Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Wuw dvergen.. Kicket fra ingensteder.. Jaja, dårlig gjort :p Jeg skal gjøre spillet surt for dere fra nå av og for resten av deres miserable grepolis liv :)

Føler jeg har forklart deg bra på PM ingame om hvorfor, så skjønner ikke helt den kommentaren her. Jeg kommer ikke til å utdype dette på eksternforum da jeg føler ikke det har noe her å gjøre.
 

DeletedUser

Guest
Du kicker meg og så sender en mld :) Da hjelper det lite ;) Nei du har rett, altfor seriøs allianse for en useriøs spiller som meg. Tåler jo ikke at jeg skriver til dere med litt ironi uten at dere tar alt bokstavelig. Sitat: Jeg finner meg ikke i å bli henvendt til å skjeke synet mitt : Sitat slutt :p
 

DeletedUser343

Guest
Ryktet sier at Vestborgfølkjet splittes opp og at flere av dem slutter.
 

DeletedUser787

Guest
Haha.
Finner frem popcornet og nyter showet xD
Velkommen tilbake Tigris.
Fanten og jeg har troa!
 

DeletedUser975

Guest
Ryktet sier at også denne verdenen har en tulling som sender angrep med 15 tropper hver annen time gjennom hele natta. Antakeligvis en 11-åring som har drukket for mye "ColaZero".
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at også denne verdenen har en tulling som sender angrep med 15 tropper hver annen time gjennom hele natta. Antakeligvis en 11-åring som har drukket for mye "ColaZero".

Ryktet sier at en blodig kanin endelig lagde forumbruker bare for å fortelle oss om sin frustrasjon mot sverdmennangrep (1 inlegg)
 

DeletedUser610

Guest
Å være voksen har ikke så mye med alder å gjøre da streamer ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg er da vitterlig 45, og kona lurer på når jeg blir voksen !
 

DeletedUser

Guest
Jeg hadde jo forsåvidt en veldig god start her inne, men ble
kneblet av 5 byer fra en annen ally på samme øy.
Begynte på nytt og var med i allianser som ble oppløst,
eller merget .
Det og satse hundre prosent på to verdener, har jeg hverken
tid eller gidda til. Så vi får se hvordan dette går.
 
Topp