Ryktebørs

DeletedUser832

Guest
gnome-06.jpg


denne gnomen?
 

DeletedUser787

Guest
Var visst en Dverg som havnet på rank nr 1 på XI-verdenen når den ble vunnet og avsluttet. Og det var ikke Tigris... han pleier å slutte lenge før den tid
smiley_emoticons_lol.gif


Gnomer er søte, når de ikke biter
smiley_emoticons_fluch4_GREEN.gif
 

DeletedUser787

Guest
Jammen, jeg biter alltid. Begynner et sted og bare fortsetter og fortsetter og fortsetter...
ckajscggscw4s2u60.gif
 

DeletedUser760

Guest
ryktet sier at jeg har engelskprøvemuntlig om 30 minutter :confused:
 

DeletedUser760

Guest
ryktet sier at zuri og turbo har dobbelt så mange poeng som alle andre, rykte lurer også på om det er verdt alle pengene for å få et lite forsprang?
 

DeletedUser787

Guest
Er ikke våre penger... folk gir oss gull for samtaler og tjenester. Har du ikke sett profilen vår? Business is business
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser760

Guest
ryktet sier at jeg likte den forrige profilteksten til XXXkings bedre...
 

DeletedUser832

Guest
Ryktet sier at xxx kings vil ha pakt med flander folket for å gå mot oss
 

DeletedUser760

Guest
Ryktet sier at xxx kings vil ha pakt med flander folket for å gå mot oss

er flander folket oss?, for de ville ha pakt med oss også.., men tror han ledern snakker mer for seg selv enn for alliansen sin...
 

DeletedUser832

Guest
nei det er ikke dere

men godt å vite at xxx kings er mra alliansen
 

DeletedUser760

Guest
tror egentlig en del av medlemmene i XXXkings er ganske erfarene, bare grunnleggeren som surrer litt mye... Han ville ha pakt med oss uten at han hadde snakket med noen av medlemmene sine..:confused:
 

DeletedUser760

Guest
hvem er leder i xxx kings?
JoneWar. En 00'er som nylig oppdaget grepolis. Han ble med i en allianse på Rho (om jeg ikke tar feil) som hadde samme navn (XXXkings), og når den nye serveren startet var han først ute med navnet, og fikk på den måten med seg mange fra XXXkings fra Rho.
 
Topp