Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ok, da kommer jeg på forumet:)
Kanskje noen får sjokk over temaet forelskelse og ikke kp og nattangrep - gjesp? Jeg fikk meg en god latter, Kumar - og bare sånn at det er helt klart - I'll stay by my man:)

Ryktet sier at kampen om Cubitas hjerte er i gang.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Les Miserables, Verdande, Verdandes Elite og Verdandes Elite 2 spiller et helt latterlig feigt spill. Alle alliansene sammen i tett samarbeid mot LF. Til sammen utgjør godt over dobbelte av LF's poengscore. Og det har tidligere vært klaget på at LF ødelegger serveren? Det har ALDRI vært et så rått parti mot en allianse alene som nå.

Hvis det kunne argumenteres om at LM ikke var så enormt store hyklere som jeg tidligere påstod her, er vel min påstand om det nå umulig å argumentere på. LM gjør alle tingene de har klaget over at LF gjorde, men på et helt annet nivå.

Ja, jeg er rimelig irritert da folk alltid har klaget på LF, for å ødelegge serveren osv. Senest litt tilbake her på ryktebørsen da det ble påstått vi kun bygde def så det var umulig å angripe oss. Og allikevel, litt etterpå gjennomførte vi en aksjon hvor vi sikret en VU øy og steg med 370.000 KP, hvor 260.000 av disse var off, på 3 dager(sannsynligvis den største offaksjonen på serveren til nå). Sier kanskje litt om hvor feil denne påstanden samt sannsynligvis flere av påstandene mot oss har vært.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Er helt enig i det her, det er rimelig patetisk.. Om dere vil ha en ubalansert server så stikk til Omicron i stedet.. Vi kunne hatt en relativt balansert server med 3 store opposisjoner! Men nei da, det som kommer til å skje er at LF går lei og slutter, og så dør serveren ut. Gratulerer med DEN seieren
 

DeletedUser828

Guest
Morsomt at det faktisk er LF som klager på dette, da dere har vært i pakt med alt og alle siden dag 1. Nå er ikke jeg sikker på hva som er skjedd siden Omicron begynte, og mitt aktivitetsnivå på XI sank betrakterlig. Jeg ga da beskjed om at jeg skulle inadles pga opprør ikke er noe for meg. Men for meg virker det som om dere får smake deres egen medisin. Håper Les Miserabler drar iland seieren her.

Opprordrer alle til å begynne på Omicron. Det er noe sladder som kommer ut om ikke lenge. DR kunne absolutt treng litt motstand
 

DeletedUser

Guest
Morsomt at det faktisk er LF som klager på dette, da dere har vært i pakt med alt og alle siden dag 1. Nå er ikke jeg sikker på hva som er skjedd siden Omicron begynte, og mitt aktivitetsnivå på XI sank betrakterlig. Jeg ga da beskjed om at jeg skulle inadles pga opprør ikke er noe for meg. Men for meg virker det som om dere får smake deres egen medisin. Håper Les Miserabler drar iland seieren her.

Opprordrer alle til å begynne på Omicron. Det er noe sladder som kommer ut om ikke lenge. DR kunne absolutt treng litt motstand

Begynner å bli ganske lei av å nevne dette men gjør det igjen. LF var i samarbeid med Mundi. KUN Mundi. Aldri noen andre. Vi ga en liten heads up til Fortuna en og annen gang da vi kjørte aksjon. Eks: ryktet sier at LM kommer til å bli angrepet i morgen. Men det var på ingen måte en samarbeid. Det er utrolig stor forskjell da koordineringen osv er ikke eksisterende. LF har sloss mot LM+Verdande+Titans Elite med underallianser uten noe videre organisert samarbeid og da har du aldri hørt noe klaging fra oss. Og som jeg også har nevnt massevis av ganger. På den tiden hvor vi hadde samarbeid med Mundi var LM like store som Mundi og LF til sammen. Hvis vi nå ser på mattestykket så er LF like store som LM. Verdande+Verdandes Elite er like store some Local+LocaI. Og da har vi ikke regnet med at de har 1 til underallianse og at spilleren Kraiger fra Mundi fortsatt står under LM's banner, noe som gjør LM større enn LF. Dette vil da tilsvare ca dobbelte av poengstørrelsen til LF.

Kan vel også påpeke nok en gang at det at du sier at vi klager på det kan jo sies til LM også. At dere faktisk GJØR det dere alltid har klaget over. Bare til en mye større grad. Som sagt, det er samarbeid mellom LM og Verdande, Verdandes Elite og Verdandes Elite 2. Var aldri et samarbeid mellom LF+Mundi og Fortuna
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Forskjellen (som også Zan har påpekt) er at tilbake i tiden da LM var størst, så gikk 2. og 3. plassen sammen om å ta ut 1. plassen (LM; som var mye større enn alle andre), mens nå så har 1. og 2. plassen gått sammen om å ta ut 3. plassen. Og som jeg husker det, så var det allikevel MYE mer klaging fra dere enn hva det har vært fra oss.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at en får som en sår.

Tror dere virkelig dette hadde skjedd om dere ikke hadde starta å pakte med så mange som dere gjorde? Neppe. Dere hadde en IAP med alle de største alliansene her inne og kjørte koordinerte angrep sammen med LocaI, Mundi, Veritas og Fortuna 1 & 2. Kanskje ikke på eksakt samme byer da Fortuna lå litt i fra dere, men det spiller liten rolle. Fortuna kjørte på mot vonsiggi slik han ikke kunne bruke støtten sin til å hjelpe meg mot dere. Dette skjedde faktisk gang på gang. Husker også jeg fikk støtte fra Verdande på en by jeg tok av dere, så det var vel et samarbeid der også.. Så høres ikke akkurat ut som dette er mer feigt enn det dere gjorde. Heller tvert i mot.

Og hvem er det egentlig som er hyklerne her? De som nå klager på at de mottar samme medisin som de tidligere gav selv? Eller den alliansen som ikke en gang består av samme medlemmer som tidligere var ute å klaget på at dere samarbeidet så mange imot LM?

Forstår godt at det er kjipt. Er ingen fan av samarbeid på tvers av allianser. Den alliansecapen som er satt burde være nok, og i hvert fall når den er satt på 20 her. Men dere får faktisk akkurat det dere fortjener syns jeg.

Heia Les Miserables! :)
 

DeletedUser483

Guest
hahahahaha, jeg knekker sammen av latter snart xD

Dere hørte aldri vi suttra når LF var i pakt med alle som kunne krype å gå, men med en gang odsene er imot de så er det sutter på full guffe =P

Jeg har spilt på mange servere, og aldri vært borti så mye sutter på en gang xD
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at en får som en sår.

Tror dere virkelig dette hadde skjedd om dere ikke hadde starta å pakte med så mange som dere gjorde? Neppe. Dere hadde en IAP med alle de største alliansene her inne og kjørte koordinerte angrep sammen med LocaI, Mundi, Veritas og Fortuna 1 & 2. Kanskje ikke på eksakt samme byer da Fortuna lå litt i fra dere, men det spiller liten rolle. Fortuna kjørte på mot vonsiggi slik han ikke kunne bruke støtten sin til å hjelpe meg mot dere. Dette skjedde faktisk gang på gang. Husker også jeg fikk støtte fra Verdande på en by jeg tok av dere, så det var vel et samarbeid der også.. Så høres ikke akkurat ut som dette er mer feigt enn det dere gjorde. Heller tvert i mot.

Og hvem er det egentlig som er hyklerne her? De som nå klager på at de mottar samme medisin som de tidligere gav selv? Eller den alliansen som ikke en gang består av samme medlemmer som tidligere var ute å klaget på at dere samarbeidet så mange imot LM?

Forstår godt at det er kjipt. Er ingen fan av samarbeid på tvers av allianser. Den alliansecapen som er satt burde være nok, og i hvert fall når den er satt på 20 her. Men dere får faktisk akkurat det dere fortjener syns jeg.

Heia Les Miserables! :)

Er tydeligvis virkelig helt umulig å få det inn for dere. Vi pakta aldri med andre enn Mundi+underallianse. Fortuna var aldri et samarbeid. Som jeg sa. Vi ga et hint om at vi kom til å kjøre på eks: i morgen. Ga ikke tidspunkter eller noe. ALDRI noe koordinert. Hvis dere virkelig ikke klarer å få dette inn og fortsetter å påstå ting som ikke er sant er det vel lite poeng prøver å gi det inn med t-skje som jeg har prøvd gang på gang. Og det var aldri noe samarbeid mellom Verdande og LF. Meget mulig vi ved 1 anledning lånte ut litt off til dem mot at de ga oss noe def. Men dette var evt 1 enkelt tilfelle. Og igjen. Les det jeg skriver før det begynner å motsies på ting jeg skriver. LF klagde aldri på at vi sloss mot alle da det var uorganisert. Vi har vært i krig med Titans elite, LM og Verdande lenge. Aldri vært noe klaging på det. Til tross for at alliansene til sammen var dobbelt så store som oss. Det rådet kun iap mellom alliansene og samarbeid mellom Verdande og LM så langt vi vet.

Det er hyklersk når det forgår et organisert samarbeid(ikke bare iap og uorganisert allianse for allianse krigføring) mellom alle andre allianser av størrelse mot LF. Som sagt. Størrelsesforholdet kan ikke sammenliknes med slik det var for LM tilbake i tiden. Og nok en gang. Det var bare Mundi og LF(med underallianser) som samarbeidet. Fortuna ble tipset om aksjon, men jeg vet med sikkerhet at det var maks et par spillere, som oftest kun Perryxxx selv som gjorde noe. Og dette var ikke koordinert samarbeid. STOR forskjell.

Ja. Og LF har selvsagt alle sine orginale medlemmer. Ingen som har forlatt oss noen gang. *Irony off*
 

DeletedUser

Guest
hahahahaha, jeg knekker sammen av latter snart xD

Dere hørte aldri vi suttra når LF var i pakt med alle som kunne krype å gå, men med en gang odsene er imot de så er det sutter på full guffe =P

Jeg har spilt på mange servere, og aldri vært borti så mye sutter på en gang xD

Sjekk forumet før du poster ting du tydeligvis ikke har peiling på. Var mer enn nok sutring fra LM tilbake i tiden. Selv om oddsene var betraktelig bedre for LM enn de er for LF nå.

Åpenbart kan du lite alliansehistorie også da du burde vite at LF kun pakta med Mundi(+underalliansen Veritas)
 

DeletedUser

Guest
hahahahaha, jeg knekker sammen av latter snart xD

Dere hørte aldri vi suttra når LF var i pakt med alle som kunne krype å gå, men med en gang odsene er imot de så er det sutter på full guffe =P

Jeg har spilt på mange servere, og aldri vært borti så mye sutter på en gang xD

Jeg syns du skal ta deg en tur tilbake til de første 1-25/30 sidene av forumet før du påstår at dere ikke klagde (tror du vil bli overrasket av hvor mye mer dere har klagd enn det vi har)

Vi stoppet å samarbeide med Mundi så fort LM var datt ned fra 1. plassen. Hadde vi vært som dere ville vi vel fortsatt samarbeidet til dere var helt ute, men vi syntes det var feigt å være 1. og 2. plassen mot 3. plassen. Menmen, dere om det..
 

DeletedUser483

Guest
Fellesaksjon ?, samarbeid ?, var bare Ruthless og dvergen som bestemte seg for å ha det litt morro sammen på lørdagsmorgenen, og det resulterte vel i 20+ opprør. Så var det noen andre som hev seg på - Verdande ble ikke varslet i det hele tatt, men skjønte hva som var på gang etterhvert som opprørene kom gjennom.. Om det er dette dere kaller en fellesaksjon eller utstrakt samarbeid, har derer ikke vært i ordentlig krig før.

Generelt: Grepolis er et strategispill, og ulike former for samarbeid finner sted på alle servere. Om LF har klart å samle alle mot seg, skyldes dette enten dårlig strategi fra deres side, eller at de er så sterke at de andre velger å gå sammen for å ta de. Det siste er jo bare heder og ære. Tenker det oftest er en kombi av de to årsakene. Det er bare å brette opp armene, folkens. Her kan det skje mye før serveren er over...
 

bytting

Well-Known Member
Vi stoppet å samarbeide med Mundi så fort LM var datt ned fra 1. plassen. Hadde vi vært som dere ville vi vel fortsatt samarbeidet til dere var helt ute, .
Mulig dere burde gjort det da. Cato den eldre style lizzm; Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
 

DeletedUser1036

Guest
Altså, jeg har spilt grepolis en god stund. Det er ingen regler imot å samarbeide for å ta ned fiender, selfølgelig kan man kalle det feigt spill, men da må man se på det fra en annen side. Det at LF velger å stå på egne bein nå gjør at de vil få et mer kontrollert VU parti når det kommer. Mens Verdande + LM vil måtte krige med hverandre etterhvert, med mindre en av de ikke vil vinne og da velger å kun støtte den andre alliansen for å sikre dens seier. Uansett så er ingenting av dette imot noen regler. Man kan klage over det så mye man vil, men det hjelper ikke på noen ting. Dette skjer på stort sett alle verdener. Jeg synes det er unødvendig å diskutere hvem som har gjort hva tidligere og nå. Man spiller for å vinne på dette spillet, og om man har det gøy på veien er opp til en selv.
 

DeletedUser

Guest
Fellesaksjon ?, samarbeid ?, var bare Ruthless og dvergen som bestemte seg for å ha det litt morro sammen på lørdagsmorgenen, og det resulterte vel i 20+ opprør. Så var det noen andre som hev seg på - Verdande ble ikke varslet i det hele tatt, men skjønte hva som var på gang etterhvert som opprørene kom gjennom.. Om det er dette dere kaller en fellesaksjon eller utstrakt samarbeid, har derer ikke vært i ordentlig krig før.

Generelt: Grepolis er et strategispill, og ulike former for samarbeid finner sted på alle servere. Om LF har klart å samle alle mot seg, skyldes dette enten dårlig strategi fra deres side, eller at de er så sterke at de andre velger å gå sammen for å ta de. Det siste er jo bare heder og ære. Tenker det oftest er en kombi av de to årsakene. Det er bare å brette opp armene, folkens. Her kan det skje mye før serveren er over...

Hehe. Da opprørene begynte å gå gjennom. Fikk inn angrep, masse angrep fra flere kanter(VE også). Ikke etter at vi hadde mistet byer. Men rundt samme tid som opprørene mot oss fra dere ble satt. Hadde angrepene rent inn fra Verdande samarbeidet etter at vi hadde begynt å miste byer ville det vært forstålig at de hadde "skjønt det". Og nei. Selvsagt. LF har ikke vært i ordentlig krig før. Aldri. *Irony once again off*

Men. Dere har lov til å spille som dere vil som Cresquet sier. Får se hvor morro det blir for dere å spille med overmakten. LF hadde hvertfall guts til å avslutte samarbeidet med Mundi osv da serveren ble kjedelig og LM ikke lenger toppet listen. Kunne jo gjort som bytting sier og fortsatt til dere var mer eller mindre helt ute.
 

DeletedUser

Guest
Hehe. Da opprørene begynte å gå gjennom. Fikk inn angrep, masse angrep fra flere kanter(VE også). Ikke etter at vi hadde mistet byer. Men rundt samme tid som opprørene mot oss fra dere ble satt. Hadde angrepene rent inn fra Verdande samarbeidet etter at vi hadde begynt å miste byer ville det vært forstålig at de hadde "skjønt det". Og nei. Selvsagt. LF har ikke vært i ordentlig krig før. Aldri. *Irony once again off*

Men. Dere har lov til å spille som dere vil som Cresquet sier. Får se hvor morro det blir for dere å spille med overmakten. LF hadde hvertfall guts til å avslutte samarbeidet med Mundi osv da serveren ble kjedelig og LM ikke lenger toppet listen. Kunne jo gjort som bytting sier og fortsatt til dere var mer eller mindre helt ute.

Denne "aksjonen" startet pågrunn av en spiller ville ha litt helgemoro. Vi startet "aksjonen" på internt og la det først ut noen timer senere på delt forumet, ettersom det var så få fra LM som bidro i 1.runde.

Og at LF ikke paktet med halve serveren i starten er feil. Jeg var jo med på lederforumet husker du ikke? Husker gang på gang at dere skulle bare "tipse" Fortuna - og at det aldri kom inn opprør fra fortuna på forsvarsforumet vi delte, så var vell en iap der?

Og når da halve serveren kjører mot en allianse på 20 spillere som slet med inaktivitet er det ikke rart at i senere tid LM må gjøre visse tiltak. Og som sakt, det hjelper ikke å ha dobbelt så mye poeng hvis halve alliansen ikke bidrar på offensiven eller deffansiven.
 

DeletedUser

Guest
Er tydeligvis virkelig helt umulig å få det inn for dere. Vi pakta aldri med andre enn Mundi+underallianse. Fortuna var aldri et samarbeid. Som jeg sa. Vi ga et hint om at vi kom til å kjøre på eks: i morgen. Ga ikke tidspunkter eller noe. ALDRI noe koordinert. Hvis dere virkelig ikke klarer å få dette inn og fortsetter å påstå ting som ikke er sant er det vel lite poeng prøver å gi det inn med t-skje som jeg har prøvd gang på gang. Og det var aldri noe samarbeid mellom Verdande og LF. Meget mulig vi ved 1 anledning lånte ut litt off til dem mot at de ga oss noe def. Men dette var evt 1 enkelt tilfelle. Og igjen. Les det jeg skriver før det begynner å motsies på ting jeg skriver. LF klagde aldri på at vi sloss mot alle da det var uorganisert. Vi har vært i krig med Titans elite, LM og Verdande lenge. Aldri vært noe klaging på det. Til tross for at alliansene til sammen var dobbelt så store som oss. Det rådet kun iap mellom alliansene og samarbeid mellom Verdande og LM så langt vi vet.

Det er hyklersk når det forgår et organisert samarbeid(ikke bare iap og uorganisert allianse for allianse krigføring) mellom alle andre allianser av størrelse mot LF. Som sagt. Størrelsesforholdet kan ikke sammenliknes med slik det var for LM tilbake i tiden. Og nok en gang. Det var bare Mundi og LF(med underallianser) som samarbeidet. Fortuna ble tipset om aksjon, men jeg vet med sikkerhet at det var maks et par spillere, som oftest kun Perryxxx selv som gjorde noe. Og dette var ikke koordinert samarbeid. STOR forskjell.

Ja. Og LF har selvsagt alle sine orginale medlemmer. Ingen som har forlatt oss noen gang. *Irony off*

Dere hadde en IAP med fortuna og tipset om fellesaksjoner gang på gang. Og nei, det var ikke bare perryyxxx. Du kan nekte for dette gang på gang uten at det blir mer korrekt av den grunn. Dette var et samarbeid - altså var dere verre enn det LM er nå. Og det var tross alt dere som starta. For igjen så spør jeg, tror dere dette hadde skjedd om dere ikke hadde pakta med så mange i utgangspunktet? At dere nå har fått så mange fiender kommer jo som en direkte konsekvens av hvor feigt dere tidligere spilte.

Snakker ikke om hvor mange medlemmer LM består av nå som de gjorde tidligere som du misforstår nok en gang. Snakker KUN om at ingen av de som var i forumet å klaget på dette nå spiller for LM, så da er de heller ikke hyklere. Hva jeg gjorde med dvergen-kontoen tidligere skal da ikke han som nå har overtatt den lastes for. Rett og slett latterlig å komme ut i forum å klage over noe dere var VERRE på selv tidligere. Dette har dere mer eller mindre lagt opp til.. Dere har vært forferdelig naive om dere trodde at dere ikke skulle få smake deres egen medisin.
 
Topp