticons_confusednew.gif


Og hva er det dette budskapet er? Det kan umulig være skrevet her på denne ryktebørsen.
 

Fabi2

Active Member
Ryktes det at noen tar rykter bokstavelig? Ryktes at jeg gjør Drake50 forvirret? :oops:

Ryktet sier: Dersom du mener jeg er en dårlig spiller, er det et lavmål å ta til ordet etter hvert eneste innlegg jeg skriver, uansett om det omhandler deg eller ei. :eek:
 

DeletedUser823

Guest
Det at jeg mener du er en dårlig spiller var dine ord og ikke mine. :)

Jeg kalte deg en "stor"spiller.
 

Fabi2

Active Member
Det ryktes at jeg lurer på hva du har opprettet her på serveren utenom å stikke bort, og muligens bli første "store" spiller til å bli ia?
Er bare et rykte. :) Ryktes at det er meget med rykter på ryktis. Et rykte stemmer ikke nødvendigvis. :D
 

DeletedUser823

Guest
Er bare et rykte. :) Ryktes at det er meget med rykter på ryktis. Et rykte stemmer ikke nødvendigvis. :D
Jeg forstod ikke hva du snakket om, ikke det at du valgte å utdype det noe. Får jeg bare sitte her uten å vite hva du babler om jeg da.
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

DeletedUser823

Guest
Ryktes at du ikke gjør meg forvirret, det er ikke helt riktig. Jeg forstår ikke hva dette budskapet ditt skal være. Ettersom at du nekter å forklare noe så fortsetter det bare å være slik. Jeg er ikke desorientert. ;)
 

Fabi2

Active Member
Jeg nekter ikke for noe. :) Lager bare masse rykter hvor du selv må bedømme i hvilken grad de sier sannhet eller ei.
Ryktes at det er stille på de fleste forum, bortsett fra hvor det spilles sanger.o_O
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at h23 snart får seg noen flere spillere.
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif
 

Fabi2

Active Member
Ryktes at du skal få en varm velkomst, drake50. :)
Ryktes at drake50 kommer, og jeg har provosert frem nok en "seier". Når man bruker opp andres byplasser til unyttige byer når man er inaktiv og har slutta. :D
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at du ikke har provosert frem noe, har tenkt lenge på å dra dit for å få noen statiske byer. Har bare ventet på at du skulle bygge de opp, samt at det er fint å ikke ha 30% moral.
smiley_emoticons_oh-no2.gif

Det ryktes at det ikke er snakk om byplasser, men byplass.
Det ryktes at byene kan bli brukt som statisk støtte til andre viktige byer, så det at byene er unyttige stemmer vel ikke?
 

Fabi2

Active Member
Ryktes at DU ikke trenger statisk når Juktas vel er død uansett. :rolleyes:
Dersom ryktet stemmer, så jo, dem er ubrukelig når dere kommer til VU. :p
Spesielt med hva jeg har forsket og bygget for deg. ;)
 

DeletedUser823

Guest
Ryktes at DU ikke trenger statisk når Juktas vel er død uansett. :rolleyes:
Dersom ryktet stemmer, så jo, dem er ubrukelig når dere kommer til VU. :p
Spesielt med hva jeg har forsket og bygget for deg. ;)
Det ryktes at du lett kan bygge om.

Det ryktes at du ikke følger med, for serveren er vel ikke helt død? Vi mister nå byer.
 
Topp