Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Du tar veldig feil hvis du tror vi samarbeidet med Phoenix. Det er de gamle spillerene fra Southern og hvis du husker tilbake så vil du komme på at Local gikk hardt mot Tartaros, deres samarbeidspartner. Og sloss også med dem. Har nok aldri vært noe særlig med ordveksling mellom oss og de.

Ok, da hadde dere ikke mistet en by til MELK, dette var info jeg hentet fra Maxtrix hvor det står oppført. Det vil si at dere ikke hadde mistet en by i det hele tatt før Mundi og Local startet sitt samarbeid. Og fortsatt hentet dere inn store spillere fra Southern/Tartaros samarbeidet. På den tiden var dere helt enorme i forhold til alle andre allianser, selv om det ikke lenger er saken på poengene. Dere er fortsatt enorme på KP fronten og er like store som nr 2 og 3 til sammen.
Og som jeg har konstantert er det snakk om 2 og en halv allianse på skrivende øyeblikk da underalliansene ikke akkurat er overbefolket. Det har faktisk mye å si hvor stor den alliansen er. Hadde begge underallianser og overallianser vært 20 medlemmer kunne du pratet om 4 allianser mot dere.

Nå glemmer du jo også det at dere har deres samarbeidspartner som jeg nevnte. Unnamed.

Thomas404
Arne1978
Andreasborre
TheVoss

Var spillerene jeg tenkte på. Kan jo forøvrig nevne at Themadkebab også ble hentet inn av dere(som var i ledelsen hvis jeg husker rett, men ikke 100% her), selv om denne spilleren ikke akkurat er enorm. Dere tok jo også inn Vicfalcon da han var av stor størrelse før han mistet flere av byene sine.

Dere vel 8 av de 11 største spillerene innen KP vil jeg tro, med deg på en difinitiv førsteplass, nesten dobbelt så stor som andreplassen, Vonsiggi.

Det har aldri vært et samarbeid med Fortuna, det strakk seg så langt at vi visste de ikke likte dere og ga dem et tips da vi kjørte på mot dere. Vi har aldri forsvart dem, eller dem oss, eller noen som helst planlagt samkjøring.

Når det gjelder Verdande kan det hende, var prat rundt det å forsvare hverandre på den øya da det var i alles beste interesse å hindre dere fra å få en VU øy.

Når det kommer til det at alle er mot dere osv. Hva forventer du da dere har plaget og plukket byer fra de fleste store alliansene på serveren. For vår del prøver vi å holde oss unna krig mot absolutt alle noe som gir utbetaling i at ikke absolutt alle er ute etter hevn mot oss. Som jeg har sagt tidligere er også "politikk" en del av dette spillet slik jeg ser det.

Unnskyld for at jeg avbryter diskusjonen herr Zanzibar.. Mambo vipi.

"Når det gjelder Verdande kan det hende, var prat rundt det å forsvare hverandre på den øya da det var i alles beste interesse å hindre dere fra å få en VU øy. " ... Jasså du.

"Når det kommer til det at alle er mot dere osv. Hva forventer du da dere har plaget og plukket byer fra de fleste store alliansene på serveren. For vår del prøver vi å holde oss unna krig mot absolutt alle noe som gir utbetaling i at ikke absolutt alle er ute etter hevn mot oss. Som jeg har sagt tidligere er også "politikk" en del av dette spillet slik jeg ser det. " Dette er jo ren løgn!

Sist jeg sjekket så var ikke jeg Les Miserables, og det hindret ikke akkurat dere i å gi meg en skikkelig varm velkomst hilsen da jeg stjal en by fra Verdande.. dere sammenkjørte angrep mot meg, helt uprovosert.... Og fra en liten allianse i forhold til deres.. Digre koalisjon..
Ikke noe big time les miserables her i gården nei..
Så imot små allianser til å med skal dere sammenkjøre angrep, en så latterlig stor koalisjon.. Ikke bare ett sammarbeid mot les miserables altså.
Dere er ikke Xi's ridende Sir Save A hoe på hvite hester sånn som du skal ha det til Zanzibar, det er allefall ikke det intrykket jeg har fått av dere!

Dere driver vel ikke på og skal støtte folk mot oss også?
 

DeletedUser

Guest
Noen solide argumenter du har der Charan. Men av ren nysgjerrighet, hvor mange fra LF fikk du angrep fra? Jeg trodde jeg var den eneste som sendte, og det var bare fra en by? (Men her kan jeg ta helt feil, ettersom jeg ikke har forhørt meg noe videre om saken)


Tenkte jeg skulle skyte inn et rykte jeg hørte om at LM har et samarbeid med The Immortals (typ sende forsvar til TI om de trenger det)? Kan noen bekreft/avkrefte?

Litt off topic, men jeg hørte også et rykte om at vonsiggi er jente/dame? bekrefte/avkrefte? Så noen refererte til vonsiggi som "hun". Ikke at dette har noe å si, men ble bare litt overrasket :p
 

DeletedUser

Guest
Vel fenrew, hvis du husker riktig så tok det rundt en 2-3 timers tid før den byen vi snakker om begynte å få nok nevne verdig støtte.
Og les miserables er jo ganske dominante i området så støtte derifra burde vel tatt en halvtimes tid eller noe sånt..
Men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har fått noe støtte av les miserables men takk for forslaget kanskje jeg kan begynne å smiske litt med dem, nå som dere støtter folk mot oss..

Skal vi begynne å starte rykter ville noe som er lettere å tro på vert at titans også er med i den koalisjonen deres ettersom kun noen dager etter at jeg tok den byen begynte titans å angripe oss også.... Men siden jeg ikke starter rykter fra løse lufta og gjetter meg frem til konspirasjons teorier så lot jeg vær å nevne akkurat det.
 

DeletedUser

Guest
Chill.. Det var ikke ment som noen offensiv mot deg. Jeg hørte fra en spiller at LM har støttet opp TI, og lurte på om dette var et sant eller usant rykte, det er vel det ryktebørsen er til?
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes om at koalisjon er årets ord :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktet er at Local Force har mistet en sentral sammarbeids partner. Og at dem kanskje ikke vet det selv.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet er at Local Force har mistet en sentral sammarbeids partner. Og at dem kanskje ikke vet det selv.

Ryktet sier at dette er et rykte. Sentral samarbeidspartner?

Tør jeg spørre hvem dette liksom skal være? Eller er det en hemmelighet?;P
 

DeletedUser978

Guest
Ryktet sier at Dvergen er venneløs.jpeg
x3I3kHB.gif
 

DeletedUser1036

Guest
Ryktet sier at en av XIs største spillere har slettet konto.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at LF er så fryktet at resten av serveren må slå seg sammen for å ha en sjangse... :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1036

Guest
Ryktet sier at det var dårlig motstand fra LM når kun to spillere bestemte seg for å lage VU øy. Tips til neste gang: Hvis man først skal sende noe, sender man ikke 10 biremer. Men om LM har andre prioriteringer enn å hindre LF vu øyer vet ikke jeg. :p
 

DeletedUser1036

Guest
Ryktet sier at det er kp fest gående på servern! Det liker vi :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at TE sine soldater svømmer dårlig
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at en aksjon mot LF ble mislykket og snudd helt på hodet?
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at en aksjon mot LF ble mislykket og snudd helt på hodet?

Vell ryktet sier at LF viste om fellesen før den tok plass. Har dere begynt med spioner nå. Trodde ikke du kunne gjøre denne serveren enda kjedeligere enn det den allerede er.. men joda. Hvordan en kan frykte noen med 90% deffbyer og som koloniserer vu-øyer forstår ikke jeg.
 
Topp