Ryktebørs

DeletedUser760

Guest
ryktet sier at turbopanzer og co er eneste som har råd til å inngå pakt med drillpikene
 

DeletedUser760

Guest
ryktet sier at det er trist å se hvordan drillpikene misjonerer i øst og i vest
 

DeletedUser1036

Guest
Det ryktes om gullet drillpikene tjener på alle havene, derfor trenger de ikke misjonere.
 

DeletedUser1127

Guest
Ryktene sier at det er kjipt med ledere som surret, og spillere som snakker uten å vite noe! Hyggelkg å spille med dere karer!
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at JoneWar ikke har lært seg å ikke angripe når andre spillere er online, og dette har medført til at mange løver har mistet livet pga. en sterk milits :)
 

DeletedUser760

Guest
Ryktene sier at det er kjipt med ledere som surret, og spillere som snakker uten å vite noe! Hyggeleg å spille med dere karer!

hva skal det bety? at du gir opp?:confused::p
Du har vel strengt talt ikke spilt så mye med noen ennå
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at tigris ikke holder lenger enn 2 måneder, og at han er stor fan av The Rolling Stones:rolleyes:
 

DeletedUser760

Guest
Ryktet sier at tigris ikke holder lenger enn 2 måneder, og at han er stor fan av The Rolling Stones:rolleyes:

ryktet sier at det ikke er sant, for denne gang skal jeg aktivere FM når sommerferien kommer :p tror jeg faktisk skal vurdere å fullføre en server til en forandring:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ryktet sier at det ikke er sant, for denne gang skal jeg aktivere FM når sommerferien kommer :p tror jeg faktisk skal vurdere å fullføre en server til en forandring:rolleyes:

Jeg tror det ikke før jeg ser det :rolleyes: Og fullfører du mot all formodning en verden, så kommer du i alle fall ikke til å vinne den :p
 

DeletedUser760

Guest
Jeg tror det ikke før jeg ser det :rolleyes: Og fullfører du mot all formodning en verden, så kommer du i alle fall ikke til å vinne den :p
det sier jeg ingenting på, men hadde det vært en server uten gull, så skulle jeg hatt en fair sjangs til å være med i spillet hele veien
Edit; og nattbonusen hadde vært litt lenger
 

DeletedUser1022

Guest
Ryktet seier at Drillpikene kjemper på to fronter men klarer seg veldig bra :p
 
Topp