Ryktebørs

DeletedUser1350

Guest
Det ryktes at stra2 og fabi2 burde ta en titt innom denne siden https://wiki.no.grepolis.com/wiki/Lederguide
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
smiley_emoticons_kolobok-sanduhr.gif

Finnes det noe slikt for vanlige spillere også, slik at man raskt kan lese seg opp på gamet?
 

DeletedUser1342

Guest
Usikker på om det finnes en guide, men de største spillerene har som regel noe liggende. (altså smarte måter å bygge byer på, hva du skal ha i de ulike byene osv.)

Er det noe du lurer på, er det et godt råd å spørre litt rundt. Får ofte konkrete svar på det du lurer på:)
 

DeletedUser1350

Guest
Usikker på om det finnes en guide, men de største spillerene har som regel noe liggende. (altså smarte måter å bygge byer på, hva du skal ha i de ulike byene osv.)

Er det noe du lurer på, er det et godt råd å spørre litt rundt. Får ofte konkrete svar på det du lurer på:)

Tusen takk for tilbakemeldingen, var en super ålreit spiller som sendte med link til en wiki side, slik at jeg kan lese meg opp litt.
- fikk også vite at det begynner en ny verden i morgen også. :)
 

DeletedUser1342

Guest
ja, den burde du prøve å få med deg
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif


Et helt nytt sluttspill og en kort verden. varer bare i noen måneder :D
 

DeletedUser1342

Guest
Det ryktes avtalte angrep også. Meget smart.

Fra nå av så skal jeg gi beskjed til de jeg skal angripe noen dager i for veien, slik at de kan stille forberedt
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 

Fabi2

Active Member
Ryktes det at det ble stille her når jeg forlot? Drake50 klarte ikke å gjøre Juktas spennende, som de maste sånn på når vi starta. :(
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at det ikke har blitt stille pga deg. Det ryktes at ingenting på serveren har skjedd fordi du har gjort noe.
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif


Siden du ikke følger med, så har det blitt litt kp på mange i dag.
 

Fabi2

Active Member
Det gode med ryktis er at man kan pakke inn klokkeklare løyner som rykter og slippe unna med dem. :D
Ryktes at det har vært flere innlegg mens jeg spilte, og enda gadd å svare drake50 her, enn i den perioden jeg ikke har spilt. o_O
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at jeg lurer på hva du har opprettet her på serveren utenom å stikke bort, og muligens bli første "store" spiller til å bli ia?
 

Fabi2

Active Member
Ryktet sier at det man ikke vet, har man ikke vondt av. :)
Ryktet sier at jeg aldri har kalt meg selv en stor spiller. Så det får være dine ord. Tar det som et kompliment dersom du vil beholde dem :)
 

Fabi2

Active Member
Ja... Du vet at hermetegn kan bety så mangt. I programmering kan det eksempelvis bety tekst som er hardkodet. :)
Ryktet sier: Dersom du mener jeg er en dårlig spiller, er det et lavmål å ta til ordet etter hvert eneste innlegg jeg skriver, uansett om det omhandler deg eller ei. :eek:
 

DeletedUser823

Guest
Ryktet er vel mer "storspiller" som i at det virket som at du mente du hadde utrettet så mye her på serveren. Det har du nok dessverre ikke. 11? 12? byer for så å gi opp og flytte til hav 33 var det vel?
 

Fabi2

Active Member
Ryktet sier at jeg aldri har delt din tolkning i så fall. Jeg ser ikke på meg selv som en stor spiller. Jeg starta på Juktas i den visshet om at jeg aldri ville satse på den pga jeg visste jeg ville slutte etter noen få uker. Om du har trodd på noen motsigende rykter til dette kan jeg avkrefte dem for deg. :)
Ryktes at jeg trodde du kjente meg bedre etter å ha spilt på lag med meg i et års tid. :oops:
 
Topp