Ryktebørs

DeletedUser787

Guest
Det ryktes at jeg lærte at Tigris heter Sjur
smiley_emoticons_party.gif

Jeg heier på deg! Fullfør en verden for en gangs skyld nå
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif


Det ryktes også at vår allianseøy har landsforvist den nederlandske pølsa tilbake til der han kom fra selv om han strittet godt imot
smiley_emoticons_pokal_gold.gif


Ryktet sier at man skal drille seg igjennom Sigma og frontene som enkelte over viser til
smiley_emoticons_sm.gif


Morgentimens konklusjon må være at SmoothCriminal og LordFredrik er schizofrene
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser760

Guest
Det ryktes at Pettern er en stor idrettsfan i og med at han arrangerer olympiske leker hele tiden
 

DeletedUser787

Guest
Tigris er gudommelig missunnelig på mine fantastiske evner til å høste seiere fra mine kamper med masse utbytte som investeres på riktig måte :)
Skal lære deg kunsten å gjørmebryte en dag, unge gresshoppe
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser760

Guest
Tigris er gudommelig missunnelig på mine fantastiske evner til å høste seiere fra mine kamper med masse utbytte som investeres på riktig måte :)
Skal lære deg kunsten å gjørmebryte en dag, unge gresshoppe
smiley_emoticons_biggrin.gif

såså...
 

DeletedUser1127

Guest
Ryktet sier KingEvenK blokkerer spillere som retter på ham når han tar feil :)
 

DeletedUser760

Guest
ryktet sier at XXXkings møtte på den velkjente smellen. Jeg hadde forutsett dette helt fra start i og med at jeg har møtt den selv før også:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at tigris ikke tør spille under sitt opprinnelige nick.
 

DeletedUser1127

Guest
ryktet sier at XXXkings møtte på den velkjente smellen. Jeg hadde forutsett dette helt fra start i og med at jeg har møtt den selv før også:rolleyes:

Ryktet kan bekreftes og avkreftes!
Jeg trenger en ny start her ser jeg.
 

DeletedUser760

Guest
Ryktet sier at tigris ikke tør spille under sitt opprinnelige nick.

ryktet sier at masken min har falt for lenge siden, og at jeg har null problemer med å spille med samme nick, bare at jeg liker litt forandringer;) Har kontaktet flesteparten av gammle kjente slik at de vet hvem jeg er
 
Topp