Ryktebørs - Troja

DeletedUser1363

Guest
Jeg lurer på om de som angrep meg i dag, kommer til å angripe meg dagene som kommer, hmmm...

De er etter billig fisk ser jeg :confused:
 

DeletedUser1342

Guest
Lov å spørre ja. Nei, synes at så tidlig hjelper ikke x2 med nokka. Det er seinere man bruker x2, når man har flere tropper og alt det der
enig der, men du skaffet deg vel noen regner jeg med
 

DeletedUser1363

Guest
2 stykk. Til seinere bruk. Vet ikke når neste eventen kommer. Men spørsmål, har dere ikke x4 her?
 

Fabi2

Active Member
Har vel vært mulig med gul hjelm tidligere også her ja. Men har ikke sett det på en stund. Ser ikke ut som det er mulig i årets påskeevent. Men mener en annen typ påskeevent, hvor man kunne finne opptil 10 stk. av 3 ulike slag samlebare egg, gav gule hjelmer.
Får se om det kommer tilbake på en senere event. Husker ikke alle eventene det har forekommet i.
 

DeletedUser1348

Guest
Men spørsmål, har dere ikke x4 her?
Eneste måten å få gullhjelm på nå er vel via jubileum, for de som ikke vet hvordan så står det under i spoileren... Kanskje kommer det på en fremtidig event, men for øyeblikket så er dette eneste måte.
1 år: 1 x Gudommelige sanser, 1 x Lojalitets resurssbonus
2 år: 2 x Gudommelige sanser, 2 x Lojalitets resurssbonus
5 år: 3 x Gudommelige sanser, 3 x Lojalitets resurssbonus, 1 x Den store opprustningen
8 år: 4 x Gudommelige sanser, 4 x Lojalitets resurssbonus, 2 x Den store opprustningen

Gudommelige sanser (4x kp)
Lojalitets ressursbonus (100% mer ress i 3 dager i alle byer)
Den store opprustningen (50% Troppekostnader og rekrutterings tid)

Her er mer om de
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1396

Guest
Norske servere ete r føkka forever,skylder på romere, Men før det så klarte der selv og ødelegge for nye spillere...
 

DeletedUser1363

Guest
Dokker burde skylde på dokker selv. Om det hadde vært omvendt, så hadde dokker ikke klaget så mye. Sånn går det: Bli bedre, slå oss eller ikke klag over hver eneste liten ting som skjer.
 

DeletedUser1049

Guest
Det er en del prinsipper som går igjen i alle Innogames sine spill, blant annet "En spiller, en konto". Dette er jo hjemlet i spillets regel §9 og presisert i flere av de andre reglene (§2, §3, etc) for å gjøre det klart at hver spiller kun skal spille sin egen konto. En del av dette er at det aldri er lov å sette opp "feeder-konti", dvs konti hvor alle ressursene ensidig sendes og samles hos en annen konto. Det er rimelig åpenbart at dette er et brudd på reglen om en spiller, en konto selv om man ikke selv kontrollerer de kontiene som "feeder" den sentrale kontoen. Dette gjelder ikke bare varer, men også "feeding" av byer. Vi hadde jo tidligere sett New Hope gjøre dette med spillere som lagde byer, gikk ut av beskyttelse med en gang og ble overtatt (feedet) etter avtale. De nye italienerne tok jo dette til et helt nytt nivå hvor de feedet hele 18 byer på en og samme dag.....

Jeg skjønner godt at det er frustrerende å holde seg innenfor reglene i spillet når man kan skaffe seg fordeler ved å bryte de, men for alle oss som er opptatt av fair play så er det jo ikke veldig morsomt å spille mot folk som i praksis benytter seg massivt av multi-konto og feeder på denne måten. Det er også frustrerende å se argumenter for at dette "er helt greit" og at det ikke bryter med noen regler.

Jeg synes argumenter som "bli bedre", "skaff deg flere venner", "finn gode måter å jukse på selv" blir veldig svake.
 

DeletedUser1363

Guest
Jeg synes argumenter som "bli bedre", "skaff deg flere venner", "finn gode måter å jukse på selv" blir veldig svake



Og i tilleg så slår vi dokker på spillet. Ingen jukser. Jeg ga noen tips til Vestlendinger og Intercom i går, og personen som gjør mest feil i deres allianse er du. De vet hvorfor
 

DeletedUser1049

Guest
Ja, du er jo litt som Lance Armstrong. Vinner, vinner og vinner. Med juks, og i historiebøkene vil det stå at alt du har prestert er ved hjelp av juks og vil ikke være noe verdt. Men, du kan prøve å være stolt av det du.
 

DeletedUser1049

Guest
Jeg kan jo sitere nær sagt alle postene dine hvor det står at dere slår oss, at dere er best, at vi er dårlige, at dere skal vinne alle servere. Noe tydeligere bevis på at dere er stolte av det finnes vel ikke?
 

DeletedUser1342

Guest
må si at bimbo tok det til et helt nytt nivå, ikke bare tar de 18 byer på en dag, men det er systematisk juks...når absolutt alle nye byer i området er i feriemodus..og plutselig når de er ute av den så er byen tatt...mistenkelig..lage brukere ->aktivere feriemodus->gå inn på brukeren og deaktivere feriemodus-> ta byen...at de ikke er bannet er et under for meg
 
Topp