Ryktebørs - Troja

DeletedUser1348

Guest
Jeg ser på det slik; hvis det står det ikke i reglene er det lov, man har da valget om hva som er etisk riktig å gjøre utifra spillets integritet som er å krigføre på et underholdene nivå. Utrykket "det er ikke ulovlig" står svakt i de fleste tilfeller, men på Grepolis så har ikke det stort å si.

Har man venner som er villige til å bygge byer for en så er ikke det noe den spilleren har valgt å gjøre. Spørsmålet er "Hvor langt er en villig til å gå for å vinne?", om det er på en god eller rotten måte eller via fusk. Men da igjen, fusk blir slått ned på, men det blir ikke å spille skittent. Jeg som alle kan sende spam-angrep døgnet rundt (rottent), men hvis jeg lager en bot for å gjøre det så er det noe anna (fusk), eller så er det det hyggeligere og etter norsk standard oppriktig beste å gjøre som er å angripe bare når det er en hensikt ved angrepet...

Oppfordrer ingen til å jukse, fordi det ikke bare ødelegger for andre, men for deg selv også.

For de av dere som skal drive å spille skittent/rottent så kan dere ta med dere det til andre serverer. Det å logge på norske grepolis servere skal være en fornøyelse og ikke en byrde. :)

Mitt lille syn på hele situasjonen her, fordi nå sklir vi vekk ifra ryktene.
 

DeletedUser1363

Guest
Det kalles å ha en venn med en IP som ikke viser at han spiller på Troja, han lager flere kontoer (det er lett, fordi man trenger ikke en mail konto, man kan bare skrive hva som helst der) også det er ingen av de som faktisk spiller, som lager disse kontoene. De bare bruker spillet godt. Kanskje ikke moralsk greit, men så lenge spillet lar deg gjøre det, så koffer er det feil i det? Dokker burde klage til Inno Games for å ha skapt en så dårlig spill, ikke på Bimbo, fordi de bare bruker spillet smart.

Men ja, de som taper alltid skriker JUKS.
 

bytting

Well-Known Member
.
han lager flere kontoer
Du skjønner at du innrømmer juks her, ikke sant?

ikke moralsk greit
koffer er det feil i det?
Du skjønner at du svarer på ditt eget spørsmål før du stiller det, ikke sant?

Kan gjenta det:
ikke moralsk greit


Hele inntredenen din på forum blir jo mer og mer parodisk for hvert innlegg. Du skryter av hvor god du er, samtidig som du i neste åndedrag innrømmer at du er så dårlig at du må ha "kompisene" dine til å bygge byer for deg.
Er jo nærliggende å undre på om hele greia di er performance art.
 

DeletedUser1363

Guest
Kem er du igjen? Vi snakker om nån andre din idiot haha. Men you do you. Ingen bygger byer for meg, så...du burde spille for å vite sannheten. Du syns du er tøff, men sannheten er at det eneste du kan gjøre er å kommentere. Blir litt morsomt etter hvert.
 

DeletedUser1363

Guest
Jeg kjenner deg ikke engang. Trur du at jeg bryr meg om deg? Vi burde analysere spillet her inne, men så har du en vendetta mot meg, du har sikkert spillt på Rethymnos, så ble du salty haha. Keep it going, nobody is paying attention to you.
 

DeletedUser954

Guest
Deiligt med litt action på børsen igjen da :) Lenge siden sist :)
Noen som har noe spennende rykter i dag da ?
Jeg dysjer ialefall i KP :cool:
 

DeletedUser738

Guest
Ryktes at jeg har bydd opp til kamp med svenskene på neste erobring server i sverige. Jeg skal på topp 10 lista sammen med 9 andre nordmenn :)
Da trenger jeg kremen av norske grepolis spillere på laget. Noen som er interessert?
 

DeletedUser738

Guest
Alle er jo velkommen. Kan bli moro å leke litt med svenskene igjen. :)
 

Fabi2

Active Member
Ingen nektet dere komme hit til .no, Pantzi, så er jo bare å kjøre på i Sverige også.
Se om det er noen der som trives bedre med deres cocky gjeng enn vi gjør her.
Har vært borti noen cocky svensker før også, så kunne blitt en rimelig god match kanskje. :p
 

DeletedUser1363

Guest
Ingen nektet dere komme hit til .no, Pantzi, så er jo bare å kjøre på i Sverige også.
Se om det er noen der som trives bedre med deres cocky gjeng enn vi gjør her.
Har vært borti noen cocky svensker før også, så kunne blitt en rimelig god match kanskje. :p
Vi ekke cocky, vi bare liker drama og at dokker er så salty. Syns ikke noen av mine kollegaer kommenterte her eller har vært frekk på spillet ellers. Vi bare har det gøy fordi dokker er så lett irritert haha.
 

DeletedUser954

Guest
Vi ekke cocky, vi bare liker drama og at dokker er så salty. Syns ikke noen av mine kollegaer kommenterte her eller har vært frekk på spillet ellers. Vi bare har det gøy fordi dokker er så lett irritert haha.
Hey idiot it is night bonus
hmmm :oops:
 
Topp